Gå til innhold

Vil nesten bare ha sex med nylonstrømpebukse.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en mann med en fetisj for nylonstrømper eller aller helst nylonstrømpebukse. Det jeg mener er at dama har det på seg når vi har sex.  Jeg får det stort sett når jeg vil (noe som så og si er hver gang). Så ingen klager her.

Men det jeg lurer allikevel litt på noe. Er det andre kvinner her som har vært borti det samme med menn? I så fall, hva tenker dere om det? Er det plagsomt på noe måte at partner bestandig ønsker dette? 

Er vel kanskje ikke den verste fetisjen å ha tenker jeg. Kunne jo vært mye verre når man leser om alle andre mer eller mindre "rare" greier folk liker (no judging).

Anonymkode: b43f7...4ad

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt til sin tid, tenker jeg. Jeg liker variasjon, på alle måter.

Var borti en fyr som likte nylonstrømpebukser en gang, det plaget ikke meg, men gav meg heller ikke noe ekstra.

Høres litt slitsomt ut å "måtte" ha det hver gang? 

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, sulfia said:

Alt til sin tid, tenker jeg. Jeg liker variasjon, på alle måter.

Var borti en fyr som likte nylonstrømpebukser en gang, det plaget ikke meg, men gav meg heller ikke noe ekstra.

Høres litt slitsomt ut å "måtte" ha det hver gang? 

Slitsomt? Blir det usexy eller turnoff?

Gjest DreamWorks
Skrevet

Går det greit med de strømpebuksene som er mer laget for dette, med gode åpninger? For meg er det viktig å føle meg fin, så en nude vanlig strømpebukse hadde vært litt vanskelig, en penere variant med gode tilpassninger, helst så jeg fikk kjenne at jeg hadde rompa bar skulle gått. På den andre siden tenner jeg jo også på at han syntes jeg er fin... Så da skulle jeg kanskje klare å leve med det du likte uansett? 

Det eneste er at jeg kanskje ville lurt på om det var meg eller strømpebuksa han egentlig innerst inne tennte på

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Slitsomt? Blir det usexy eller turnoff?

For min del - turnoff å alltid "måtte" ha en ekstra greie. En spontan kjappis blir vel ikke helt det samme med "kan du først hente strømpebuksene, kjære?".

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Kjente en som ville at jeg skulle ha på glatt kjole, truse eller lignende.. Vi møttes bare noen få ganger, og det var ikke noe følelser der, kort fortalt. Så det ble for mye der. Vet ikke hvordan det hadde vært i et skikkelig forhold. Hadde sannsynligvis gått bedre om jeg fikk mer kjærtegn direkte på huden, og alt annet som følger med..

• Liker 2
Skrevet

Nei jeg har aldri vært borte i det IRL, men blitt kontaktet et par ganger av ymse fremmede menn på nett som har spurt om de kan kjøpe bilder av ben i nylon. Hadde kanskje gjort det om de betalte bra men det er snakk om 50kr de vil vippse og få identiteten min for og to tre ganger jeg har blitt spurt så ikke akuratt noe å bli rik av. Vil ikke gi navn og vipps til creepy menn som kontakter fremmede om sånt heller.

Hadde ikke hatt noe i mot om mannen min tente på at jeg brukte nylonstrømper, men om han ville jeg skulle bruke det hver gang eller drev å snuste på de og ville bruke de selv osv hadde det blitt for sprøtt for meg!

Anonymkode: 9b60e...03a

Skrevet
3 minutter siden, DreamWorks said:

Går det greit med de strømpebuksene som er mer laget for dette, med gode åpninger? For meg er det viktig å føle meg fin, så en nude vanlig strømpebukse hadde vært litt vanskelig, en penere variant med gode tilpassninger, helst så jeg fikk kjenne at jeg hadde rompa bar skulle gått. På den andre siden tenner jeg jo også på at han syntes jeg er fin... Så da skulle jeg kanskje klare å leve med det du likte uansett? 

Det eneste er at jeg kanskje ville lurt på om det var meg eller strømpebuksa han egentlig innerst inne tennte på

Det går selvfølgelig veldig bra med strømpebukser som er laget for det. 

Til det siste du skrev er svaret det er ikke noe som tenner meg mer enn det. Det å se og føle beina ikledd nylon. Dama har jo store pupper og jeg har jo masse fokus på dem også. Så jeg tenner jo på dama, men i nylon så blir det eufori. I begynnelsen av forhold passer jeg på og ikke være for på med å be om det, nettopp pga det du skriver. Men etterhvert så øker mitt ønske om det.

Skrevet
10 minutter siden, sulfia said:

For min del - turnoff å alltid "måtte" ha en ekstra greie. En spontan kjappis blir vel ikke helt det samme med "kan du først hente strømpebuksene, kjære?".

Hahaha. Det var som å høre meg det 😂😳

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Til det siste du skrev er svaret det er ikke noe som tenner meg mer enn det. Det å se og føle beina ikledd nylon. Dama har jo store pupper og jeg har jo masse fokus på dem også. Så jeg tenner jo på dama, men i nylon så blir det eufori. I begynnelsen av forhold passer jeg på og ikke være for på med å be om det, nettopp pga det du skriver. Men etterhvert så øker mitt ønske om det.

Dette ville jeg visst før sex ble aktuelt. Er veldig turn off for meg, så da hadde det ikke fungert for noen av oss. Når jeg datet snakket jeg med menn som fortalte at de ønsket dette. Da ble det ikke noe møte der

Anonymkode: 561d0...170

• Liker 2
Skrevet

Det er endel menn som har en spesifikk greie som blir mer og mer i fokus etter som tiden går. For min del, så dabber min seksuelle interesse av etterhvert da, for jeg blir litt lei av å føle at man kun er et redskap for at mannen skal få gjennomført en eller annen fetisj. Sexen blir rett og slett litt kjedelig. Jeg liker variasjon, og også at det føles som man er to. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er en mann med en fetisj for nylonstrømper eller aller helst nylonstrømpebukse. Det jeg mener er at dama har det på seg når vi har sex.  Jeg får det stort sett når jeg vil (noe som så og si er hver gang). Så ingen klager her.

Men det jeg lurer allikevel litt på noe. Er det andre kvinner her som har vært borti det samme med menn? I så fall, hva tenker dere om det? Er det plagsomt på noe måte at partner bestandig ønsker dette? 

Er vel kanskje ikke den verste fetisjen å ha tenker jeg. Kunne jo vært mye verre når man leser om alle andre mer eller mindre "rare" greier folk liker (no judging).

Hvis du må at dama skal oppfylle dit ønske så er det begrenset hvem du får kontakt med. 

Skrevet

Har vært borti menn med andre fetisher. Går greit så lenge det ikke er noe som MÅ være der for at han skal tenne. Men blir slitsomt og avtennende for min del når det blir for mye og for ofte. Som krydder derimot, er det helt greit.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Menn med fetisjer oppleves etterhvert ganske patetiske. 

Anonymkode: 5377b...641

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.2.2023 den 20.58):

Det å tenne på brystene hennes er heller ikke å tenne på dama i min bok. Jeg måtte vite at du faktisk likte meg (uavhengig av kropp), og det krever at vi av og til bare har intens og nær sex uten noe imellom. Det å gjøre det samme hver gang blir fryktelig kjedelig for meg, og hvis det kun er du som tenner på strømpene, er det temmelig lite sexy om du aldri gjør noe for å tenne henne. Jeg har ingen problemer med at du tennes ekstra på strømper, men jeg hadde følt at det var strømpene du hadde sex med og ikke meg om jeg alltid måtte ha dem på eller det bare var da du hadde lyst på sex. Jeg orker ikke å være lenge i et forhold der jeg ikke føler meg elsket.

Anonymkode: d0e65...ee6

• Liker 5
Skrevet

Er du min mann???

Føler dessverre bare at jeg er en rekvisitter, at han ikke tenner på meg, bare de jævla strømpebuksene. Gjør sex langt mindre lystbetont for min del.

Anonymkode: 8e131...1a1

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Tror ikke jeg hadde hatt noen problemer med det. Uendelig fetisjer der ute.

Jeg hadde følt meg trygg på at sexen ikke handlet om strømpene isolert, men om meg+strømpene. Altså meg+fetisjen.

At det hadde gjort spontan sex mer utfordrende rent praktisk hadde ikke brydd meg. Jeg er ingen fan av spontan sex uansett. Gir meg ingen ting.

Anonymkode: 80d66...dee

• Liker 1
Skrevet

Synes det er helt greit med en partner som tenner ekstra på noe, men om det blir nødvendig hver gang blir det noe negativt. Uansett hvilke tilbehør eller handlinger som må skje hver gang står det i veien for å ha et variert sexliv. Innimellom ja ok, alltid nei ikke ok. 

Anonymkode: df19b...12a

• Liker 2
Skrevet

Gøy med frekke plagg, outfits og ymse leketøy men ikke hver gang eller helt tiden. Strømpebukser passer "best" når det skjer impulsivt, dra ned/av eller enda mer pirrende "rip 'em up" med lyden av at de revner og bare å forsyne seg......

Skrevet

Mannen min tenner på hvite sokker, og ettersom jeg bruker det daglig er det ikke noe problem å ha dem på under sex. Elsker alle fotmassasjene han gir meg gjennom sokkene. Føltes litt rart når han slikket dem til å begynne med, men nå er det greit. Litt forskjellige andre klær på under sex krydrer sexlivet vårt. Beholder ofte genseren på for eksempel. Han også. Synes det er sexy. 

Anonymkode: 6f7d3...e83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...