AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #1 Skrevet 2. februar 2023 Jeg synest dette er litt "kjedelig" da jeg og jenta på 12 er mye hjemme alene, han er ikke far til jenta men har et veldig godt forhold til henne. Jobber stort sett til rundt 21 hver kveld og rekker akkurat å si god natt til henne før ho legger seg. Han er heller ikke "til stede" når han endelig er hjemme, da ligger han på sofaen med mobilen sin, Han gjør null husarbeid. Overtiden er ikke noe som er pålagt men noe han velger selv pga. overtidstimer. Han er veldi snill og omsorgsfull ellers og jeg er veldig glad i han. Men jeg begynner å lure på om det er dette jeg egentlig trenger i livet mitt. Vi har bare vært i lag i ca. 1,5 år og samboere i 9 mnd. Kjenner humøret mitt blir labert hver dag han sier at han skal jobbe sent. Føler meg litt frustrert da jeg føler at han setter pengene fremfor oss. Nesten som det har blitt en liten konkurranse på jobben om å ha mest mulig overtidstimer. Dagens hjertesukk fra meg! Anonymkode: ba391...2dc
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #2 Skrevet 2. februar 2023 Har du snakket med han om det? Hva sier han? Anonymkode: 82047...6d7 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #3 Skrevet 2. februar 2023 Si at hvis han jobber betalt overtidsarbeid men ikke gjør husarbeid får han leie inn vaskehjelp. Anonymkode: b141a...ab1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #4 Skrevet 2. februar 2023 Dette er ikke et samliv. Han passer bedre til å være singel og bare ha seg selv å tenke på, han engasjerer seg jo ikke i dere! Anonymkode: 3e121...733
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå