AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #1 Skrevet 2. februar 2023 Har blitt ghostet på Tinder av menn jeg ikke har møtt men det har vært greit lissom. Nå er jeg ghostet av en mann jeg var på flere dater med og lå med og jeg er så forvirret! Stemningen mellom oss var kjempebra og han sa sexen var noe av det beste han hadde opplevd. Vi testet noen nye ting han ikke hadde prøvd før men fantasert om og han elsket det. Alt gikk fint, han tok mye kontakt og ville fortsette å møtes etter sex, så jeg tror ikke det bare var jakten på det han var ute etter. Han har ikke svart meg på snart fire uker nå og jeg skjønner ikke hvor ting gikk galt! Jeg har bare vært hyggelig, ikke masete tidligere eller noe som helst.. Jeg kan ikke sende han flere meldinger, tre er nok. Nå føler jeg at jeg ikke duger til noe som helst og at ingen vil ha meg Hvordan håndterer man ghosting? Jeg har prøvd å komme i kontakt med andre menn på tinder men ingen virker seriøst interessert Anonymkode: 771cf...5b0 7
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #2 Skrevet 2. februar 2023 For et svin, tror jeg hadde dukket opp på døra hans og spurt hva faen er greia når han oppfører seg slik. Anonymkode: c7c89...9c1 4 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #3 Skrevet 2. februar 2023 Det er tungt,sliter med det samme.Bare at fyren jeg ble gohstet av har jeg kjent i 3 år.🙈 Anonymkode: de7d4...1fa 1 6
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #4 Skrevet 2. februar 2023 Har du sett at han har vært aktiv på SoMe, da? Kanskje han ligger i full bodycast på et sykehus 😵 Anonymkode: e4ba0...fb2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #5 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For et svin, tror jeg hadde dukket opp på døra hans og spurt hva faen er greia når han oppfører seg slik. Anonymkode: c7c89...9c1 Ja det er skikkelig dust gjort! Er ikke så vanskelig å sende en melding å si "Beklager men syns ikke vi passer, lykke til videre". Frister jo å oppsøke han for å kreve et svar men da blir jeg den gærne dama. Har på en måte et lite håp om at han skal ta til vettet og like meg selvom jeg vet det er helt idiotisk av meg å håpe på når han viser så lite respekt for følelsene mine 😔 Anonymkode: 771cf...5b0 1 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #6 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja det er skikkelig dust gjort! Er ikke så vanskelig å sende en melding å si "Beklager men syns ikke vi passer, lykke til videre". Frister jo å oppsøke han for å kreve et svar men da blir jeg den gærne dama. Har på en måte et lite håp om at han skal ta til vettet og like meg selvom jeg vet det er helt idiotisk av meg å håpe på når han viser så lite respekt for følelsene mine 😔 Anonymkode: 771cf...5b0 Ta til vettet og like deg? Hva faen, damen? Fyren behandla deg som søppel og du håper han kommer tilbake? Det er jo slik dårlige forhold oppstår... varmt/kald, av/på osv.. og de varer i årevis og sliter deg ut. Et håp om kjærlighet. Anonymkode: c7c89...9c1 10 1 1
Jaytee Skrevet 2. februar 2023 #7 Skrevet 2. februar 2023 Det høres rart ut etter at dere har vært intime og kontakten har vært bra. Men noen ganger så er det ikke sikkert at den andre parten føler det samme selvom du føler det uten at det er noen forklaring bak det. 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #8 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du sett at han har vært aktiv på SoMe, da? Kanskje han ligger i full bodycast på et sykehus 😵 Anonymkode: e4ba0...fb2 Ja han er aktiv på sosiale medier. Jeg følger han ikke men han har åpen profil og senest i dag postet han bilde av joggetur så han ligger ikke i koma 😅 Han nevnte tidligere at han kanskje skulle rykke opp i stilling på jobb nå i januar, men selvom man har fått mer ansvar på jobb burde man svare noen hvis man liker noen eller vil ha kontakt! Anonymkode: 771cf...5b0 3 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #9 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er tungt,sliter med det samme.Bare at fyren jeg ble gohstet av har jeg kjent i 3 år.🙈 Anonymkode: de7d4...1fa Fyyyy søren! Så sint jeg blir over å høre det! Hva er galt med folkeskikken til sånne menn?! Man føler seg jo bokstavelig talt verdiløs når de behandler oss sånn 😥 Anonymkode: 771cf...5b0 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #10 Skrevet 2. februar 2023 Jaytee skrev (1 minutt siden): Det høres rart ut etter at dere har vært intime og kontakten har vært bra. Men noen ganger så er det ikke sikkert at den andre parten føler det samme selvom du føler det uten at det er noen forklaring bak det. Det er også helt fair, men da er det vel normalt å si fra og ikke bare fordufte og ignorere uten noen som helst indikasjon på at man ikke vil fortsette å møtes? Anonymkode: 771cf...5b0
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #11 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ta til vettet og like deg? Hva faen, damen? Fyren behandla deg som søppel og du håper han kommer tilbake? Det er jo slik dårlige forhold oppstår... varmt/kald, av/på osv.. og de varer i årevis og sliter deg ut. Et håp om kjærlighet. Anonymkode: c7c89...9c1 Ja vet Anonymkode: 771cf...5b0
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #12 Skrevet 2. februar 2023 Jeg tipper han har sjonglert på deg og ei annen (eller flere andre), og fikk napp med den han hadde lyst på mest. Da slettet og ghostet han resten... Anonymkode: 9d2bc...b68 13 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #13 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Stemningen mellom oss var kjempebra og han sa sexen var noe av det beste han hadde opplevd. spurte du han, eller sa han dette helt av seg selv helt random? Anonymkode: df6ee...4ec
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #14 Skrevet 2. februar 2023 Hadde du følt dette om dere ikke hadde hatt sex? Anonymkode: dd17d...c34
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #15 Skrevet 2. februar 2023 Snakka dere om hva dere er ute etter? Anonymkode: 81424...931
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #16 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): spurte du han, eller sa han dette helt av seg selv helt random? Anonymkode: df6ee...4ec Han sa det der og da, viste det og skrev det på melding etterpå Anonymkode: 771cf...5b0
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #17 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Snakka dere om hva dere er ute etter? Anonymkode: 81424...931 Ja det gjorde vi allerede før vi møttes og mer på første date. Han sa han var ute etter forhold og jeg trodde han.. Etter at han hadde sagt det så sa jeg at jeg også var ute etter forhold og gjorde veldig klart at jeg ikke var interessert i bare sex, han sa han var enig og var lei av hook ups. Trodde han var en ordentlig type! Anonymkode: 771cf...5b0 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #18 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg tipper han har sjonglert på deg og ei annen (eller flere andre), og fikk napp med den han hadde lyst på mest. Da slettet og ghostet han resten... Anonymkode: 9d2bc...b68 Det er mulig. Men burde sagt fra? Eller tror du han forestiller seg at å unngå å si fra gjør at jeg holder døren åpen i stedet for å lukke den? Det er bare så utrolig respektløst og egoistisk å gjøre og å tro..! Han kalte meg også ting som søteste, beste osv en periode.. Da følte jeg at jeg var den eneste men du har sikkert rett! Så sleipt...! Anonymkode: 771cf...5b0 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #19 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja det gjorde vi allerede før vi møttes og mer på første date. Han sa han var ute etter forhold og jeg trodde han.. Etter at han hadde sagt det så sa jeg at jeg også var ute etter forhold og gjorde veldig klart at jeg ikke var interessert i bare sex, han sa han var enig og var lei av hook ups. Trodde han var en ordentlig type! Anonymkode: 771cf...5b0 Så kjipt, håper du møter en bedre mann neste gang. Anonymkode: 81424...931
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #20 Skrevet 2. februar 2023 Høres rett og slett ut som at du har blitt "played", dessverre. Veldig trist å høre, at det er mulig å være så respektløs syntes jeg er trist. Tenker at kanskje for din egen skyld kunne det vært bedre å konfrontere han. For å få "closure", IKKE for å forhåpentligvis få han tilbake. Hvis han har gjort det 1 gang, på en så kald måte, er det absolutt ikke en fyr du vil ha. Anonymkode: fa7fc...621 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå