AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #1 Skrevet 2. februar 2023 Jeg synes dette er SÅ kleint! Har jo ikke lyst til å såre han som spør og så synes jeg liksom at jeg må si noe bedre enn at jeg bare ikke har lyst.. 🙈 Anonymkode: 78152...565
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #2 Skrevet 2. februar 2023 "Vil du være med ut på middag?" "Nei takk" - med et vennlig smil. Evt: "Nei takk. Jeg er dessverre ikke interessert i videre bekjentskap." Anonymkode: df940...36c 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #3 Skrevet 2. februar 2023 Spørs hvor høflig han som spør er. Er han uhøflig sier jeg bare nei.er han høflig så sier jeg "Du, takk det tar jeg som et kompliment men beklager"enten sier jeg beklager jeg er ikke interessert i dating nå, beklager jeg har ikke tid til dating, beklager vi er nok for ulike, beklager du er nok ikke min type. Også pleier jeg å si men hyggelig at du spurte, fortsett med det! For å ikke få han til å føle at det var galt å spørre og han aldri tør spørre en jente igjen Anonymkode: 740f9...943 3
Rosakatt Skrevet 2. februar 2023 #4 Skrevet 2. februar 2023 (endret) Så søtt av deg å spørre, men må desverre si nei. Håper ikke dette stopper deg fra å spørre andre, du er veldig hyggelig, noen kommer til å sette stor pris på å bli kjennt med deg 😊 Hadde sikkert sakt noe sånnt, lykke til, det er veldig kleint 😅 Endret 2. februar 2023 av Rosakatt 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #5 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Spørs hvor høflig han som spør er. Er han uhøflig sier jeg bare nei.er han høflig så sier jeg "Du, takk det tar jeg som et kompliment men beklager"enten sier jeg beklager jeg er ikke interessert i dating nå, beklager jeg har ikke tid til dating, beklager vi er nok for ulike, beklager du er nok ikke min type. Også pleier jeg å si men hyggelig at du spurte, fortsett med det! For å ikke få han til å føle at det var galt å spørre og han aldri tør spørre en jente igjen Anonymkode: 740f9...943 "Beklager, du er ikke min type" synes jeg faktisk ikke er ok å si, jeg synes det er litt uhøflig. 🙈 Anonymkode: 78152...565 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #6 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): "Beklager, du er ikke min type" synes jeg faktisk ikke er ok å si, jeg synes det er litt uhøflig. 🙈 Anonymkode: 78152...565 Hvorfor det? Det er ikke uhøflig. Ingen kan forvente at alle tiltrekkes av seg, mennesker er individer med individuelle smaker og tiltrekninger. "ikke min type" betyr ikke at jeg syns han er stygg. Jeg ser mange kjekke menn som damene dåner for, men som jeg ikke tiltrekkes på den måten fordi de ikke er min type. Anonymkode: 740f9...943 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #7 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hvorfor det? Det er ikke uhøflig. Ingen kan forvente at alle tiltrekkes av seg, mennesker er individer med individuelle smaker og tiltrekninger. "ikke min type" betyr ikke at jeg syns han er stygg. Jeg ser mange kjekke menn som damene dåner for, men som jeg ikke tiltrekkes på den måten fordi de ikke er min type. Anonymkode: 740f9...943 Jeg er enig i argumentene, jeg ville bare aldri sagt det direkte til en mann. (Med mindre han maser etter du har sagt nei takk høflig flere ganger allerede.) Men det er sikkert fordi jeg synes dette er uhøflig å si, at jeg generelt synes det er vanskelig å takke nei til dater på en bra måte. Anonymkode: 78152...565 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #8 Skrevet 2. februar 2023 "Du er ikke stygg, men ikke min type" Anonymkode: 31228...686
Guttibobledress Skrevet 2. februar 2023 #9 Skrevet 2. februar 2023 «Hei, jeg vil du skal vite at jeg liker deg skikkelig godt. Du er (rams opp noen ting du liker ved han). Men jeg må være ærlig å si at jeg dessverre ikke har fått de «riktige» følelsene, så jeg syns det blir feil av meg å takke ja. Håper du forstår». 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #10 Skrevet 2. februar 2023 Guttibobledress skrev (4 minutter siden): «Hei, jeg vil du skal vite at jeg liker deg skikkelig godt. Du er (rams opp noen ting du liker ved han). Men jeg må være ærlig å si at jeg dessverre ikke har fått de «riktige» følelsene, så jeg syns det blir feil av meg å takke ja. Håper du forstår». Det er noe man sier for å avslutte lengre tids dating. Ikke for å avslå en date invitasjon med en man ikke har datet Anonymkode: 740f9...943 4 3
