Gå til innhold

Hva vil han egentlig? Vil ikke snakke om følelser

Anbefalte innlegg

Skrevet

En mann jeg lært kjenne og møtt noen ganger (datet) en stund tilbake er litt rar mot meg.

Noen ganger svarer han ikke i det hele tatt på meldinger, særlig ikke om det er et tema som følelser, og at jeg prøver å få frem en slags reaksjon eller «bevis» på at han liker meg. Det kan være f.eks at jeg sier at jeg liker han godt. Han bare ignorerer dette og bytter tema. Han gir komplimenter men han vil ikke gi meg noe mer virker det som.

Jeg ble litt lei meg av dette og har sluttet sende han meldinger eller ta kontakt, men han fortsetter sende meldinger hver dag. Ofte flere ganger om dagen. Jeg prøver bare svare kort tilbake. Og da får jeg raskt svar tilbake. Hvordan skal jeg tolke dette? Vil han eller vil han ikke?

Anonymkode: d4bac...cf5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pule? Ja. Følelser? Nope.

Anonymkode: 2deb2...0e3

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Pule? Ja. Følelser? Nope.

Anonymkode: 2deb2...0e3

Glemte faktisk skrive det at jeg har tatt insj til sex men det har han også ignorert

Skrevet

Han holder deg bare varm mest sannsynlig. Men jeg skjønner ikke hvorfor du gidder å fortsette å ta kontakt med han når han ikke svarer?

Anonymkode: 978a9...0d3

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg tror ikke han liker deg dessverre…

Anonymkode: 71875...a7e

• Nyttig 2
Skrevet

Han liker vel oppmerksomheten da.

Liker at du liker han.

Anonymkode: acc2b...7ff

• Nyttig 1
Skrevet

Han vil ikke noe seriøst med deg og vil ikke at du skal få følelser for han, men du er grei å bruke for å boost egoet sitt når han kjeder seg og vil vite at han har en jente på kroken

Anonymkode: 2290f...c09

• Liker 3
Skrevet

Han er sikkert bare litt treig med å vise følelser, slik som jeg 😉

Anonymkode: e6f38...dd8

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Glemte faktisk skrive det at jeg har tatt insj til sex men det har han også ignorert

Har dere hatt sex før, har han hatt dame eller sex før?

Skrevet

Han har nok ikke følelser for deg og velger derfor la være å respondere, fremfor å såre deg. Man kan like noen, selv om man ikke har romantiske følelser. Kanskje han ønsker være venner med deg, bare ikke kjæreste.

Anonymkode: da28e...167

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...