Gå til innhold

Cardigan

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mange cardigans, men flere av dem er av dårlig kvalitet og jeg mangler en litt sånn all-round cardigan i god kvalitet som passer til det meste. Synes ofte de er for lange, for korte, for store, for stramme. Siden jeg ikke er noe særlig god i mote og stil vet jeg egentlig ikke hva jeg ser etter 😅

Noen som har tips til en fin cardigan som passer til "det meste"? 

Anonymkode: ea1a2...906

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan strikke en cardigan, eller få noen du kjenner som liker å strikke til å gjøre det. Da får du den (forhåpentligvis) slik du vil ha den og den blir av god kvalitet 🙂

Anonymkode: 085d0...bcc

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Du kan strikke en cardigan, eller få noen du kjenner som liker å strikke til å gjøre det. Da får du den (forhåpentligvis) slik du vil ha den og den blir av god kvalitet 🙂

Anonymkode: 085d0...bcc

Ja bortsett fra at jeg ikke helt vet hva jeg ser etter 😅 (derfor jeg har så mange cardiganen, men fremdeles ikke en som funker). Kan ikke strikke heller 😅

Anonymkode: ea1a2...906

Skrevet

Denne er kanskje litt mørkere enn du hadde tenkt deg, men jeg elsker den: https://www.aboutyou.no/p/pure-cashmere-nyc/strikkejakke-7620366

Veldig myk og god, fungerer godt både åpen og lukket, passe lengde, ikke for stor eller for liten, litt strukturert og jakkeaktig, men likevel avslappet ...

Anonymkode: 16518...2b9

Skrevet

image.jpeg.fe11f4011b2ddf7a42ee4c63f8e9ec24.jpeg
Denne fra Selected Femme har jeg akkurat kjøpt meg. Modellen heter Lulu. Har tro på at det kan bli en jeg bruker mye 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...