AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #1 Del Skrevet 2. februar 2023 Har fryst i 2-3 dager nå, men har ikke feber. Mulig jeg bygger på noe forkjølelse. Hvor lenge varte det hos dere? Anonymkode: ae633...5a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #2 Del Skrevet 2. februar 2023 Hele vinteren. Anonymkode: 3f90e...0d1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #3 Del Skrevet 2. februar 2023 Fryser jo hver dag med de strømprisene som har vært i det siste. Anonymkode: cb616...5b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #4 Del Skrevet 2. februar 2023 Ja, men her var det lågt stoffskifte. Det ordna seg når eg begynte på medisiner. Anonymkode: 3a02e...e50 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlieus Skrevet 2. februar 2023 #5 Del Skrevet 2. februar 2023 Jeg er stort sett frysen. Men hadde en periode nå med ekstrem frysing. Hadde bitte litt lave verdier på jern (fritt jern) og det hjalp å ta jerntabletter en ukes tid . Sjekke verdiene kan være lurt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #6 Del Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, men her var det lågt stoffskifte. Det ordna seg når eg begynte på medisiner. Anonymkode: 3a02e...e50 Interessant. Andre symptomer? Anonymkode: ae633...5a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #7 Del Skrevet 2. februar 2023 Charlieus skrev (1 minutt siden): Jeg er stort sett frysen. Men hadde en periode nå med ekstrem frysing. Hadde bitte litt lave verdier på jern (fritt jern) og det hjalp å ta jerntabletter en ukes tid . Sjekke verdiene kan være lurt. Såpass ja. Så selv bittelite lave verdier på jern, kan få en til og fryse ekstremt? Anonymkode: ae633...5a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #8 Del Skrevet 2. februar 2023 Jupp, jeg frøys veldig da jeg var i overgangsalderen. I stedet for hetetokter, som kvinner flest, så fikk jeg frostrier. Det gikk over i løpet av to år. Hvor gammel er du, og hvilket kjønn? Anonymkode: e3f22...0d9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlieus Skrevet 2. februar 2023 #9 Del Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Såpass ja. Så selv bittelite lave verdier på jern, kan få en til og fryse ekstremt? Anonymkode: ae633...5a6 Jeg gjorde iallfall det. Selvom man er akkurat innafor referanseområdet kan det gi konsekvenser. Synes leger generelt er dårlig på å følge opp slikt. Så greit å følge med litt selv 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #10 Del Skrevet 2. februar 2023 Charlieus skrev (1 minutt siden): Jeg gjorde iallfall det. Selvom man er akkurat innafor referanseområdet kan det gi konsekvenser. Synes leger generelt er dårlig på å følge opp slikt. Så greit å følge med litt selv 😊 Takk for tips Skal prøve og få i meg en leverposteiboks om dagen, så ser vi. Anonymkode: ae633...5a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlieus Skrevet 2. februar 2023 #11 Del Skrevet 2. februar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Takk for tips Skal prøve og få i meg en leverposteiboks om dagen, så ser vi. Anonymkode: ae633...5a6 Det kan jo være så mangt . Ville heller tatt en blodprøve for å se. Man kan som regel bare droppe innom legekontoret for å ta det, trenger ikke time . Endret 2. februar 2023 av Charlieus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #12 Del Skrevet 2. februar 2023 Charlieus skrev (Akkurat nå): Det kan jo være så mangt . Ville heller tatt en blodprøve for å se. Man kan som regel bare droppe innom legekontoret fot å ta det, trenger ikke time . Her må jeg dessverre ha en grunn for og ta blodprøve. Kan ikke bare si at jeg skal ta det, evt privat. Anonymkode: ae633...5a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #13 Del Skrevet 2. februar 2023 Jeg fryser når jeg er veldig sliten. Så når det blir mye på jobb, så kan jeg starte å fryse på ettermiddag/kveld. Skjer i stressende perioder. Anonymkode: 5ec49...377 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #14 Del Skrevet 2. februar 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Interessant. Andre symptomer? Anonymkode: ae633...5a6 Ja tørr hud, trøtt, treig fordøyelse. Begynte plutselig å gå opp i vekt utan noko god grunn. Sleit og med konsentrasjonen, men ikkje så ille som ein del andre da. Anonymkode: 3a02e...e50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #15 Del Skrevet 2. februar 2023 Fryser når jeg er trøtt og sliten Anonymkode: 379fb...a40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #16 Del Skrevet 2. februar 2023 Det er så kjipt å fryse hele tiden! 🥶 Jeg er alltid kald. Så gikk jeg ned 40 kg og ble enda kaldere 🙈 Så måtte jeg nettopp starte på antidepressiva, og plutselig begynner jeg å få slike «frostrier» som når du har begynnende feber. På toppen. Altså, jeg flytter snart til ekvator 🙄 Håper du finner ut av hvorfor, og at det kan gjøres noe med! Anonymkode: 293bf...ac1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå