Gå til innhold

Noen som ikke har noen venner i voksen alder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er jeg alene om å ikke ha noen venner? Og da mener jeg venner en kan møte osv. Ikke bare prate over sosiale medier..

Anonymkode: 5174b...183

• Liker 1
  • Hjerte 14
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke hat venner siden VGS jeg er i 40 årene, nå. 

Anonymkode: 91a28...e83

• Liker 3
  • Hjerte 15
Skrevet

Ja. En av grunnene til at jeg er på kg.

• Hjerte 15
Skrevet

Har ikke venner utenom mannen,  kun på sosiale medier,  og ellers bare bekjente...

Anonymkode: aec3d...ff7

• Hjerte 12
Skrevet

Jeg får ikke så mye ut av vennskap, så det har jeg valgt bort gjennom årene.

Har et par stykker da selvfølgelig. Men omgås dem lite.

Anonymkode: 25987...1ba

• Hjerte 4
Skrevet

Jeg er over 50 år og har aldri hatt venner. Har kun hatt bekjente via skolegang, jobb og slike ting, men aldri hatt noen å ringe, chatte med eller møte for å gjøre noe. Har kun samboeren min.

Har alltid god tone med alle bekjente og kollegaer, men det blir aldri noe vennskap ut av det.

Anonymkode: eba89...dd2

• Liker 1
  • Hjerte 11
Skrevet

Jeg har noen venner, men ikke så ofte jeg møter de. Så det blir nesten som å være venneløs. Jeg har samboer og barn, så er ikke ensom 😚

Anonymkode: 96270...714

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet

Har ikke hatt venner siden vgs jeg heller. De vennene jeg hadde da har jeg hatt flere muligheter til å gjennopta kontakt med, med nye bekjente også, men er alt for usosial og dum til å tørre å ta det steget

• Hjerte 4
Skrevet

Er i begynnelsen av 30-årene og har null venner

Anonymkode: 4ab10...4cc

• Hjerte 8
Skrevet

Jeg har ikke venner, men bekjente.

Har ikke behov for venner heller. Er fornøyd med livet, sånn det er. 

Anonymkode: 10721...9a6

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet

Jeg har ingen venner som jeg kan ringe til eller gjøre noe med på fritiden. Har bekjente, men ikke venner. Er 45 år.

Anonymkode: 61361...c33

• Hjerte 6
Skrevet

Har endel venner der jeg studerte. Flyttet desverre hjem etterhvert og fant ut at jeg ikke har venner igjen på hjemplassen. 

Ganske ensomt. K30

Anonymkode: 4f3fd...9a1

• Hjerte 7
Skrevet

Har noen venner, men de bor så langt fra meg. Har bare bekjente her jeg bor, og klarer ikke/ tør ikke å få nye venner. 42 år. 

Anonymkode: 7a33c...a19

• Hjerte 4
Skrevet

45. Har ingen jeg kan ringe og prate med eller bare stikke innom hos lenger. Har hatt det der jeg har bodd før. Mitt sosiale liv er gjennom verv på skole og i idretten og jobb. 

Anonymkode: 04103...d62

• Hjerte 2
Skrevet

Jeg har en kjempegod venninne som jeg møter 2-3 ganger i måneden og har god kontakt med. Utenom henne har jeg ingen venner. Jeg har flere bekjentskaper og har god tone med alle jeg møter. 

Anonymkode: 002ca...e9c

• Hjerte 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har en kjempegod venninne som jeg møter 2-3 ganger i måneden og har god kontakt med. Utenom henne har jeg ingen venner. Jeg har flere bekjentskaper og har god tone med alle jeg møter. 

Kvinne 32 år

Skrevet

Jeg har bare en kamerat , vi har vært venner i 15 år . Bare venner. Lett å tro noe annet når du har en mannlig venn . Savner     venninner. Men har ingen . 

Anonymkode: 1ca91...2a4

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet

Ingen venner her heller.

• Hjerte 4
Skrevet

Har ikke så mange venner jeg heller, k48. Én god kollega jeg møter litt utenom jobb, men hun har jo samboer. Ellers bare bekjente eller kolleger. Har aldri vært en med mye venner, stod alltid utenfor gjengene og klikkene. Så har vel ikke helt fått til dette med vennskap heller.. 

Anonymkode: bd983...9df

• Hjerte 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...