Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 #1 Del Skrevet 2. februar 2023 Gratulerer så mye med 45-årsdagen din @Entern. 🥳 Du er en veldig kunnskapsrik, snill og inkluderende samt morsom person som fortjener det aller beste. 💖 Håper du får en fantastisk dag. Bamseklem fra Embla. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. februar 2023 #2 Del Skrevet 2. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Gratulerer så mye med 45-årsdagen din @Entern. 🥳 Du er en veldig kunnskapsrik, snill og inkluderende samt morsom person som fortjener det aller beste. 💖 Håper du får en fantastisk dag. Bamseklem fra Embla. Å så koselig 😊😊😊 Tusen takk 😀😀😀😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 2. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Å så koselig 😊😊😊 Tusen takk 😀😀😀😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #4 Del Skrevet 2. februar 2023 Jeg har fått et inntrykk av at Entern er i slutten av 20 årene/ tidlig 30 årene, hahaha! Så feil kan man ta🤷♀️ Gratulerer med dagen din! Anonymkode: 779e6...3e5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #5 Del Skrevet 2. februar 2023 Gratulerer! 🍾🍾🎂🎂 Anonymkode: 75e58...135 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 Forfatter #6 Del Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har fått et inntrykk av at Entern er i slutten av 20 årene/ tidlig 30 årene, hahaha! Så feil kan man ta🤷♀️ Gratulerer med dagen din! Anonymkode: 779e6...3e5 😆 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TLR Skrevet 2. februar 2023 #7 Del Skrevet 2. februar 2023 Gratulerer med. dagen. Du er en snill vannmann ❤️ 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. februar 2023 #8 Del Skrevet 2. februar 2023 Embla Othea skrev (38 minutter siden): 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. februar 2023 #9 Del Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har fått et inntrykk av at Entern er i slutten av 20 årene/ tidlig 30 årene, hahaha! Så feil kan man ta🤷♀️ Gratulerer med dagen din! Anonymkode: 779e6...3e5 Det var et stort kompliment 😊 Tusen takk 😊 AnonymBruker skrev (1 time siden): Gratulerer! 🍾🍾🎂🎂 Anonymkode: 75e58...135 Takk🥳🥳🥳 TLR skrev (50 minutter siden): Gratulerer med. dagen. Du er en snill vannmann ❤️ Tusen takk, det var hyggelig sagt ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki- Skrevet 2. februar 2023 #10 Del Skrevet 2. februar 2023 Gratulerer så mye med dagen - håper du får en super dag. 🍰 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. februar 2023 #11 Del Skrevet 2. februar 2023 🎈 🍰 DA fant jeg hurratråden og må få gratulere deg på det morsomste og håper at dagen ...og resten av livet...blir det beste du har hatt til nå! Hurra for Entern. Den beste av sitt slag! 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. februar 2023 #12 Del Skrevet 2. februar 2023 Anki- skrev (37 minutter siden): Gratulerer så mye med dagen - håper du får en super dag. 🍰 Tusen takk 😊 har hatt en bra dag hittil og regner med at den blir enda bedre 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. februar 2023 #13 Del Skrevet 2. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): 🎈 🍰 DA fant jeg hurratråden og må få gratulere deg på det morsomste og håper at dagen ...og resten av livet...blir det beste du har hatt til nå! Hurra for Entern. Den beste av sitt slag! Tusen takk for kjempekoselig gratulasjon Hoppe 😊☺️😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. februar 2023 #14 Del Skrevet 2. februar 2023 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 2. februar 2023 #15 Del Skrevet 2. februar 2023 (endret) Hipp hurra for @Entern! Morsom og bra kar! Kjenner deg ikke så godt, men det er det inntrykket jeg sitter igjen med Her har du to bursdagssanger også, fordi jeg syntes begge var bra Kos deg, gæmlis ✨😻 Endret 2. februar 2023 av Ford3000 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 Forfatter #16 Del Skrevet 2. februar 2023 Ford3000 skrev (7 minutter siden): Hipp hurra for @Entern! Morsom og bra kar! Kjenner deg ikke så godt, men det er det inntrykket jeg sitter igjen med Her har du to bursdagssanger også, fordi jeg syntes begge var bra Kos deg, gæmlis ✨😻 Musikken er midt i blinken for @Entern. 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 2. februar 2023 #17 Del Skrevet 2. februar 2023 Embla Othea skrev (3 minutter siden): Musikken er midt i blinken for @Entern. 😀 Var det jeg tenkte! Håper han setter pris på det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 Forfatter #18 Del Skrevet 2. februar 2023 Ford3000 skrev (3 minutter siden): Var det jeg tenkte! Håper han setter pris på det Det tror jeg han gjør. 🥳 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. februar 2023 #19 Del Skrevet 2. februar 2023 Ford3000 skrev (54 minutter siden): Hipp hurra for @Entern! Morsom og bra kar! Kjenner deg ikke så godt, men det er det inntrykket jeg sitter igjen med Her har du to bursdagssanger også, fordi jeg syntes begge var bra Kos deg, gæmlis ✨😻 Tusen takk 😊 Kjempebra bursdagssanger 😄 Embla Othea skrev (47 minutter siden): Musikken er midt i blinken for @Entern. 😀 Jepp Ford3000 skrev (43 minutter siden): Var det jeg tenkte! Håper han setter pris på det Det gjør jeg Embla Othea skrev (40 minutter siden): Det tror jeg han gjør. 🥳 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 Forfatter #20 Del Skrevet 2. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Tusen takk 😊 Kjempebra bursdagssanger 😄 Jepp Det gjør jeg 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå