AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #1 Skrevet 2. februar 2023 Har vært hos legen. Fant ikke noe galt annet enn at barnet er forkjølet med feber. Er ikke skyhøy feber, formen varierer litt. Spiser og drikker helt ok. Men altså, hvor lenge skal man holde på slik da?? Mister motet av dette..Og vi har brukt opp 8 syke-barn-dager hittil i år!! Det er dobbelt så mye som vi har brukt hvert eneste år siden bhg start for 4 år siden. Dette går jo ikke 😣 Blir bare så lei meg på barnets vegne og av hele situasjonen.. Anonymkode: 8b4d4...1a0
Mnjah Skrevet 2. februar 2023 #2 Skrevet 2. februar 2023 Helt vanlig etter covid nå. Flere har feber opptil 8 dager. 1
atropos Skrevet 2. februar 2023 #3 Skrevet 2. februar 2023 Skjønner du blir lei. Vi er på uke tre med rs virus nå, så I feel ya🙈 ikke mye å gjøre med da dessverre.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #4 Skrevet 2. februar 2023 Mnjah skrev (1 minutt siden): Helt vanlig etter covid nå. Flere har feber opptil 8 dager. Ja jeg vet 😣 Er nok bare å smøre seg med tålmodighet. Er jo nå vi hadde trengt flere syke-barn-dager. Anonymkode: 8b4d4...1a0 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #5 Skrevet 2. februar 2023 atropos skrev (1 minutt siden): Skjønner du blir lei. Vi er på uke tre med rs virus nå, så I feel ya🙈 ikke mye å gjøre med da dessverre. Oi 😳 Huff, ja det er kjipe greier. Skjønner ikke hvordan det skal gå resten av året, vi har heller ingen som kan hjelpe oss (med å være hjemme med barnet tenker jeg). Anonymkode: 8b4d4...1a0
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #6 Skrevet 2. februar 2023 7 minutter siden, AnonymBruker said: Har vært hos legen. Fant ikke noe galt annet enn at barnet er forkjølet med feber. Er ikke skyhøy feber, formen varierer litt. Spiser og drikker helt ok. Men altså, hvor lenge skal man holde på slik da?? Mister motet av dette..Og vi har brukt opp 8 syke-barn-dager hittil i år!! Det er dobbelt så mye som vi har brukt hvert eneste år siden bhg start for 4 år siden. Dette går jo ikke 😣 Blir bare så lei meg på barnets vegne og av hele situasjonen.. Anonymkode: 8b4d4...1a0 Min hadde just influensa. 9 dager før den ga seg. Anonymkode: 56d97...b60
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #7 Skrevet 2. februar 2023 Men sånn seriøst; når det er så mye fravær pga syke barn; hvordan skal dette gå i år for mange av oss? Er jo ikke alle som har noen som kan stille opp. Kjenner jeg blir provosert. Anonymkode: 8b4d4...1a0
atropos Skrevet 2. februar 2023 #8 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Oi 😳 Huff, ja det er kjipe greier. Skjønner ikke hvordan det skal gå resten av året, vi har heller ingen som kan hjelpe oss (med å være hjemme med barnet tenker jeg). Anonymkode: 8b4d4...1a0 Nei, det er ikke mye gøy når sykt barn dagene er brukt opp før mars. 🙈 vi har heller ikke avlastning her, men jeg er heldigvis (på en måte) hjemme med minstemann så for oss går det…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #9 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Men sånn seriøst; når det er så mye fravær pga syke barn; hvordan skal dette gå i år for mange av oss? Er jo ikke alle som har noen som kan stille opp. Kjenner jeg blir provosert. Anonymkode: 8b4d4...1a0 Blir ulønnet permisjon da 😕 Blir kostbart, som om ikke det at alt mulig er blitt så dyrt er ille nok. Anonymkode: 288c3...543
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #10 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Blir ulønnet permisjon da 😕 Blir kostbart, som om ikke det at alt mulig er blitt så dyrt er ille nok. Anonymkode: 288c3...543 Det er jo helt sprøtt. Som voksen kan man gå sykmeldt inntil et år. Men som forelder så kan man altså ikke være hjemme med sykt barn utover de 20 dagene i året som mange av oss nå frykter er for få dager. Joda man kan men da blir det altså uten lønn. Anonymkode: 8b4d4...1a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå