AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #1 Del Skrevet 2. februar 2023 spiser dere i løpet en dag? (Dere som skal ha 1600 kcal). Jeg skal ned 10 kg, men sliter med å gjennomføre det jeg planlegger. Sett gjerne opp måltidene deres 😊 Takk! Anonymkode: a5f11...a26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 2. februar 2023 #2 Del Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): spiser dere i løpet en dag? (Dere som skal ha 1600 kcal). Jeg skal ned 10 kg, men sliter med å gjennomføre det jeg planlegger. Sett gjerne opp måltidene deres 😊 Takk! Anonymkode: a5f11...a26 Jeg har god erfaring med GR, og det er lurt å føre opp alt inntak på forhånd. Da er det mye lettere å holde seg til planen. Ligger på ca 1600 nå og spiser frokost, lunsj, middag + kveldsmat. I tillegg til et mellommåltid med en frukt+litt nøtter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #3 Del Skrevet 2. februar 2023 Ms. Steele skrev (7 timer siden): Jeg har god erfaring med GR, og det er lurt å føre opp alt inntak på forhånd. Da er det mye lettere å holde seg til planen. Ligger på ca 1600 nå og spiser frokost, lunsj, middag + kveldsmat. I tillegg til et mellommåltid med en frukt+litt nøtter. Takk for tips, men har du eksempler på hva du spiser? 😊 ts Anonymkode: a5f11...a26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svisle Skrevet 3. februar 2023 #4 Del Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Takk for tips, men har du eksempler på hva du spiser? 😊 ts Anonymkode: a5f11...a26 Jeg har god erfaring med GR - spiser helt vanlig mat, men mer grønt og mindre porsjoner. Bytter f.eks. ut is med bær på sommeren med kesam og frukt f.eks. Litt sunnere varianter av det meste, men det viktigste er mengden man har i seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #5 Del Skrevet 4. februar 2023 Har du ikke forslag til mat fra GR heftene? Jeg har prøvd GR, opplevde det var håpløst gammeldags og oppfordret til å spise så ofte at jeg alltid var sulten. Om du sliter med å følge det du har planlagt, kanskje kroppen din prøver å si deg noe? Anonymkode: 48e1c...df5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #6 Del Skrevet 6. februar 2023 Samtlige jeg kjenner som har gått på GR-kurs, har ikke klart å holde vekten. Det virker som at de er på en konstant slankekur livet ut. Enkelte går på kurs i årevis... Det slår meg ikke som en god og varig livsstilsendring. Har du vurdert andre metoder? Anonymkode: ac294...6d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå