AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #1 Skrevet 2. februar 2023 Er 32 og før nylig, minimalt med erfaring, hadde sex for første gang på firma fest i november, med en av kvinnene som jobber på kjøpesenteret jeg jobber på. Siden da har jeg begynt å date og gå ut mer, samtidig som jeg også har fortsatt å ha sex med hun jeg først hadde sex med. Hun er 24 og ikke interessert i noe fast, men vi hadde allerede utviklet et godt venn/bekjentskap fra før så hun foreslo FF da hun følte seg trygg på at jeg behandlet henne bra, og at hun kunne gi meg mer erfaring. Så langt høres det ikke ut som at jeg har noe å klage på, men problemet jeg har kommet borti når det kommer til dating er selv etter at jeg har hatt sex. Skal det fortsatt utrolig lite til for et jeg får ereksjon, når jeg ligger å kose med henne, eller hun bare sitter på fanget mitt, med henne gjør det ikke noe fordi hun tar seg ikke nær av det. Men når jeg er på date med noen annen, opplever jeg stadig at kvinnene liker å holde rundt meg ganske tidlig etter vi har flørtet litt med handholdingsfasen. 2 ganger har jeg vært heldig hvor de merker at jeg plutselig blir litt mer klein enn jeg har vært. Fordi jeg holder dem ikke ordentlig inntil meg, hvor de da har presset seg opp mot skrittet mitt og kysset meg som signal om at de ikke bryr seg. Men det har også vært noen ganger hvor jeg så at det plaget dem som ville jeg skulle holde rundt dem. Ikke fikk justert meg i tide og dermed nok følt ereksjonen min. De kanskje til og med tror at jeg forventer at de skal gjøre noe med ereksjonen min selv om jeg har sagt at jeg beklager, mens jeg prøver å justere den bak, og de så mister interessen. Jeg tør ikke å danse noe særlig heller, jeg tør ihvertfall ikke å danse intimt med en kvinne hvis jeg ikke vet på forhånd om hun ikke vil bry seg om ereksjonen. Jeg hadde håpet at ved å nå ha erfaring med sex, og med mer erfaring med kvinner generelt at jeg kom til å ha bedre kontroll. Jeg kan ikke forklare hvor dypt jeg har lengtet etter kvinnelig kroppskontakt. Det er nok at jeg bare tenker på hvor deilig følelsen av at jeg når får lov til å ta på kvinne kropper i alle slags type former fra noe ganske så uskyldig til XXX, kjenner det kommer blod ned bare mens jeg skriver her. Denne tiden har gitt meg mer enn jeg trodde jeg noen gang kom til å få før livet mitt tok en slik dratisk endring. Men jeg skulle ønske jeg hadde mer kontroll på ereksjonen min, det føles nesten som at jeg jeg går igjennom en andre pubertet. Jeg har hatt mer sex de siste månedene enn jeg hadde onanert på hele forrige året. Når det er tid for sex så setter jeg selvfølgelig pris på at den ikke har noe problemer med å gjøre jobben, men jeg vil gjerne vise at jeg kan også gjøre kosete ting uten at jeg skal sende et seksuell signal for det er ikke slik at når vi feks ligger å koser eller om jeg kliner litt at jeg bestandig har lyst til at det skal lede til noe seksuelt. Jeg synes det er utrolig deilig å iblant bare ligge i ro, føre en hånd på ansiktet hennes eller føle fingrene mine gjennom håret hennes, som lukter så utrolig godt. Føler kroppen min bedrar meg når hun da etter en stund begynner å føle meg opp fordi hun har kjent ereksjonen min en god stund. Jeg har sagt til henne at hun ikke alltid behøver å gjøre noe bare fordi jeg er hard, det er godt nok med kos. Men hun sier at hun har lyst, og jeg har ikke lyst til å si nei til henne ifall det skulle ville få henne til å avslutte ordningen. Vet hun ikke er forelsket i meg, og ikke har lyst til å bli sammen, men dette er det nærmeste jeg har vært til å ha hatt en kjæreste. Selv om jeg har vært på 11 dater siden november, alle i varrierende suksess grad. Selv de andre gangene det endte opp med sex, har det aldri gått lenger enn at jeg har hatt sex med en date to ganger før jeg så får beskjed om at de ikke lenger er interessert i å fortsette. Så jeg er redd for å miste den eneste som fortsatt vil ha med meg å gjøre ikke bare på sex fronten men også fordi hun er en veldig god venn. Anonymkode: 9b5dd...805
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #2 Skrevet 2. februar 2023 Dette er noe du vil "slite" med lenge ❤️ Jeg er nærmere 70 og får ereksjon bare jeg koser litt med noen jeg er tiltrukket av og priser meg lykkelig over at alt fungerer som det skal. Anonymkode: 4a3c4...2a1 1 1
Gjest DreamWorks Skrevet 2. februar 2023 #3 Skrevet 2. februar 2023 Jeg tror du problematiserer dette for mye. Det at dater slutter etter et par treff er ganske vanlig. Du er akkurat nå sterkt seksuell, naturlig nok. Du kan jo ikke komme unna det. Så om de ikke takler det takler de jo heller ikke deg akkurat nå, for dette er deg akkurat nå. Høres jo ut som du håndterer det på en god og sympatisk måte. Men ikke unnskyld deg for mye heller. Det er jo bare å si noe slik du gjør, at det bare er kroppens reaksjon på kos og at du gjerne vil ha bare kos også. Og det å holde litt avstand og ikke trykke den oppi henne er lurt. Jeg har aldri hørt veninner klage på at de gjorde det slutt fordi han hadde ofte ereksjon. Sexpress kan en gjøre det slutt for, men her er du jo føre var og prater om det. Jeg tror du problematiserer derre for mye. Men du gjør lurt i å ikke danse tett med ukjente damer. Ukjente personer penis vil vi ikke vite av!
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #4 Skrevet 2. februar 2023 Først,gratulerer med et sexliv. Nr2, du er en overtenker, det ser jeg på den ulidelig lange teksten, og måten du ordlegger deg på. Bare ei ereksjonen din. Anonymkode: a7f1a...98b 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #5 Skrevet 2. februar 2023 DreamWorks skrev (55 minutter siden): Jeg tror du problematiserer dette for mye. Det at dater slutter etter et par treff er ganske vanlig. Du er akkurat nå sterkt seksuell, naturlig nok. Du kan jo ikke komme unna det. Så om de ikke takler det takler de jo heller ikke deg akkurat nå, for dette er deg akkurat nå. Høres jo ut som du håndterer det på en god og sympatisk måte. Men ikke unnskyld deg for mye heller. Det er jo bare å si noe slik du gjør, at det bare er kroppens reaksjon på kos og at du gjerne vil ha bare kos også. Og det å holde litt avstand og ikke trykke den oppi henne er lurt. Jeg har aldri hørt veninner klage på at de gjorde det slutt fordi han hadde ofte ereksjon. Sexpress kan en gjøre det slutt for, men her er du jo føre var og prater om det. Jeg tror du problematiserer derre for mye. Men du gjør lurt i å ikke danse tett med ukjente damer. Ukjente personer penis vil vi ikke vite av! Joda jeg skjønner at selv etter sex ikke bare en gang men to ganger så er ikke det noen garanti for at ting kommer til å fortsette og mer ganger enn ikke vil det ikke bli noe mer. Men er det ikke en risiko for at jeg skulle kunne ende opp med å treffe rett kvinne men så skremme henne bort fordi det er jo veldig forståelig hvorfor noen vil tolke ereksjon som et rent seksuelt signal og at det er det jeg vil ha. Selv om det jeg i det øyeblikket i hode mitt vil ha er, for mangel av ord mer romantisk/kosete i natur en seksuell. Hvor hun, altså en ordentlig potensiell framtidig kjæreste og ikke FFen, selvfølgelig ikke vil ha noe imot ereksjonen min når det er tid for sex. Men vil føle og tro selv om jeg sier noe annet, at for meg er all fysisk kontakt bare seksuell i natur, selv om noe av de mest nytelsesfylte stundene har vært kos som ikke har involvert sex. Jeg skjønner at jeg er både gammel og fersk så jeg henger etter og at det er godt mulig jeg overtenker dette for mye. Jeg er bare så vandt med å ha unngått hele livet mitt å ikke skal gjøre noen overtramp, aldri vise interesse eller si hva jeg føler fordi jeg har ikke lyst til å bli oppfattet som creepy, ikke tar hensyn til andres følelser eller verre noen som er villig til å ta seg til rette for å si det på en mild måte. Anonymkode: 9b5dd...805
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #6 Skrevet 2. februar 2023 Du er helt NORMAL!!! 😍😍😀😀 Anonymkode: f154d...990 2 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #7 Skrevet 2. februar 2023 Jeg er en 51 år gammel kvinne og synes du høres helt alminnelig ut 😅. De fleste menn er jo sånn og personlig synes jeg bare det er positivt. Jeg blir også kåt av å klemme på en mann jeg liker. Ja, faktisk bare av å sitte ved siden av ham. Så bare ta det med ro 😊. Anonymkode: 50192...11e 2
feliek54 Skrevet 2. februar 2023 #8 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er 32 og før nylig, minimalt med erfaring, hadde sex for første gang på firma fest i november, med en av kvinnene som jobber på kjøpesenteret jeg jobber på. Siden da har jeg begynt å date og gå ut mer, samtidig som jeg også har fortsatt å ha sex med hun jeg først hadde sex med. Hun er 24 og ikke interessert i noe fast, men vi hadde allerede utviklet et godt venn/bekjentskap fra før så hun foreslo FF da hun følte seg trygg på at jeg behandlet henne bra, og at hun kunne gi meg mer erfaring. Så langt høres det ikke ut som at jeg har noe å klage på, men problemet jeg har kommet borti når det kommer til dating er selv etter at jeg har hatt sex. Skal det fortsatt utrolig lite til for et jeg får ereksjon, når jeg ligger å kose med henne, eller hun bare sitter på fanget mitt, med henne gjør det ikke noe fordi hun tar seg ikke nær av det. Men når jeg er på date med noen annen, opplever jeg stadig at kvinnene liker å holde rundt meg ganske tidlig etter vi har flørtet litt med handholdingsfasen. 2 ganger har jeg vært heldig hvor de merker at jeg plutselig blir litt mer klein enn jeg har vært. Fordi jeg holder dem ikke ordentlig inntil meg, hvor de da har presset seg opp mot skrittet mitt og kysset meg som signal om at de ikke bryr seg. Men det har også vært noen ganger hvor jeg så at det plaget dem som ville jeg skulle holde rundt dem. Ikke fikk justert meg i tide og dermed nok følt ereksjonen min. De kanskje til og med tror at jeg forventer at de skal gjøre noe med ereksjonen min selv om jeg har sagt at jeg beklager, mens jeg prøver å justere den bak, og de så mister interessen. Jeg tør ikke å danse noe særlig heller, jeg tør ihvertfall ikke å danse intimt med en kvinne hvis jeg ikke vet på forhånd om hun ikke vil bry seg om ereksjonen. Jeg hadde håpet at ved å nå ha erfaring med sex, og med mer erfaring med kvinner generelt at jeg kom til å ha bedre kontroll. Jeg kan ikke forklare hvor dypt jeg har lengtet etter kvinnelig kroppskontakt. Det er nok at jeg bare tenker på hvor deilig følelsen av at jeg når får lov til å ta på kvinne kropper i alle slags type former fra noe ganske så uskyldig til XXX, kjenner det kommer blod ned bare mens jeg skriver her. Denne tiden har gitt meg mer enn jeg trodde jeg noen gang kom til å få før livet mitt tok en slik dratisk endring. Men jeg skulle ønske jeg hadde mer kontroll på ereksjonen min, det føles nesten som at jeg jeg går igjennom en andre pubertet. Jeg har hatt mer sex de siste månedene enn jeg hadde onanert på hele forrige året. Når det er tid for sex så setter jeg selvfølgelig pris på at den ikke har noe problemer med å gjøre jobben, men jeg vil gjerne vise at jeg kan også gjøre kosete ting uten at jeg skal sende et seksuell signal for det er ikke slik at når vi feks ligger å koser eller om jeg kliner litt at jeg bestandig har lyst til at det skal lede til noe seksuelt. Jeg synes det er utrolig deilig å iblant bare ligge i ro, føre en hånd på ansiktet hennes eller føle fingrene mine gjennom håret hennes, som lukter så utrolig godt. Føler kroppen min bedrar meg når hun da etter en stund begynner å føle meg opp fordi hun har kjent ereksjonen min en god stund. Jeg har sagt til henne at hun ikke alltid behøver å gjøre noe bare fordi jeg er hard, det er godt nok med kos. Men hun sier at hun har lyst, og jeg har ikke lyst til å si nei til henne ifall det skulle ville få henne til å avslutte ordningen. Vet hun ikke er forelsket i meg, og ikke har lyst til å bli sammen, men dette er det nærmeste jeg har vært til å ha hatt en kjæreste. Selv om jeg har vært på 11 dater siden november, alle i varrierende suksess grad. Selv de andre gangene det endte opp med sex, har det aldri gått lenger enn at jeg har hatt sex med en date to ganger før jeg så får beskjed om at de ikke lenger er interessert i å fortsette. Så jeg er redd for å miste den eneste som fortsatt vil ha med meg å gjøre ikke bare på sex fronten men også fordi hun er en veldig god venn. Anonymkode: 9b5dd...805 Snakk med legen og spør om det finnes noe for å dempe følelsen. jeg det det finnes i utlandet men vet ikke i norge
Gjest DreamWorks Skrevet 2. februar 2023 #9 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Joda jeg skjønner at selv etter sex ikke bare en gang men to ganger så er ikke det noen garanti for at ting kommer til å fortsette og mer ganger enn ikke vil det ikke bli noe mer. Men er det ikke en risiko for at jeg skulle kunne ende opp med å treffe rett kvinne men så skremme henne bort fordi det er jo veldig forståelig hvorfor noen vil tolke ereksjon som et rent seksuelt signal og at det er det jeg vil ha. Selv om det jeg i det øyeblikket i hode mitt vil ha er, for mangel av ord mer romantisk/kosete i natur en seksuell. Hvor hun, altså en ordentlig potensiell framtidig kjæreste og ikke FFen, selvfølgelig ikke vil ha noe imot ereksjonen min når det er tid for sex. Men vil føle og tro selv om jeg sier noe annet, at for meg er all fysisk kontakt bare seksuell i natur, selv om noe av de mest nytelsesfylte stundene har vært kos som ikke har involvert sex. Jeg skjønner at jeg er både gammel og fersk så jeg henger etter og at det er godt mulig jeg overtenker dette for mye. Jeg er bare så vandt med å ha unngått hele livet mitt å ikke skal gjøre noen overtramp, aldri vise interesse eller si hva jeg føler fordi jeg har ikke lyst til å bli oppfattet som creepy, ikke tar hensyn til andres følelser eller verre noen som er villig til å ta seg til rette for å si det på en mild måte. Anonymkode: 9b5dd...805 Du overtenker. Det er helt normalt. Å sette ord på det ved behov kan være positivt. Men det gjør du jo allerede. Men ikke unnskyld deg, bare sett ord på hva det betyr og ikke betyr.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #10 Skrevet 2. februar 2023 Penisen din er fremdeles på 12-årsstadiet siden du er seint ute. Det vil avta etterhvert. Bare vær glad den fungerer som den skal 😊 Anonymkode: 13148...b2b 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #11 Skrevet 2. februar 2023 Luksusproblem kalles det i min verden. Anonymkode: 7f17b...c51 4
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #12 Skrevet 3. februar 2023 Hadde elsket dette jeg! Anonymkode: c1406...1ac 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #13 Skrevet 3. februar 2023 DreamWorks skrev (13 timer siden): Du overtenker. Det er helt normalt. Å sette ord på det ved behov kan være positivt. Men det gjør du jo allerede. Men ikke unnskyld deg, bare sett ord på hva det betyr og ikke betyr. Skal prøve å ha det i tankene når skyldfølelsen og "du er creepy som ikke kan kontrollere deg selv" alarmen slår inn i hodet mitt. Denne tiden har uten tvil utviklet selvtilitten min, men er fortsatt redd på enkelte områder. Som når hun iblant tilbringer en hel dag hos meg, og selv om jeg egentlig føler meg "mett" fordi jeg har kommet flere ganger. Er jeg redd for å si nei til henne når jeg egentlig bare vil ligge å kose resten av kvelden mens hun vil ta seg av ereksjonen en siste gang før vi går å legger oss. Anonymkode: 9b5dd...805
Gjest DreamWorks Skrevet 3. februar 2023 #14 Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skal prøve å ha det i tankene når skyldfølelsen og "du er creepy som ikke kan kontrollere deg selv" alarmen slår inn i hodet mitt. Denne tiden har uten tvil utviklet selvtilitten min, men er fortsatt redd på enkelte områder. Som når hun iblant tilbringer en hel dag hos meg, og selv om jeg egentlig føler meg "mett" fordi jeg har kommet flere ganger. Er jeg redd for å si nei til henne når jeg egentlig bare vil ligge å kose resten av kvelden mens hun vil ta seg av ereksjonen en siste gang før vi går å legger oss. Anonymkode: 9b5dd...805 Din skyldfølelse alarm får hver kvinne her til å sukke søtt. Du overtenker definitivt! Det er synd du tenker at noe naturlig, og litt søtt er creepy med deg selv. Men du kan si nei. Hvis du sier du bare nyte og vil holde henne, skal du se hun sukker søtt hun også (hvis hun er like mett som deg i alle fall)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå