Gjest MillA666 Skrevet 2. februar 2023 #1 Skrevet 2. februar 2023 Jeg har nå lenge arbeidet med renhold og det har gått helt bra siden jeg beveger meg hele tiden. Men nå har jeg søkt jobb i produksjon for å prøve noe nytt. Men der må man stå stille på ett sted på betong gulv hele dagen. Jeg skal gå til innkjøp av gode sko hvis jeg får den jobben. Men jeg lurer på om noen sliter med det samme og vet hva som kan gjøres sånn at det ikke ødelegger i jobbsammenheng? For det å stå stille rett opp og ned i timevis uten en stol eller krakk kommer til å bli tortur for ryggen og bena mine er jeg redd for. Hvis ikke riktig skotøy kan kanskje være redning. Jeg har også massasje pute til ryggen som jeg bruker ofte. Legen har ikke funnet noe feil med ryggen så jeg trur det er muskler som har vært lenge stive eller noe sånt.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #2 Skrevet 2. februar 2023 Nesten uansett hva det kommer av vil det være lurt med styrkeøvelser og bevegelighetøvelser for mage og rygg. du finner mye på nettet, men kan også høre med fysioterapeut Anonymkode: a85c0...680 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #3 Skrevet 2. februar 2023 MillA666 skrev (3 minutter siden): Jeg har nå lenge arbeidet med renhold og det har gått helt bra siden jeg beveger meg hele tiden. Men nå har jeg søkt jobb i produksjon for å prøve noe nytt. Men der må man stå stille på ett sted på betong gulv hele dagen. Jeg skal gå til innkjøp av gode sko hvis jeg får den jobben. Men jeg lurer på om noen sliter med det samme og vet hva som kan gjøres sånn at det ikke ødelegger i jobbsammenheng? For det å stå stille rett opp og ned i timevis uten en stol eller krakk kommer til å bli tortur for ryggen og bena mine er jeg redd for. Hvis ikke riktig skotøy kan kanskje være redning. Jeg har også massasje pute til ryggen som jeg bruker ofte. Legen har ikke funnet noe feil med ryggen så jeg trur det er muskler som har vært lenge stive eller noe sånt. Jeg sliter også med stive muskler i korsrygg og det blir verre om morgenen( fordi ryggen har vært i ro) og noe bedre ved bevegelse. Jeg håper dere har sånn gummimatte å stå på, og ikke står rett på betongen? Er det noen mulighet for å sitte i stedet for å stå og hvor ofte bytter man plass? Sitte er vel heller ikke godt, men noe bedre enn å stå på betong. Anonymkode: 7ff29...dae
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #4 Skrevet 2. februar 2023 Dette funker for meg når jeg ikke har beveget meg nok. Noen dager med dette hjalp meg. Anonymkode: 44930...62c 1
Gjest MillA666 Skrevet 2. februar 2023 #5 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg sliter også med stive muskler i korsrygg og det blir verre om morgenen( fordi ryggen har vært i ro) og noe bedre ved bevegelse. Jeg håper dere har sånn gummimatte å stå på, og ikke står rett på betongen? Er det noen mulighet for å sitte i stedet for å stå og hvor ofte bytter man plass? Sitte er vel heller ikke godt, men noe bedre enn å stå på betong. Anonymkode: 7ff29...dae Skjønner. Jeg merker ikke noe når jeg sitter eller går rundt. Men når jeg står stille. Så når jeg treffer kjente å stopper opp for å prate kommer det eller hvis jeg står i kø i butikken osv. Da kommer det 😛 Jeg vet ikke om det er matter der enda. Jeg var på Manpower i dag på jobbintervju så jeg har ikke vært på lokale til de stedene jeg kanskje skal jobbe å sett hvordan det er. Men jeg vil tro at det er slike matter. Det er jo vanligvis det på sånne arbeidsplasser Jeg har veldig lyst på en slik jobb så jeg håper bare jeg kan få det til
Gjest MillA666 Skrevet 2. februar 2023 #6 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette funker for meg når jeg ikke har beveget meg nok. Noen dager med dette hjalp meg. Anonymkode: 44930...62c Ok tusen takk da skal jeg prøve dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå