Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

og når man spør får man surt svar tilbake om at ikke spør.......

Skjønner ikke greia jeg? Hvorfor sende direkte Snap som legger opp til spørsmål og så bli fornærma når noen spør hva som evt. skjer?
Har ikke fått meg til å si at om de ikke vil ha spørsmål så kanskje ikke sende direkte snapper heller.....er en uting. Hilsen fru hårsår og litt irritert ;)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel bare snap-versjonen av det folk ellers gjør på sosiale medier når de vil ha oppmerksomhet? Sånne som sjekker inn på legevakten eller legger ut dramatiske stikkord, men ikke sier noe mer. 

Jeg bare overser sånt, gidder ikke det der. Hvis det virkelig hadde vært dramatisk, hadde de vel ikke sittet på mobilen, og hvis de faktisk trenger å snakke med noen, får de si hva det er eller kontakte folk direkte. Ikke bare legge ut kryptiske meldinger og så ingenting.

Skrevet

Sånn gjorde vi når vi var 14 år. Med tekst på nettby og Messenger ahaha 

Anonymkode: fde73...6d4

• Liker 1
Skrevet

Har aldri fått surt svar tilbake... :vetikke:
Men vi pleier sjeldent svare surt til hverandre i min vennegjeng uansett, og de få gangene det skjer så er det fordi noen har en dårlig dag, og da blir vi ikke fornærmet. over det. 

Anonymkode: 296a8...6f1

Skrevet
MiominMio skrev (1 time siden):

og når man spør får man surt svar tilbake om at ikke spør.......

Skjønner ikke greia jeg? Hvorfor sende direkte Snap som legger opp til spørsmål og så bli fornærma når noen spør hva som evt. skjer?
Har ikke fått meg til å si at om de ikke vil ha spørsmål så kanskje ikke sende direkte snapper heller.....er en uting. Hilsen fru hårsår og litt irritert ;)

Kan du komme med ett eksempel på enn sånn snap?

Anonymkode: 879f0...059

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Kan du komme med ett eksempel på enn sånn snap?

Vil helst ikke da det kan bli for innlysende om vedkommende er her inne eller noen kjente. 

Skrevet
MiominMio skrev (7 minutter siden):

Vil helst ikke da det kan bli for innlysende om vedkommende er her inne eller noen kjente. 

Da er det litt vanskelig å svare deg, for det du tolker som legger opp til spørsmål, er det ikke sikkert alle andre tenker, hvis du skjønner hva jeg mener da. Men hvis folk blir fornærma så er det vel bare å slutte å svare på snappene?

• Liker 1
Skrevet

Har jeg aldri opplevd. Men det hender jo at man feks er på legevakten og blir hentet inn til legen så får man ikke svart på snap.. så kanskje man glemmer å svare etterpå

Anonymkode: 9a3f9...66b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...