Gå til innhold

Var han respektløs når han ba meg barbere meg? (date)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg stusset på dette og hadde ikke hatt noe i mot at en kjæreste tullet med det, sa at jeg måtte barbere meg nedentil.

En jeg hadde ligget med to ganger sa det til meg tredje gangen. Jeg var glattbarbert de to første gangene men sa at jeg ikke hadde barbert meg når vi hadde foreplay den tredje gangen. Da stoppet han opp og liksom klappet meg ut på badet og sa i tullete tone at jeg fikk gå å barbere meg! Jeg hadde ikke engang kledd av meg og trodde han tulla og bare lo tilbake men så begynte han å gestikulere med hendene og peke på badet og underlivet så til slutt sa jeg bare jaaavel haha..

Når jeg tenker på det nå så er ikke det jævlig frekt? Respekterer han meg ikke eller skal jeg ta det som tull og spøk?

Anonymkode: 0e748...154

• Liker 4
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og du gjorde det? Hadde dette vært meg i yngre år, hadde jeg marsjert rett ut og aldri sett meg tilbake. 

• Liker 31
  • Hjerte 2
  • Nyttig 9
Skrevet

Vel, jeg er ikke interessert i å barbere meg, så jeg hadde pakket sakene og dratt hjem 😂

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 14
Skrevet

Hadde jeg takket for meg. Skaff deg ryggrad.

Anonymkode: 0f54f...26a

• Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet

Fy faen for en kvalm fyr! Det der hadde jeg ikke ligget med igjen!

Anonymkode: 08014...22a

• Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Denne mannen bør du virkelig ikke by underlivet ditt til. 

Det var rimelig respektløst, ja. 

• Liker 17
  • Nyttig 5
Skrevet

Måten han sa det på var respektløst, ja. At man foretrekker en partner uten kjønnshår er vel greit nok, men man får være voksen å si ifra på en ordentlig måte. 

Anonymkode: 521fc...30d

• Liker 7
  • Nyttig 8
Skrevet

Sikkert en fyr med potensproblemer eller noe, en som trengte litt ekstragreier for å funke.

Anonymkode: b9329...54c

• Liker 9
  • Nyttig 5
Skrevet

«Jaja, det var det for i dag da, hade». Og jeg hadde dratt.

Jeg legger meg ikke opp i hva en mann gjør med sitt hår, og forventer samme behandling tilbake.

Anonymkode: 733ff...73b

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Hvis man barberer seg så er det for egen skyld!

Han respekterer deg ikke og det er noe nasty over en voksen mann som må ha glattbarbert.

• Liker 11
  • Nyttig 6
Gjest DreamWorks
Skrevet

At noen har sterke preferanser for dette knyttet til oralsex kan jeg forstå. Det har jeg selv også. Da kan man avstå fra så mye oral akkurat den gangen. Men å kreve det for kos i det hele tatt var drøyt. 

Skrevet

Hvordan er det med dine preferanser og evt krav? Ville du godtatt og godkjent hva som helst som ble presentert når boxeren var av? Om pikken ikke var stor nok, ville du bedt fyren skaffe seg en større? Var han barbert, ville du bedt ham la håret vokse? Piercing i ballene, ville du bedt ham fjerne den?

Osv, osv...

Anonymkode: 2f204...885

• Liker 4
Skrevet

Har aldri opplevd at noen har bedt meg om å barbere. Jeg liker å være barbert, men ikke faen om noen skal "tvinge" meg til det.

Anonymkode: 38781...aa5

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Æsj for en fyr. Jeg hadde sagt "Javel!" og latt som jeg gikk ut på badet, men heller bare dratt hjem.

Anonymkode: 660e2...424

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Synes det var teit og sende deg på badet, men han kunne foreslått at du barberte deg hvis dere skulle ha sex. 

Anonymkode: 1a548...b53

Skrevet

It’s a no from me.

• Liker 6
Skrevet

Det er veldig turn-off med menn som ikke har sterk nok libido til å tåle hårvekst. Det er noe forfinet og feminint over det hele. Vil helst at en mann bare bretter opp ermene og gyver løs fordi han elsker kvinners underliv uansett.

Anonymkode: f2409...982

• Liker 11
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Skrevet

Uff skjønner nå at det var respektløst sagt! Men tonen var tullete (bare litt for komfortabel tull fra en date,  mer som man kan gjøre med en kjæreste) og det var jeg som først sa at jeg ikke ville ha sex pga jeg hadde barbert meg. Blir det anderledes da? At han stoppet opp å ba meg gå å barbere meg? Jeg bare lo også overtalte han meg liksom tullete ut på badet og mente alvor av det

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Uff skjønner nå at det var respektløst sagt! Men tonen var tullete (bare litt for komfortabel tull fra en date,  mer som man kan gjøre med en kjæreste) og det var jeg som først sa at jeg ikke ville ha sex pga jeg hadde barbert meg. Blir det anderledes da? At han stoppet opp å ba meg gå å barbere meg? Jeg bare lo også overtalte han meg liksom tullete ut på badet og mente alvor av det

Pga jeg IKKE hadde barbert meg mener jeg!

Skrevet

Synes ikke man skal forvente barbering. Hvis man liker det får man heller si det og så er det en bonus hvis daten har barbert seg.

Anonymkode: bf756...e51

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...