Flintis Skrevet 2. februar 2023 #11 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Spørs hvor høflig han som spør er. Er han uhøflig sier jeg bare nei.er han høflig så sier jeg "Du, takk det tar jeg som et kompliment men beklager"enten sier jeg beklager jeg er ikke interessert i dating nå, beklager jeg har ikke tid til dating, beklager vi er nok for ulike, beklager du er nok ikke min type. Også pleier jeg å si men hyggelig at du spurte, fortsett med det! For å ikke få han til å føle at det var galt å spørre og han aldri tør spørre en jente igjen Anonymkode: 740f9...943 Dette er pene avvisninger alle sammen, men du kan få oppfølgingspørsmål og ubehageligheter ved flere av dem. Jeg vil anbefale AnonymBruker skrev (2 timer siden): "Du, takk det tar jeg som et kompliment, men beklager vi er nok for ulike, men hyggelig at du spurte, fortsett med det"! For å ikke få han til å føle at det var galt å spørre og han aldri tør spørre en jente igjen Anonymkode: 740f9...943 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #12 Skrevet 3. februar 2023 * Takk for at du spurte men ellers tusen takk. *Takk som.spør men jeg kan ikke prioritere date med deg akkurat nå. Og ikke senere heller. *Takk for invitasjonen men jeg må takke nei. Jeg er ute etter en som er ulik deg. *Doffen har daua så jeg takker uhøflig nei. Jeg er en nydelig-Not dame på 37 år og jeg har aldri vært i forhold før. Men er på tinner. Anonymkode: 01347...ad4 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #13 Skrevet 3. februar 2023 Hvis dere ikke har møttes så er det jo bare å si du dater noen andre. Anonymkode: 45585...707 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #14 Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg synes dette er SÅ kleint! Har jo ikke lyst til å såre han som spør og så synes jeg liksom at jeg må si noe bedre enn at jeg bare ikke har lyst.. 🙈 Anonymkode: 78152...565 Tusen takk for tilbudet, men vi to er nok for ulike til at det har noe for seg å møtes. Anonymkode: f52b9...ddc
servitrise&suppe Skrevet 3. februar 2023 #15 Skrevet 3. februar 2023 Regner ikke med at noen spør helt ut av intet, så beste er å snakke om at man ikke er interessert i dating så de ikke spør, og spør de likevel så er svaret at nei, har ikke ombestemt meg. Spør noen helt overraskende og spontant er svaret at nei, jeg driver ikke med sånt, seriøst altså. Jeg syns ikke det er så bra å si at noen ikke er din type. Det er mye bedre å si at du ikke er hans, for da kan det tolkes som at det er deg som ikke fortjener han, eller noe sånt 🙃
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #16 Skrevet 3. februar 2023 Kommer veldig an på hvor lenge man har kjent hverandre før. Redd for avviselse er sterk for mange, kvinner og menn, så jeg svarer bare høflig og så ærlig som mulig uten å si noe unødvendig som kan såre, men en liten hvit løgn er innafor Nå sånt som å si det var veldig hyggelig med invitasjon med, det er jo et kompliment. Men at det ikke passer seg med noe romantisk i livet nå, mye som skjer, har et øye til noen andre, og spør de om hvorfor, og grunnen er noe veldig personlig om han som er grunnen, så er det greit å ro vekk fra det. Og bare ønske han lykke til videre på en fin og hyggelig måte Anonymkode: 9105d...55c 1
Maestro Skrevet 3. februar 2023 #17 Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Takk for invitasjonen men jeg må takke nei. Jeg er ute etter en som er ulik deg. Hæ? Så hyggelig sagt da 🤷♀️ *Jeg ser etter en bedre, du er egentlig ganske drit skjønner du, så ønsker en mann som ikke minner meg om deg🙂🙂" 1 1
Rhodiola Skrevet 3. februar 2023 #18 Skrevet 3. februar 2023 Tråden er ryddet for brukerangrep. Rhodiola, adm.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #19 Skrevet 3. februar 2023 Prøver som oftest å si det på en måte som gir selvtilliten en liten knekk. Det er jo lite som er mer givende enn å avvise damene. Anonymkode: 26e42...4aa
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #20 Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Prøver som oftest å si det på en måte som gir selvtilliten en liten knekk. Det er jo lite som er mer givende enn å avvise damene. Anonymkode: 26e42...4aa Hvorfor ønsker du være stygg mot vilt fremmede kvinner? Hva har de gjort deg? Hvis du føler deg urettferdig behandlet hvorfor ikke rette hevnaksjonene mot rett adresse i det minste? Anonymkode: f52b9...ddc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå