Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vart gift i syv år og sekslivet var bra inntil for et år siden. Ble verre i fjor da hun fødte barn. Etter det har hun ikke villet ha seks. Hun klager på smerter i underlivet og at hun ikke føler for det. 
Har prøvd å vist forståelse og prøvd å lage kompromisser. Hun har gått med på å gi meg et runk en gang i uka. 

Men når vil hun egentlig ha seks igjen? 
Dette begynner å bli kjedelig. 
Har gjenopptatt kontakten med en tidligere venn og har fått god kontakt med kona Hans. 
Kona er seksuelt frustrert og hu sendte meg et bilde av fitta. Blir så fristet til å treffe henne i skjul. Hun fortalte meg at mannen har vært utro. Synes synd på henne. 

Men jeg har kone og barn å tenke på. Vil jo ikke ødelegge alt. 

Hva ska jeg gjøre? 

Anonymkode: f3a48...350

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva du skal gjøre? Lære deg at det heter sex og ikke seks.

• Liker 2
Skrevet

Du har allerede ødelagt alt, du har seksuell kontakt med andre mens du synes synd på deg selv og ikke synd på kona som har store fødselsskader.

Anonymkode: 9aab4...90a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har vart gift i syv år og sekslivet var bra inntil for et år siden. Ble verre i fjor da hun fødte barn. Etter det har hun ikke villet ha seks. Hun klager på smerter i underlivet og at hun ikke føler for det. 
Har prøvd å vist forståelse og prøvd å lage kompromisser. Hun har gått med på å gi meg et runk en gang i uka. 

Har gjenopptatt kontakten med en tidligere venn og har fått god kontakt med kona Hans. 
Kona er seksuelt frustrert og hu sendte meg et bilde av fitta. Blir så fristet til å treffe henne i skjul. Hun fortalte meg at mannen har vært utro. Synes synd på henne. 

Hva ska jeg gjøre? 

Slutte å trolle på kg kunne vært en start? 

Hva med å lese en god bok, dra en tur på treningssenteret eller ta en skitur hvis det er snø der du bor? Om du troller fordi du er syk, prøv deg på en tv-dokumentar, så lærer du litt samtidig. 

Anonymkode: 725ae...522

Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Hva ska jeg gjøre? 

Du kan anbefale henne om å gå til legen, det er ikke normalt å ha smerter i underlivet.

Tydelig at hun har fødselsskader som ikke blir tatt tak i, og om du ikke hjelper kona di å ta tak i dette her, vil sexlivet _hennes_ være ødelagt for resten av livet.

Ta'rei sammen

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...