AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #1 Skrevet 2. februar 2023 Som tittelen sier så har jeg fått reaksjon etter behandling av canesten og er gravid i uke 36. Jeg har fått time hos lege imorgen, men vil høre om andre har samme erfaring som meg. Det startet før helgen i forrige uke, der jeg merket at jeg hadde økt grønnlig og klumpete utflod. I tillegg hadde jeg lett svie når jeg tisset, og antydning til litt svie "inni der". Det ble ikke bedre ila helgen, og svien ved vannlating ble litt verre (men fortsatt mildt), så bestemte jeg meg for å dra til legen på mandagen. Leverte inn en urinprøve som var fin, så mente legen at det bare var en soppinfeksjon og anbefalte en kur med canesten. Innføringen av den vaginalpillen var VOND - fy f til sadister som har laget den! 🤯😅 Det begynte forståelig nok å blø etter innsetting av den, og det fortsatte å komme små blødninger/rosa utflod i dagene etterpå pluss jeg kjente ubehag i vagina. Men det forstod jeg ikke var uvanlig. Men nå idag tidlig når jeg skulle tisse svei det helt intenst og hadde en brennende følelse rundt vaginalåpningen 😥 Det svir hele tiden, i tillegg er jeg slapp og har lett feber. Noen andre som har erfart lignende? Anonymkode: ccc58...59d
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #2 Skrevet 2. februar 2023 Grønnlig utflod er vel ikke et symptom på soppinfeksjon. Høres ut som bakteriell vaginose (evt annen type infeksjon som ikke er soppinfeksjon), og da har du ikke hatt en "reaksjon" på canestenen, men at det ikke er riktig behandling for det som du faktisk har. Anonymkode: 236d3...2f5
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #3 Skrevet 2. februar 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: Grønnlig utflod er vel ikke et symptom på soppinfeksjon. Høres ut som bakteriell vaginose (evt annen type infeksjon som ikke er soppinfeksjon), og da har du ikke hatt en "reaksjon" på canestenen, men at det ikke er riktig behandling for det som du faktisk har. Anonymkode: 236d3...2f5 Bv kan det nok ikke være, da det er ingen vond lukt. Men det kan jo være riktig det andre du skriver 🤔 Det blir spennende å høre hva legen finner ut imorgen. Håper bare det er noe som kan behandles fort nå før fødsel... Anonymkode: ccc58...59d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå