AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #281 Del Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette er feil. I kriminalitetssammenheng pleier man å si at psykopaten slipper unna, mens sosiopaten blir tatt. Ingen regel uten unntak selvfølgelig. Anonymkode: 071a1...2cc PS: En tanke slo meg - om du potensielt kan blande sosiopat og narsissist nå... Isåfall er det nok mer riktig, men igjen: Ingen regel uten unntak. 😛 Anonymkode: 071a1...2cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 23. mars 2023 #282 Del Skrevet 23. mars 2023 Ble hèlt satt ut av de to siste episodene 🙈 De scenene på båten, var så jeg ble uvel av. Den kom under huden min, men må si jeg likte sesong 1 og 2 best 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #283 Del Skrevet 23. mars 2023 De to siste episodene ble for mye..ble for voldsomt og det ble for lite troverdig. Anonymkode: 123f8...3bd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M** Skrevet 25. mars 2023 #284 Del Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 23.3.2023 den 2.02): I sesong to skyldte ikke William Beskow penger, nå skyldte han plutselig 12 millioner likevel. Fikk vi noen forklaring på det? Og skulle tro at 12 mill bare var lommerusk for disse gutta. Anonymkode: 2d208...6ec Akkurat det skjønte ikke jeg noe av heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 25. mars 2023 #285 Del Skrevet 25. mars 2023 Har ikke lyst å se siste episode hvis det er snakk om selvmord i den episoden? Det er slikt jeg blir ufrivillig uvel/dårlig av. Gjerne kall meg svak men i så fall må jeg se den sammen med noen. Var siste episoden voldsom dere som har sett den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #286 Del Skrevet 25. mars 2023 Nei, men jeg kommer til å fantasere om å være i en throuple med Tobias Santelmann og Pål Sverre Hagen. Gudene vet hva jeg hadde gjort, for å bli spitroasted av de to Anonymkode: 8f873...bc4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #287 Del Skrevet 25. mars 2023 Warrior skrev (40 minutter siden): Har ikke lyst å se siste episode hvis det er snakk om selvmord i den episoden? Det er slikt jeg blir ufrivillig uvel/dårlig av. Gjerne kall meg svak men i så fall må jeg se den sammen med noen. Var siste episoden voldsom dere som har sett den? Ikke siste, men nest siste Anonymkode: 1795c...027 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M** Skrevet 25. mars 2023 #288 Del Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Nei, men jeg kommer til å fantasere om å være i en throuple med Tobias Santelmann og Pål Sverre Hagen. Gudene vet hva jeg hadde gjort, for å bli spitroasted av de to Anonymkode: 8f873...bc4 😄 Word. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #289 Del Skrevet 26. mars 2023 Noen som kan dele litt informasjon fra denne artikkelen? Sykt nysgjerrig… 🫢 Anonymkode: 2c665...59d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 26. mars 2023 #290 Del Skrevet 26. mars 2023 Hummerfiskeren har ikke skjult spor 100% akkurat Han kastet teinen ut med levninger igjen i havet med en synlig grønn line og sannsynligvis blåse. Hvis noen ute med båt finner hummerteinen og bestemmer seg for tjuvfiske, er det ikke akkurat hummer de finner. Siden det er siste sesong vil vi vel heller aldri få svar på om han ble funnet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M** Skrevet 26. mars 2023 #291 Del Skrevet 26. mars 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 26.3.2023 den 8.23): Noen som kan dele litt informasjon fra denne artikkelen? Sykt nysgjerrig… 🫢 Anonymkode: 2c665...59d Har lest den. Hermine er basert på i hovedsak to ulike personer, blant annet dama i artikkelen. Personen som står fram her virker til å ha blitt utsatt for mye psykisk og fysisk vold, men endte med å forlate mannen. Hun var imidlertid litt skuffa over "hevnaspektet", var redd for å bli assosiert med dette da hun ikke for noen pris ville iscensatt ting selv. Endret 28. mars 2023 av M** 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #292 Del Skrevet 9. april 2023 Så emosjonell som han ØKOKRIM-etterforskeren var, så skulle man tro at var et nært familie-medlem av Agnes Kittelsen sin karakter. Man skulle jo tro at en sånn etterforsker ville vært langt mer profesjonell i jobben deres... Anonymkode: ffe0e...037 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #293 Del Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Så emosjonell som han ØKOKRIM-etterforskeren var, så skulle man tro at var et nært familie-medlem av Agnes Kittelsen sin karakter. Man skulle jo tro at en sånn etterforsker ville vært langt mer profesjonell i jobben deres... Anonymkode: ffe0e...037 Jeg har opplevd noe litt lignende. Jeg var i et voldelig forhold og slet i flere år med å komme ut av det, og det var en politimann som fattet "omtanke" for meg og trådte virkelig langt utenfor hva som er stillingsbeskrivelse/normalt at politiet gjør i slike saker. Han ringte meg privat, fulgte etter meg ute for å sjekke på meg, tilbød meg å bo hos han +++++ mengder av ting han ikke har lov til (skriver ikke så mye om det for at det ikke skal bli gjenkjent). I hans tilfelle viste det seg at søsteren ble drept av sin eks, og historien hennes lignet veldig på min. Så det traff nok litt for nært hjem. Historiene var sånn forstyrrende like også, sånn du skulle ikke tro at to skjebner kan være så synkroniserte liksom - så pga det forstår jeg han jo litt. Men vondt også da. Anonymkode: 071a1...2cc 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #294 Del Skrevet 15. april 2023 Har akkurat sett de siste episodene nå og fy f... man ender jo faktisk opp med å få sympati for de mannlige karakterene/"sosiopatene" og føle avsky og sinne mot de som liksom skal være "gode".. Hermine og han hummerfiskeren.. 😳😳 Anonymkode: b04ad...5dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 15. april 2023 #295 Del Skrevet 15. april 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Har akkurat sett de siste episodene nå og fy f... man ender jo faktisk opp med å få sympati for de mannlige karakterene/"sosiopatene" og føle avsky og sinne mot de som liksom skal være "gode".. Hermine og han hummerfiskeren.. 😳😳 Anonymkode: b04ad...5dc Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå