AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #1 Skrevet 2. februar 2023 Er det galt for meg å ønske meg en affære? Soverommet har vært helt død for lenge, men jeg elsker mannen min. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: badd0...361
Hedda-78 Skrevet 2. februar 2023 #3 Skrevet 2. februar 2023 Ja, det er galt. Det første du skal gjøre er å snakke med mannen din. Eller rettere sagt: lytte. Finne en vei videre sammen. Eventuelt søke ekstern hjelp. 2
Trolltunge Skrevet 2. februar 2023 #4 Skrevet 2. februar 2023 Prøve å få liv på soverommet igjen vil jeg anbefale. Å ønske en affære er forsåvidt legitimt, å ha en affære er det derimot ikke. 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #6 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Er det galt for meg å ønske meg en affære? Soverommet har vært helt død for lenge, men jeg elsker mannen min. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: badd0...361 Nei, det er ikke noe galt i det. Alt er vel den andres skyld for at det ikke fungerer seksuelt? Anonymkode: 68c8c...78a 2 1
Rosakatt Skrevet 2. februar 2023 #7 Skrevet 2. februar 2023 Om du tror at du må holde affæren skjult for å beholde mannen du elsker, så er det å starte en affære uansett et steg mot å miste han Hadde heller pratet med han
feliek54 Skrevet 2. februar 2023 #8 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er det galt for meg å ønske meg en affære? Soverommet har vært helt død for lenge, men jeg elsker mannen min. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: badd0...361 å ha lit lik sex ønsker i et forhold er viktig for samholdet. så du bør snakke med han om det og fortelle hvordan du har det. Da har du noen alternativer. du trenger mer kos og sex og da bør han delvis møte deg med det. Eller han tillater at har en annen og gjerne da en fast som det er greit for han men også mye opp til han Et åpent forhold. Nå vet ikke jeg om dere har barn, men alternativt må du finne noe andre.
Arild37 Skrevet 2. februar 2023 #9 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er det galt for meg å ønske meg en affære? Soverommet har vært helt død for lenge, men jeg elsker mannen min. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: badd0...361 For et teit spørsmål, du er tydeligvis ikke skikket for et forhold. Fiks det, eller avslutt forholdet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå