Gå til innhold

Synes det er slitsomt å forholde meg til mennesker, da de ofte ikke greier å holde avtaler!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en skikkelig introvert og sosialiserer meg sjeldent med andre utenom aller nærmeste familie. Men de gangene jeg gjør avtaler venner og familiemedlemmer som jeg ikke møter så ofte ellers, ender jeg alltid opp med å bli skuffet og irritert, fordi det i veldig mange tilfeller blir avlyst/endring i planene.

Har jeg planer med ei venninne om å trene sammen og hun avlyser, blir jeg skuffet. Og ikke så mye fordi jeg må trene alene - jeg synes faktisk det er diggest, men fordi det irriterer meg at folk stadig vekk ikke greier å holde avtaler, og jeg liker å vite hva jeg har å forholde meg til.

Derfor synes jeg faktisk det er enklest å ikke gjøre avtaler med folk, fordi da er det ikke uforutsigbart og jeg vet akkurat hva jeg har å forholde meg til.

Hva er deres mening rundt dette? Hvordan forholder dere dere til folk som stadig vekk avlyser?

Anonymkode: 8f76c...5b3

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drit irriterende og respektløst å la folk stå og vente gang på gang. Sa fra til slutt jeg😝

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er irriterende med folk som ikke har forståelse for at ting skjer. Det kan være alt fra overtid til sykt barn, sånn er livet noen ganger!

Anonymkode: 70703...b42

• Liker 3
Skrevet

Mine venner pleier holde avtaler, så irriterer meg ikke så mye når de må endre/avlyse.

Anonymkode: d3c1e...980

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg synes det er irriterende med folk som ikke har forståelse for at ting skjer. Det kan være alt fra overtid til sykt barn, sånn er livet noen ganger!

Anonymkode: 70703...b42

Vel, her er det snakk om dårlige unnskyldninger, gang på gang. Handler mer om at man ikke orker, enn at man faktisk har en legitim grunn. Forstår selvfølgelig om man må bryte en avtale fordi man må jobbe eller være hjemme med sykt barn. Dette er snakk om folk som avlyser hele tiden. 

ts

Skrevet

Jeg hater endringer. Jeg bruker litt tid på å planlegge og gjøre meg mentalt klar når jeg har en avtale og hvis det plutselig blir avlyst sliter jeg med å omstille meg igjen. Blir det avlyst i siste liten føler jeg meg ekstra dum når jeg må snu i døra og si til mannen at jeg blir hjemme allikevel. 

Anonymkode: 4d9ec...455

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Jeg hater endringer. Jeg bruker litt tid på å planlegge og gjøre meg mentalt klar når jeg har en avtale og hvis det plutselig blir avlyst sliter jeg med å omstille meg igjen. Blir det avlyst i siste liten føler jeg meg ekstra dum når jeg må snu i døra og si til mannen at jeg blir hjemme allikevel. 

Anonymkode: 4d9ec...455

Samme her! Det å omstille seg, og å føle seg litt dum. Du sier noe der.

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...