AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #1 Skrevet 2. februar 2023 Skal bestille legetime for å få han undersøkt. Men er det flere små som plutselig får feber? Han er 4 år. Uka før jul ble jeg bedt om å hente han i barnehagen grunnet feber. Han var veldig dårlig. Så kommer vi til uka etter nyttår, feber igjen, veldig dårlig da jeg henta. Så forrige uke, feber på 38, dårlig da jeg henta, helt frisk når vi kom hjem og dagen etter. I dag fikk jeg på nytt beskjed da jeg henta, at de hadde både målt 37, 38 og 39 grader, men han var helt fin i formen, ikke noe dårlig så de ringte ikke hjem. Syntes dette virker som litt vel mye feber, så skal høre med legen om å ta blodprøver for å sjekke nivåer. Han har medfødt lavt stoffskifte, men vet ikke om det har noe å si🤔 Anonymkode: 333eb...327
Gidavmeg Skrevet 2. februar 2023 #2 Skrevet 2. februar 2023 Mitt barn hadde det sånn da han var rundt 2. På og av med feber. Da vi tok han til legen var crp på over 500. Han ble frisk etter antibiotikakur, men de fant aldri ut hvor infeksjonen satt, selv etter undersøkelser på sykehuset 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #3 Skrevet 2. februar 2023 Gidavmeg skrev (2 minutter siden): Mitt barn hadde det sånn da han var rundt 2. På og av med feber. Da vi tok han til legen var crp på over 500. Han ble frisk etter antibiotikakur, men de fant aldri ut hvor infeksjonen satt, selv etter undersøkelser på sykehuset Oi det var høy crp 😳 bra han ble frisk 💖 ikke lett å vite alltid hva de får 🤔 Anonymkode: 333eb...327
Gidavmeg Skrevet 2. februar 2023 #4 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Oi det var høy crp 😳 bra han ble frisk 💖 ikke lett å vite alltid hva de får 🤔 Anonymkode: 333eb...327 Han ble frisk.🥰 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #5 Skrevet 2. februar 2023 Gidavmeg skrev (1 minutt siden): Han ble frisk.🥰 Det er veldig fint antibiotika hjalp 💖 holdt feber av og på lenge? Da var det vel en bakterieinfeksjon som ikke gikk over på egenhånd 🙈 Anonymkode: 333eb...327
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #6 Skrevet 2. februar 2023 Både treåringen min og jeg har hatt uvanlig mye feber i desember og januar. Men det har ikke vært feber alene, først fikk vi omgangssyke og så har vi hatt luftveissymptomer i en eller annen form samtidig som feberen. Det er mye sykdom som går fortsatt. Men feber som kommer og går uten at en helt ser hva den kommer av, tenker jeg det er lurt å sjekke ut. Jeg er i skrivende stund på min feber-runde nr. 4 i januar. Yngstebarnet måtte hentes med feber i går etter å ha vært feberfri en uke, men innen det hadde hun feber hver kveld i en uke. Anonymkode: b46da...0e8 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #7 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Både treåringen min og jeg har hatt uvanlig mye feber i desember og januar. Men det har ikke vært feber alene, først fikk vi omgangssyke og så har vi hatt luftveissymptomer i en eller annen form samtidig som feberen. Det er mye sykdom som går fortsatt. Men feber som kommer og går uten at en helt ser hva den kommer av, tenker jeg det er lurt å sjekke ut. Jeg er i skrivende stund på min feber-runde nr. 4 i januar. Yngstebarnet måtte hentes med feber i går etter å ha vært feberfri en uke, men innen det hadde hun feber hver kveld i en uke. Anonymkode: b46da...0e8 Huff så leit. Her har det også vært grunnet omgangssyke/forkjølelse, bortsett fra både forrige uke og nå i dag. Han har liksom ikke hatt tegn til annen sykdom med feber. Så aner ikke 🤔 God bedring 💖 Det blir godt med vår og sommer, da er det mye mindre sykdom heldigvis 😅 Anonymkode: 333eb...327
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #8 Skrevet 2. februar 2023 36 minutter siden, AnonymBruker said: Skal bestille legetime for å få han undersøkt. Men er det flere små som plutselig får feber? Han er 4 år. Uka før jul ble jeg bedt om å hente han i barnehagen grunnet feber. Han var veldig dårlig. Så kommer vi til uka etter nyttår, feber igjen, veldig dårlig da jeg henta. Så forrige uke, feber på 38, dårlig da jeg henta, helt frisk når vi kom hjem og dagen etter. I dag fikk jeg på nytt beskjed da jeg henta, at de hadde både målt 37, 38 og 39 grader, men han var helt fin i formen, ikke noe dårlig så de ringte ikke hjem. Syntes dette virker som litt vel mye feber, så skal høre med legen om å ta blodprøver for å sjekke nivåer. Han har medfødt lavt stoffskifte, men vet ikke om det har noe å si🤔 Anonymkode: 333eb...327 Mine barn var helt likedan dessverre. Tror jeg talte over 25 dager med feber fra desember til februar. Ikkeno alvorlig i veien. Bare mye syk. Anonymkode: 7e030...928 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #9 Skrevet 2. februar 2023 Just now, AnonymBruker said: Mine barn var helt likedan dessverre. Tror jeg talte over 25 dager med feber fra desember til februar. Ikkeno alvorlig i veien. Bare mye syk. Anonymkode: 7e030...928 På en av dem altså. Ikke tilsammen. Anonymkode: 7e030...928
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå