AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #1 Skrevet 2. februar 2023 Hei, vet ikke helt hva jeg skal gjøre her. Hva hadde dere andre damer gjort? Jeg har nettopp blitt kjent med en mann. Han er ganske kjekk, og en skikkelig fin personlighet. Vi deler interessefelt og har begge barn og er skilt. Men så fikk jeg vite at han er 45 år. Jeg er 32, blir snart 33. Nå er ikke jeg sånn veldig livat av meg, jeg verken fester eller drikker, og det gjør ikke han heller. Men altså når det er så stor aldersforskjell, kunne det fungert? Anonymkode: 3aa4f...c7b
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #2 Skrevet 2. februar 2023 Det kan abslutt fungere! Ikke la en potensielt fantastisk mann og partner glippe bare fordi dere er ført med et visst antall års mellomrom. Har selv levd et langt og godt ekteskap med en mann med nesten samme aldersforskjell (11 år). Anonymkode: 03652...9b6
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #3 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det kan abslutt fungere! Ikke la en potensielt fantastisk mann og partner glippe bare fordi dere er ført med et visst antall års mellomrom. Har selv levd et langt og godt ekteskap med en mann med nesten samme aldersforskjell (11 år). Anonymkode: 03652...9b6 Takk for et fint svar 😊 har alltid hørt at stor aldersforskjell fører med seg ulemper typ med interesser og aktivitetsnivå og at det vil krasje til slutt liksom.. Men så leser man jo om de eksemplene, inkludert deg og din partner som har det supert sammen likevel 💕 Anonymkode: 3aa4f...c7b
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #4 Skrevet 2. februar 2023 Akkurat i den livssituasjonen der er det vel minst problem, sikkert. Hadde vært verre om du ikke hadde barn fra før og gjerne ville ha egne. Anonymkode: 8c292...b04 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #5 Skrevet 2. februar 2023 Når jeg leste tittelen så tenkte jeg han var 31 og du var 16 eller noe sånt🙄 at det var krise.. verden dør… men herregud.. du er 32? Han er 45? Lev livet. Legg deg etter han. Spiller det noen rolle om han hadde vært 50?55?60? Nei. Kos deg Så lenge du er 25 år så tenker jeg det bare å kjøre på 😁💃 Anonymkode: 74d31...b4e 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #6 Skrevet 2. februar 2023 Hvorfor handler annenhver tråd på KG om aldersforskjell på menn og damer? Er det samme trollungen som bare ikke klarer å la være å gnåle om det samme? Anonymkode: 8965e...165 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #7 Skrevet 3. februar 2023 Jeg er 31 og dater en som er 45 Anonymkode: 4fbb0...7c0
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #8 Skrevet 3. februar 2023 Enjoy !! Jeg er 35 og gubben 54. Fortsatt gift så fungerer på et vis 😅 Anonymkode: df67c...7bb
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #9 Skrevet 3. februar 2023 Takk for synspunkter 😊 da er det kanskje ikke så uvanlig, det var godt å høre. Jeg har ikke vært singel siden tidlig tjueårene, og da var jo aldersforskjell mye mer vesentlig så ikke lett å vite bestandig. Anonymkode: 3aa4f...c7b
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #10 Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 2.2.2023 den 19.06): Takk for et fint svar 😊 har alltid hørt at stor aldersforskjell fører med seg ulemper typ med interesser og aktivitetsnivå og at det vil krasje til slutt liksom.. Men så leser man jo om de eksemplene, inkludert deg og din partner som har det supert sammen likevel 💕 Anonymkode: 3aa4f...c7b Det er helt individuelt. Det som i større grad trumfer alder er jo lik personlighet og felles mål her i livet. Det å skulle tenke på "hva skjer når jeg er 68 og han er 81", altså du skal tenke 35 år frem i tid og ta en avgjørelse basert på et tenkt scenario da, det hadde jeg iallefall ikke gjort. Eneste reservasjonen jeg hadde hatt er at du (hvis du ønsker barn) ikke bør gå inn i et forhold til han (hvis han ikke ønsker barn) å så ender du opp med å kaste bort dine mest fruktbare år. Men det er jo mange menn på 40 som ønsker barn og som i større grad er villig til å binde seg også, kontra en mann på 33 år. Anonymkode: 4ab11...1f3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #11 Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Det er helt individuelt. Det som i større grad trumfer alder er jo lik personlighet og felles mål her i livet. Det å skulle tenke på "hva skjer når jeg er 68 og han er 81", altså du skal tenke 35 år frem i tid og ta en avgjørelse basert på et tenkt scenario da, det hadde jeg iallefall ikke gjort. Eneste reservasjonen jeg hadde hatt er at du (hvis du ønsker barn) ikke bør gå inn i et forhold til han (hvis han ikke ønsker barn) å så ender du opp med å kaste bort dine mest fruktbare år. Men det er jo mange menn på 40 som ønsker barn og som i større grad er villig til å binde seg også, kontra en mann på 33 år. Anonymkode: 4ab11...1f3 Hmm gode tanker det du beskriver her😊 selvfølgelig bør man jo tenke litt fremover, men da bør det jo være basert på felles mål, tanker om mål og planer enn hva som kan skje.. Slik ting er nå, er feks dette med barn, jeg ønsker meg flere barn, men da i den familien vi var (med eksmannen, og de to nydelige barna vi har sammen). Jeg savner å gå gravid, føde, amme en nyfødt og se han eller hun vokse opp til et individ. Men å få barn med noen andre enn eksen virker for meg utenkelig.. Og jeg vil jo ikke ha ham tilbake slik han er. Så tror ikke jeg vil ha flere barn basert på hvordan livet mitt er nå.. Litt trist det også egentlig, sånn for min egen del, det er en liten sorg, men jeg får ihvertfall være med de to jeg har ❤️ Anonymkode: 3aa4f...c7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå