Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ble inspirert av tråden om dårlig hygiene..

har noe av det samme problemet med samboeren min, han vasker nesten aldri hendene etter do besøk - bare skyller dem litt, og han kliner buser i madrassen..

hvordan kan jeg si dette til ham? noen ide? har sagt det med hendene noen ganger nå. synes det er kvalmt, men det virker ikke som han tar det så nøye.. utrolig irriterende.

bør jeg sette meg ned å snakke med ham, eller kommentere det helt til han faktisk gjør det? har prøvd snakke om det, og jeg har prøvd å være litt spydig.. tror han synes jeg bare maser.

har lyst å fylle sluket med mine lange hår, bare for å være jævlig he he. vet han synes det er ekkelt.

når jeg tenker etter har han maange ungkarsnykker.. mister han en pose eller kvittering ned på gulvet går han bare videre, soper blader osv under sofaen, slenger klær over det hele, legger tom embalasje inn i kjøleskapet, lukker sjeldent kjøleskapsdøra, osv osv.

ble mye klaging dette, sorry. håper noen vil gi meg noen råd, eller som kan dele erfaringer likevel:)

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Buser på madrassen? :overrasket: Ekkelt! Trodde ikke voksne mennesker gjorde slikt engang, jeg. Det nykker ikke å "si det med hendene" du må si det rett ut. Hadde det vært meg, tror jeg det hadde glippet ut av meg automatisk før jeg hadde tenkt meg om. Dårlig hygiene er noe av det verste jeg vet! :forvirret:

Skrevet

Menn som ikke vasker henda etter do-besøk, kan du ekskludere lett ved første treff på et utested, ved å spørre en annen mann om vedkommende vasket henda når han var på do.

Utrolig mange jenter på utesteder, som med stjerner i øynene, står å elger seg innpå menn som ikke vasker henda etter dassbesøk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...