Gå til innhold

Stine Sofies Stiftelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

I en annen tråd om barn og kropp nevnte jeg Stine Sofies Stiftelse. Og jeg lurer på om det er noen her som er medlem i stiftelsen? Noen som har tenkt på å bli medlem?

Som foreldre er vi opptatt av at barna våre må være trygge, ikke bli utsatt for overgrep, mishandling, vold osv. Hva gjør vi selv for barna våre? Hvor mye kan vi strekke til for barna våre i dagliglivet?

Jeg er av den oppfatning om at Stine Sofies Stiftelse gjør utrolig mye i arbeidet mot å forebygge vold og overgrep mot barn og ungdom. Men har aldri tenkt tanken å bli medlem, å støtte det arbeidet de gjør. Tenker det nå er på tide at jeg bidrar litt i den enden. Det er mine barn, kusiner, fettre, nieser, nevøer og fremtidige barnebarn dette gjelder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke medlem, men valgte nylig og støtte de ved å kjøpe en kalender fra de. En mann som ringte meg fra stiftelsen.

Jeg synes det gjør en kjempejobb og det er kjempeviktig sak.

Jeg vet det finnes kjempemange viktige saker der ute, og jeg har valgt ut et par som jeg støtter noen ganger i året. Denne stiftelsen er egentlig ikke en av de, men jeg bare måtte støtte denne.

Skrevet

Ja, jeg har vært medlem siden dem startet opp og kjøper kaldender hvert år og har også donert penger. Synes at det er viktig at noen taler barnas sak i denne sammenheng og oppfordrer alle til å bli støttemedlemmer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...