AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #1 Skrevet 2. februar 2023 På mandag skrev jeg en mail til kjæresten min hvor jeg skrev om utfordringene i forholdet vårt. Kort fortalt at han på små og store måter viser i handling at han nok ikke er like interessert i meg som jeg er i han. At forholdet er for ensidig, og at det gjør meg deprimert og ulykkelig. Skrev at sånn som det kan jeg ikke ha det, og at om jeg forstår/tolker hans handlinger riktig, så vil jeg ikke at vi skal være sammen lenger fordi det vil være for vondt i lengden. Jeg tenkte at han ville i det minste svare, eller kanskje ønske å snakke sammen ansikt til ansikt. Men han har simpelthen ikke svart. Vi har vært kjærester i snart fire år, så synes det er litt rart. Da er det vel slutt da, og om han ikke tar kontakt, så har han kanskje svart meg indirekte - at han faktisk ikke har (sterke) følelser for meg? Anonymkode: 814f0...bc4 14
Populært innlegg Snuffa99 Skrevet 2. februar 2023 Populært innlegg #2 Skrevet 2. februar 2023 Det verste er vel at du sendte en mail Lukter troll langt vei 63 15
Gjest DreamWorks Skrevet 2. februar 2023 #3 Skrevet 2. februar 2023 Slår man opp på mail etter fire år fortjener man nok ikke noe svar.
Sofie Maria Skrevet 2. februar 2023 #4 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): På mandag skrev jeg en mail til kjæresten min hvor jeg skrev om utfordringene i forholdet vårt. Kort fortalt at han på små og store måter viser i handling at han nok ikke er like interessert i meg som jeg er i han. At forholdet er for ensidig, og at det gjør meg deprimert og ulykkelig. Skrev at sånn som det kan jeg ikke ha det, og at om jeg forstår/tolker hans handlinger riktig, så vil jeg ikke at vi skal være sammen lenger fordi det vil være for vondt i lengden. Jeg tenkte at han ville i det minste svare, eller kanskje ønske å snakke sammen ansikt til ansikt. Men han har simpelthen ikke svart. Vi har vært kjærester i snart fire år, så synes det er litt rart. Da er det vel slutt da, og om han ikke tar kontakt, så har han kanskje svart meg indirekte - at han faktisk ikke har (sterke) følelser for meg? Anonymkode: 814f0...bc4 Du er alvorlig nå? Dere har vært sammen 4 år og du skreiv mail? Jeg dør 😏😂 32 1 9
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #5 Skrevet 2. februar 2023 Snuffa99 skrev (1 minutt siden): Det verste er vel at du sendte en mail Lukter troll langt vei Troll fordi jeg sendte en mail? Merkelig ting å skrive. Anonymkode: 814f0...bc4 4 4
Rotehodet Skrevet 2. februar 2023 #6 Skrevet 2. februar 2023 Snuffa99 skrev (1 minutt siden): Det verste er vel at du sendte en mail Lukter troll langt vei Hvorfor er det så galt å sende på mail? 8
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #7 Skrevet 2. februar 2023 Sofie Maria skrev (Akkurat nå): Du er alvorlig nå? Dere har vært sammen 4 år og du skreiv mail? Jeg dør 😏😂 Ja, for å forklare tydelig hva jeg tenker - og som kunne gi han muligheten til enten å svare, eller oppsøke meg for å snakke ansikt til ansikt. Anonymkode: 814f0...bc4 5 2
Gjest theTitanic Skrevet 2. februar 2023 #8 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): På mandag skrev jeg en mail til kjæresten min hvor jeg skrev om utfordringene i forholdet vårt. Kort fortalt at han på små og store måter viser i handling at han nok ikke er like interessert i meg som jeg er i han. At forholdet er for ensidig, og at det gjør meg deprimert og ulykkelig. Skrev at sånn som det kan jeg ikke ha det, og at om jeg forstår/tolker hans handlinger riktig, så vil jeg ikke at vi skal være sammen lenger fordi det vil være for vondt i lengden. Jeg tenkte at han ville i det minste svare, eller kanskje ønske å snakke sammen ansikt til ansikt. Men han har simpelthen ikke svart. Vi har vært kjærester i snart fire år, så synes det er litt rart. Da er det vel slutt da, og om han ikke tar kontakt, så har han kanskje svart meg indirekte - at han faktisk ikke har (sterke) følelser for meg? Anonymkode: 814f0...bc4 Det er ulempen med å ta slikt på mail. Du risikerer å ikke få noe svar. Her er det egentlig ikke mer å si. Du har skrevet at du ikke vil være sammen lenger. Det har han nok ikke noe å si til.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #9 Skrevet 2. februar 2023 DreamWorks skrev (1 minutt siden): Slår man opp på mail etter fire år fortjener man nok ikke noe svar. Jeg skrev tydelig at om min tolkning stemmer (altså at han egentlig ikke bryr seg så mye om meg, ikke har så sterke følelser for meg), så må det være slutt. At han ikke svarer sier vel at han er ganske likegyldig, og at min tolkning var riktig? Anonymkode: 814f0...bc4 4
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #10 Skrevet 2. februar 2023 theTitanic skrev (Akkurat nå): Det er ulempen med å ta slikt på mail. Du risikerer å ikke få noe svar. Her er det egentlig ikke mer å si. Du har skrevet at du ikke vil være sammen lenger. Det har han nok ikke noe å si til. Jeg skrev jo også akkurat hvorfor. Om han elsket meg, ville han vel ha enten svart eller besøkt meg for å snakke. Anonymkode: 814f0...bc4
Rødstrupa Skrevet 2. februar 2023 #11 Skrevet 2. februar 2023 Hallo! Man sender vel ikke mail, man snakker vel sammen face to face eller ringer i hvertfall. Etter 4, års forhold. Feigt gjort av deg å gjøre det på den måten. 20 9
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #12 Skrevet 2. februar 2023 Det at du må sende en sånn mail indikerer at dette er en du burde slått opp med for lengst. Forholdet er ikke liv laga, han respekterer deg ikke og verdsetter deg ikke. Om han begynner å tute nå om at du ikke må gå så er det bare for å ikke være ensom, ikke fordi han virkelig elsker deg og skal forandre seg. Anonymkode: 7efa3...30d 5 1
Rødstrupa Skrevet 2. februar 2023 #13 Skrevet 2. februar 2023 Sofie Maria skrev (3 minutter siden): Du er alvorlig nå? Dere har vært sammen 4 år og du skreiv mail? Jeg dør 😏😂 Rene reklamasjonen jo😜 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #14 Skrevet 2. februar 2023 Rødstrupa skrev (Akkurat nå): Hallo! Man sender vel ikke mail, man snakker vel sammen face to face eller ringer i hvertfall. Etter 4, års forhold. Feigt gjort av deg å gjøre det på den måten. Jeg har prøvd å snakke om det, men det fører som regel til krangel. Tenkte at om jeg skriver en tydelig og detaljert forklaring på hvordan jeg føler det, så ville jeg i alle fall ikke bli avbrutt. Anonymkode: 814f0...bc4 6 14 3
Gjest theTitanic Skrevet 2. februar 2023 #15 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg skrev jo også akkurat hvorfor. Om han elsket meg, ville han vel ha enten svart eller besøkt meg for å snakke. Anonymkode: 814f0...bc4 Nei det ville han ikke. Om han elsket deg og fikk beskjed om at det var slutt på mail så ville han ikke orket å snakke med deg noensinne igjen. Hva er det å snakke om? Hadde det vært noe å snakke om så burde du ha formulert deg anerledes.
Silva Pluvialis Skrevet 2. februar 2023 #16 Skrevet 2. februar 2023 Har dere pleid å kommunisere på mail? Mail bruker jeg bare når jeg er i kontakt med profesjonelle, ikke når jeg henvender meg til familie og venner. 8 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #17 Skrevet 2. februar 2023 theTitanic skrev (1 minutt siden): Nei det ville han ikke. Om han elsket deg og fikk beskjed om at det var slutt på mail så ville han ikke orket å snakke med deg noensinne igjen. Hva er det å snakke om? Hadde det vært noe å snakke om så burde du ha formulert deg anerledes. Altså, jeg har ikke kopiert inn mailen her, så du vet ikke om jeg formulerte meg på en måte som oppfordret til en viss dialog eller ei. Anonymkode: 814f0...bc4 4
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #18 Skrevet 2. februar 2023 Tvillingsjel skrev (1 minutt siden): Har dere pleid å kommunisere på mail? Mail bruker jeg bare når jeg er i kontakt med profesjonelle, ikke når jeg henvender meg til familie og venner. Ja, noen ganger har vi sendt mail til hverandre. Anonymkode: 814f0...bc4 1
Phoenix Heart Skrevet 2. februar 2023 #19 Skrevet 2. februar 2023 Jeg hadde heller ikke svart om noen gjorde det slutt på mail.. 7 2 5
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #20 Skrevet 2. februar 2023 Du inviterer selv til feig kommunikasjon, og blir overrasket når responsen står i stil? Håper du tar lærdom av dette. Anonymkode: 25023...055 18 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå