AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #1 Skrevet 2. februar 2023 Lurer på om det er normalt å måtte tisse/ha følelsen av å måtte gjøre det konstant når man spiser mye sukker og junk, og da spesielt over lengre tid? Og ikke når man spiser sunt? Selv om man drikker like mye. Opplever noen det samme? Anonymkode: 6d17d...a35
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #3 Skrevet 2. februar 2023 Ville tatt meg en tur til legen for å sjekket langtids blodsukkeret. Anonymkode: 35ecc...33c
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #4 Skrevet 2. februar 2023 Jeg opplever akkurat det samme. Har sjekket for diabetes flere ganger hos fastlegen, men får beskjed om at jeg er frisk. Kan det skyldes noe annet enn diabetes? Kan man ha diabetes selv om det blir utelukket hos fastlegen? Anonymkode: 03a36...55a
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #5 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Jeg opplever akkurat det samme. Har sjekket for diabetes flere ganger hos fastlegen, men får beskjed om at jeg er frisk. Kan det skyldes noe annet enn diabetes? Kan man ha diabetes selv om det blir utelukket hos fastlegen? Anonymkode: 03a36...55a Dette lurer jeg på og. Våkner mange ganger pr natt og må drikke vann. Holdt på i 1år no. Ikke normalt. Anonymkode: 0b08f...3cf
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #6 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Jeg opplever akkurat det samme. Har sjekket for diabetes flere ganger hos fastlegen, men får beskjed om at jeg er frisk. Kan det skyldes noe annet enn diabetes? Kan man ha diabetes selv om det blir utelukket hos fastlegen? Anonymkode: 03a36...55a Nei, da er det nok nocebo. La være å spise disse tingene som gir dere ubehag Anonymkode: 1995d...45b 2
Honey Dew Skrevet 2. februar 2023 #7 Skrevet 2. februar 2023 Har du sjekket deg for diabetes? Få sjekket Hba1c.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #8 Skrevet 3. februar 2023 Jeg får ta meg en tur til legen, skjønner jeg. Har lest litt om diabetes nå og ser at jeg har hatt de fleste symptomene på det en stund.. Takker for svar. Men jeg regner med at det tar litt tid før jeg får legetime - hvis jeg ikke spiser sukker eller raske karbo nå før timen, men spiser veldig sunt, vises det fremdeles på blodprøvene om jeg har fått diabetes, ikke sant? Eller burde jeg spise litt sukker osv nå frem til timen? Har nemlig lest at noen blir kvitt symptomene om de spiser riktig, men det tar kanskje litt lengre tid? TS Anonymkode: 6d17d...a35
svartkatt Skrevet 3. februar 2023 #9 Skrevet 3. februar 2023 Langtidsblodsukkeret viser sånn cirka en periode på tre måneder, fikk jeg høre sist.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #10 Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg får ta meg en tur til legen, skjønner jeg. Har lest litt om diabetes nå og ser at jeg har hatt de fleste symptomene på det en stund.. Takker for svar. Men jeg regner med at det tar litt tid før jeg får legetime - hvis jeg ikke spiser sukker eller raske karbo nå før timen, men spiser veldig sunt, vises det fremdeles på blodprøvene om jeg har fått diabetes, ikke sant? Eller burde jeg spise litt sukker osv nå frem til timen? Har nemlig lest at noen blir kvitt symptomene om de spiser riktig, men det tar kanskje litt lengre tid? TS Anonymkode: 6d17d...a35 Du kan ikke spise deg frisk fra diabetes på noen få uker, nei. Uansett vil det vise på langtidsblodsukkeret. Anonymkode: 01ba4...837
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå