Gå til innhold

Tar ikke med barnet mitt til middag over kjæresten min sin mor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle folk her inne! Jeg har vært sammen med en vidunderlig mann i snart 1 år, han har truffet datteren min på snart 4 år noen ganger, hun liker han veldig godt :) 

foreldrene mine mener på hvorfor ikke sviger mor har fått møtt henne enda at må jo ta henne med på besøk engang så hun får hilse! 

joda tenker jeg en gang.. men er litt slitomt å ta henne med seg bort til andre der hun kan bli litt slitsom og ikke helt den beste å ta med seg bort til andre på middag😅 så derfor drar jeg og kjæresten bort når hun er hos sin far. Føler meg litt slem men slitsom å ta med barn som blir fort overstimulere 😅 

Anonymkode: 8e381...839

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva lurer du egentlig på? Eller skrev du bare for å informere oss ? 😂

Anonymkode: 650ae...d5a

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva lurer du egentlig på? Eller skrev du bare for å informere oss ? 😂

Anonymkode: 650ae...d5a

Oi glemte å skrive at hvordan andre gjør det eller venter med slikt? 
men ellers lufte det ut som fleste gjør her inne 😛 

Anonymkode: 8e381...839

• Nyttig 1
Skrevet

Høres greit ut for meg.

Skrevet

Kanskje svigers kan møte henne i en annen setting. Piknik på en lekeplass eller noe?

Anonymkode: ee403...d17

Skrevet

Har moren til kjæresten din lyst til å møte barnet ditt da? Trenger ikke å være middagsbesøk, men feks en tur i nærområdet eller noe?

Anonymkode: 960ee...b47

• Liker 1
Skrevet

Kanskje best at svigermor kommer til deg/dere første gangene? 

Jeg tenker at det ikke er dine foreldre som bestemmer. Jeg tenker også at ett år ikke er veldig lang tid, og hvis ikke svigermor har spurt om å få treffe henne, så synes ikke jeg at det haster. 

Håper den fine jenta di får masse god og fin oppmerksomhet av deg når dere er sammen, at du bruker din tid på henne og at du viser at du elsker henne over alt på jord. 

Anonymkode: 7742d...c81

Skrevet

Er det deg som er vokst opp i norsk kultur med en mor med søramerikansk kultur som mener du bør følge hennes kultur og ikke din kultur? Isåfall fikk du mange gode svar sist, som fortsatt er gyldige. 

Anonymkode: ae101...8b2

• Liker 1
Skrevet

Forstår ikke helt hva du mener å spørre om her.

Litt rotete og ufullstendig skriving i innlegget ditt.

Anonymkode: 08680...b37

Skrevet (endret)

.

Endret av Honey Dew

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...