AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #1 Skrevet 2. februar 2023 Sikkert litt rar sak, men mannen minner meg av og til om bestefaren min, som alltid skulle fortelle de samme historiene. Noen eksempler: vi har nå sett på Dexter, og hovedpersonen heter jo Dexter Morgan, og søsteren Debra Morgan. Mannen vokste opp med en som heter Morgan, som de kalte for KjønnsMorgan. Og hver gang de sier «detective Morgan» i serien, som er ofte, så sier han «kjønns!». Det hjelper ikke å si at «det holder nå …» Og så ser vi på Farmen Kjendis, og der er det mye snakk om et ysteri og at de skal yste noen oster. For 4-5 år siden i Farmen var det en kar som skulle kinne smør, men som feilaktig sa «yste smør». På bakgrunn av dette sier han nå hele tiden «kinneriet!» og «kinne ost!», hver gang ysteriet og ysting av ost er tema. Hver gang vi besøker foreldrene mine, så kjører vi forbi en skytebane hvor han tok jegerprøven, og hver gang imiterer han skyteinstruktøren, som jeg aldri har møtt. Det hjelper ikke å si fra. Noen som i det hele tatt har hørt om noe lignende? Anonymkode: d00ac...5bc
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 2. februar 2023 #2 Skrevet 2. februar 2023 😂😂😂 mine venner og meg har hengt oss opp i ting vi ler av.. Føler med deg!
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #3 Skrevet 2. februar 2023 Jeg husker jeg var på tur med en kompis, og han sa sånne rare tulleord innemellom som irriterte meg veldig. Jeg kommenterte det aldri, men etter hvert så kommenterte han det selv og sa at ekskona hatet at han sa de greiene. Jeg spurte om han sluttet med det da. Han sa nei. De er skilt i dag. Synes godt du kan si det til ham. At du er lei av å høre det. Si for eksempel det med skyteinstruktøren rett før dere kommer dit, før han skal herme etter ham. Han burde slutte da. Utrolig irriterende. Hvis han ikke slutter, så er han sær altså... Anonymkode: ae069...250 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #4 Skrevet 2. februar 2023 Høres ut som min eksmann. Han hadde visst aspbergers fant vi ut av. Anonymkode: 89215...a06 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #5 Skrevet 2. februar 2023 Høres ikke ut som et problem dette, la ham glede seg over sånne ting Anonymkode: 361ce...7b9
Maestro Skrevet 2. februar 2023 #6 Skrevet 2. februar 2023 Jeg kan enda le eller gjøre noe utav ting som jeg har et godt minne av. Samt man plukker jo opp ting ila livet, av andre. Blir slipt som en stein, litt dumt de som egentlig vil at en skal gå tilbake som en gråstein og bli slipt med seg. Ting jeg og ekssamboer lo av, tøysa med osv gjør jeg enda. Er jo blitt en del av meg. 🥰 Ser ikke problemet 🤷♀️ 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #7 Skrevet 2. februar 2023 Enkelte utvikler jeg jobber med bruker ordet automagisk. Dette går igjen og igjen og føler ordet er litt oppbrukt. Men sier sikkert mye dumt jeg og som folk henger seg opp i 🤷♀️ Anonymkode: 18511...476
Einus Skrevet 2. februar 2023 #8 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Høres ikke ut som et problem dette, la ham glede seg over sånne ting Anonymkode: 361ce...7b9 Du vet tydeligvis ikke hvor slitsomt dette kan være, hadde du hatt en lik person rundt deg så du forstått problemet. Jeg føler med TS. Det er forferdelig slitsomt. 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #9 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Enkelte utvikler jeg jobber med bruker ordet automagisk. Dette går igjen og igjen og føler ordet er litt oppbrukt. Men sier sikkert mye dumt jeg og som folk henger seg opp i 🤷♀️ Anonymkode: 18511...476 Huh? Jobber vi i samme bedrift?? Anonymkode: 4ce2a...569
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #10 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sikkert litt rar sak, men mannen minner meg av og til om bestefaren min, som alltid skulle fortelle de samme historiene. Noen eksempler: vi har nå sett på Dexter, og hovedpersonen heter jo Dexter Morgan, og søsteren Debra Morgan. Mannen vokste opp med en som heter Morgan, som de kalte for KjønnsMorgan. Og hver gang de sier «detective Morgan» i serien, som er ofte, så sier han «kjønns!». Det hjelper ikke å si at «det holder nå …» Og så ser vi på Farmen Kjendis, og der er det mye snakk om et ysteri og at de skal yste noen oster. For 4-5 år siden i Farmen var det en kar som skulle kinne smør, men som feilaktig sa «yste smør». På bakgrunn av dette sier han nå hele tiden «kinneriet!» og «kinne ost!», hver gang ysteriet og ysting av ost er tema. Hver gang vi besøker foreldrene mine, så kjører vi forbi en skytebane hvor han tok jegerprøven, og hver gang imiterer han skyteinstruktøren, som jeg aldri har møtt. Det hjelper ikke å si fra. Noen som i det hele tatt har hørt om noe lignende? Anonymkode: d00ac...5bc Hehe, det høres jo bare gøy ut 😄 Du har sikkert falt for typen din fordi han har personlighet som bestefaren din. Anonymkode: 337fd...f9c
svartkatt Skrevet 2. februar 2023 #11 Skrevet 2. februar 2023 Hvis dette irriterer deg er det kanskje noe annet som er den egentlige irritasjonen. 2
McMary Skrevet 2. februar 2023 #12 Skrevet 2. februar 2023 Det høres utrolig slitsomt ut. Har du tatt det opp i nøytral setting hvor mye du plages av det? Hvis en partner fortsetter å gjøre noe du synes er ubehagelig, så er det mangel på respekt. Uansett hva noen her inne måtte mene om at det ikke burde vært et problem, dem om det. Høres ikke normalt ut i det hele tatt, uten at jeg skal foreslå noen diagnoser.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #13 Skrevet 2. februar 2023 Skjønner akkurat hva du mener, og blir skikkelig irritert bare av å lese innlegget ditt. Sånne folk tar jeg dessverre avstand fra fordi jeg blir gæærn rett og slett. Skjønner egentlig ikke hvordan du har holdt ut så lenge, begynte han ikke med det før litt inn i forholdet? Anonymkode: 993cd...2b3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå