Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går skulle jeg møte en kompis av meg. Vi har det veldig hyggelig sammen og er litt betatt. Han spurte om jeg ville komme til han, og spise pizza! Det var veldig koselig og vi snakket masse sammen! Vi så litt på serie, og han virket veldig avslappet rundt meg. Han spurte mange personlige spørsmål og snakket også veldig mye om seg selv og familien sin. Mer enn jeg har snakket med andre kompiser om før! Han betalte også for alt i går som var veldig snilt. Vi har møttes alene en gang før denne og det var også veldig hyggelig. Men jeg har Insja begge gangene! Jeg var hos han ganske lenge og han ga meg en god klem da jeg skulle dra. er usikker på om han liker meg eller om jeg bare tenker at han gjør det.

også, vil møte han igjen, men blir det for masete hvis jeg insjer igjen? 

Anonymkode: 503e6...585

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kjenner på det selv om det er masete eller ikke. Vanskelig for oss å si. Jeg tipper han liker deg. Du kan jo avvente litt og ta initiativ etter noen dager?

Anonymkode: 51c26...1c9

Skrevet

Gi det litt tid nå, la ham få sjansen til å ta initiativ selv. Pleier dere å tekste/snappe? Isåfall kan du legge ut 'åte' en gang det passer inn i samtalen at du hadde det veldig hyggelig så kanskje han tar initiativ til neste møte. 

Og hvis han somler med å ta initiativ i en ukes tid eller så, kan du ta initiativ igjen. 

Anonymkode: cd3e9...b6e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...