tuvano Skrevet 2. februar 2023 #1 Skrevet 2. februar 2023 kan menn eller kvinner bli utro mot en de faktisk liker eller er forleska i? jeg selv hadde aldri klart å gjøre det hvis jeg var forelska, hva tenker du? så hvis noen er utro avtar jeg at de ikke er forleska, fordi du kan ikke cheate på noen du faktisk liker, dt r min mening.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #2 Skrevet 2. februar 2023 Undersøkelser viser at menn i større grad kan være utro selv om de er fornøyd i det forholdet de er i, mens kvinner hovedsaklig er utro dersom de er følelsesmessig ferdig med det forholdet de er i. Anonymkode: 2f726...611 3 3
PM75 Skrevet 2. februar 2023 #3 Skrevet 2. februar 2023 Jeg tenker at det er fullt mulig. Vi har våre idealer og moral, men kan likevel gjøre skikkelig teite ting innimellom. Så jeg tror ikke det er så enkelt som å si at man aldri hadde vært utro mot noen man er glad i.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #4 Skrevet 2. februar 2023 Mot noen de liker? Ja. Mot noen de respekterer? NEI Anonymkode: 7bda5...abd 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #5 Skrevet 2. februar 2023 Jeg liker mannen min , men er nok kanskje følelsesmessig ferdig med han . Anonymkode: 9f792...efd 1
AnonymBruker 42 Skrevet 2. februar 2023 #6 Skrevet 2. februar 2023 (endret) "Faktisk liker" er jo et ganske flyktig uttrykk, egentlig... De "faktiske forhold" peker jo som regel i den retning av at "folk flest" er mestestestest forelsket&glade i seg selv, og sånn sett gjerne tar seg friheter om det skulle innfri og gagne deres egne interesser og ljuuustær - selv om det skulle gå på bekostning av noen de "faktisk liker"... Overaskende mange kyniske mennesker, egentlig - men sånn er det. 😅 Edith : svaret er definitivt "JA"... Endret 2. februar 2023 av AnonymBruker 42 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #7 Skrevet 2. februar 2023 Jeg var utro mot kjæresten min. Hadde ingen respekt for han lengre pga flere, store tillitsbrudd mot meg. Hadde jeg likt han, enda hatt følelser for han, hadde jeg aldri klart å være utro. Anonymkode: 9185e...3e3 2
tuvano Skrevet 3. februar 2023 Forfatter #8 Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Undersøkelser viser at menn i større grad kan være utro selv om de er fornøyd i det forholdet de er i, mens kvinner hovedsaklig er utro dersom de er følelsesmessig ferdig med det forholdet de er i. Anonymkode: 2f726...611 Gjelder det dt samme hvis de er utro mer enn 1 gang?
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #9 Skrevet 3. februar 2023 Ja så absolutt Anonymkode: afdba...369 1
Snok1 Skrevet 3. februar 2023 #10 Skrevet 3. februar 2023 Jeg er i et varmt og intimt forhold med masse kjærlighet og er utro. Jeg er utro pga spenning og sex, det er ingenting i utroskapen som truer kjærligheten i forholdet. 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #11 Skrevet 3. februar 2023 Snok1 skrev (9 minutter siden): det er ingenting i utroskapen som truer kjærligheten i forholdet. Er hun enig? Anonymkode: 5ed63...a7c 2
Snok1 Skrevet 3. februar 2023 #12 Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Er hun enig? Anonymkode: 5ed63...a7c Vi treffer også folk sammen, og har et liberalt forhold til bruk av kjønnsorganer, men jeg svarer selvsagt bare for meg selv.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #13 Skrevet 3. februar 2023 Snok1 skrev (10 minutter siden): Vi treffer også folk sammen, og har et liberalt forhold til bruk av kjønnsorganer, men jeg svarer selvsagt bare for meg selv. Så du er ikke utro. Anonymkode: 5ed63...a7c
Snok1 Skrevet 3. februar 2023 #14 Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så du er ikke utro. Anonymkode: 5ed63...a7c Jeg beveger meg nok i en gråsone. Jeg definerer meg som utro. Hun har ikke eksplisitt sagt at jeg kan treffe andre på egenhånd, slik jeg har sagt at hun kan.
Rosa Dartle Skrevet 3. februar 2023 #15 Skrevet 3. februar 2023 tuvano skrev (12 timer siden): kan menn eller kvinner bli utro mot en de faktisk liker eller er forleska i? jeg selv hadde aldri klart å gjøre det hvis jeg var forelska, hva tenker du? så hvis noen er utro avtar jeg at de ikke er forleska, fordi du kan ikke cheate på noen du faktisk liker, dt r min mening. Ja, tror man kan være utro mot noen selv om man elsker personen veldig høyt. Her har jeg nok skiftet syn gjennom tiden. Det betyr ikke at det er greit, for det er et stort svik mot partner. Men jeg tror man kan tenne på mange andre gjennom livet selv om man elsker partneren sin, og noen ganger glemmer man å tenke over konsekvensene fordi man er kåt. Har selv aldri vært utro.
Rosa Dartle Skrevet 3. februar 2023 #16 Skrevet 3. februar 2023 Snok1 skrev (1 time siden): Jeg beveger meg nok i en gråsone. Jeg definerer meg som utro. Hun har ikke eksplisitt sagt at jeg kan treffe andre på egenhånd, slik jeg har sagt at hun kan. Men har dere ikke i denne typen forhold snakket tydelig om dette, slik at du vet hva hun faktisk mener om at du også ev treffer andre? 1
Rosa Dartle Skrevet 3. februar 2023 #17 Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Undersøkelser viser at menn i større grad kan være utro selv om de er fornøyd i det forholdet de er i, mens kvinner hovedsaklig er utro dersom de er følelsesmessig ferdig med det forholdet de er i. Anonymkode: 2f726...611 Dette.. Tror ofte menn i større grad skiller mellom følelser og sex. De kan elske livet de har hjemme med sin kjære, men samtidig ville oppleve tilfredsstillelse, bekreftelse og kåtskap utenfor forholdet.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #18 Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Undersøkelser viser at menn i større grad kan være utro selv om de er fornøyd i det forholdet de er i, mens kvinner hovedsaklig er utro dersom de er følelsesmessig ferdig med det forholdet de er i. Anonymkode: 2f726...611 Dette er jo både vitenskapelig beskrevet, samt enkelt å observere. Hadde damer vært utstyrt med større evne til å forstå menn, så hadde de dermed kunne forstått at mannlig utroskap ikke nødvendigvis er et tegn på at mannen ikke elsker deg lengre. Nettopp på grunn av kvinners benektelse av fakta og vitenskapelige undersøkelser, så blir utroskap mye verre for de enn det hadde trengt å være. De legger altså feil premisser til grunn. Ingen ting av det jeg skriver er for å forsvare utroskap, men for å beskrive at mange kvinner påfører seg selv vondt og sorger fordi de benekter at menn og kvinner er forskjellige. Utroskap er svik og gjør vondt som det er, da er det ganske så korket å gjøre det enda verre enn man trenger. Anonymkode: ef9ef...b2e 2
Snok1 Skrevet 3. februar 2023 #19 Skrevet 3. februar 2023 Rosa Dartle skrev (12 minutter siden): Men har dere ikke i denne typen forhold snakket tydelig om dette, slik at du vet hva hun faktisk mener om at du også ev treffer andre? Vi har snakket mye generelt om forskjellen på seksuell og følelsesmessig monogami. Når det kommer til praksis er jeg tydelig på at hun har sin frihet, men hun (med litt velvillig tolkning) er mer don’t ask don’t tell. For å svare på spørsmålet ditt: Vi har snakket mye, men tiltakene er ikke helt krystallklare på alle punkter. Det som ER klart er at vi for alltid er følelsesmessig monogame. Det har vi vært fra dag én og ingen av oss har noensinne tvilt.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #20 Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dette er jo både vitenskapelig beskrevet, samt enkelt å observere. Hadde damer vært utstyrt med større evne til å forstå menn, så hadde de dermed kunne forstått at mannlig utroskap ikke nødvendigvis er et tegn på at mannen ikke elsker deg lengre. Anonymkode: ef9ef...b2e Ja, da er det jo bare å gjensidig åpne forholdet så begge kan få få seg noe på si. Win win. Anonymkode: 5ed63...a7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå