Gå til innhold

Novelle: Massasjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andreas og jeg, Sanne, har en stund vært interessert i «stag & vixen», men vi har like lenge vært usikre på om det er noe vi ser for oss gjennomføre. Tør vi det? Hvordan vil vi reagere? Skal han se på meg første gangen? Skal jeg møte en mann alene, knulle ham, og så fortelle om det i etterkant? Ikke minst, hvordan han vil reagere når han ser eller får høre at en annen mann knuller kjæresten sin. Tanken er i hvert fall ekstremt spennende! 

Vi har sett for oss flere scenarioer. Jeg møter en på byen og blir med han hjem, vi avtaler med en mann som vi inviterer hjem, vi finner oss et swingers-miljø, vi går på en sexklubb eller at jeg får en spennende opplevelse hos en massør. Sistnevnte har vært en hyppig utprøvd fantasi hos oss. Ikke bare blir jeg utrolig kåt, men Andreas blir steinhard. 

Vi bestemt oss for å teste ut massasjefantasien, men forhåpningene var ikke så store. Hvem tør egentlig tilby noe mer enn bare massasje? Og hvordan kan jeg få massøren til å skjønne at jeg vil noe mer uten å være trakasserende? Vi ble enige om at jeg måtte gi små hint underveis, og håpe massøren skjønte noe – og hvis han skjønte noe, så måtte jeg bygge videre på det. 

Etter fem besøk på massasjestudio på forskjellige steder i Norge og Sverige, håpet vi det sjette ville gi uttelling i Spania. Vi tok oss en uke ferie på Mallorca, og bestemte oss for å teste ut noen massasjestudioer i håp om å få levd ut fantasien. Vi er på en måte glade for at vi ikke blir tilbudt sex på massasjestudioer i Skandinavia, for det skal tross alt være trygt å få massasje her hjemme. Men uten å gå inn i en diskusjon, så er det vel ikke så galt å knulle massøren sin hvis begge samtykker? 

Vi fant et massasjestudio som virket profesjonelt, med ryddige og rene lokaler. Venterommet har en mørk og varm atmosfære med lune farger. Det dufter som et massasjelokale, med lavendel, rosé og et hint av kokos. Vi blir nesten litt erotiske av å tenke på hva som kan komme til å skje. Vi blir møtt av en kvinnelig resepsjonist som booker oss time til aromamassasje, der vi spesielt ber om en mannlig massør til meg. 10 minutter senere blir jeg hentet av en solbrun mann. Han er rundt 1.70 høy, virker atletisk og er glattbarbert. Han har sort, kort hår og er relativt kjekk. Han hilser pent, og ber meg følge etter ham. Jeg følger etter inn på ett av massasjerommene. Andreas blir like etterpå hentet inn av en erfaren, kvinnelig massør og blir ledet inn i naborommet for sin massasje. Andreas lurer sikkert på om jeg tør gjennomføre fantasien. Det er jo jeg også. Jeg har jo vært litt skeptisk om jeg tør, og det er jo en del år siden jeg har hatt sex med andre menn. I tillegg er jeg ikke helt sikker på hvordan jeg skal gå frem uten å tråkke over massørens eller massasjesalongens grense. 

Inne på massasjerommet blir jeg møtt med behagelig musikk, beige vegger og dempet belysning med en aroma som innbyr til avslapping. På den ene langsiden av rommet er det en benk med oljer, håndduker, stearinlys og pyntegjenstander. Ellers er rommet dekorert med stearinlys, krukker og planter.  Jeg får utlevert eget massasjeundertøy som jeg må ta på. Massøren sier ikke stort, og viser meg at jeg kan trekke på meg en håndduk etter jeg har lagt meg på benken, med magen ned. Massøren forlater rommet mens jeg skifter. Verken utseende eller materialet av undertøyet er spesielt sexy, men det er i hvert fall G-streng. Jeg kler på meg undertøyet, og legger meg på magen på massasjebenken. 

Massøren banker på døren, åpner den forsiktig og spør om jeg har skiftet.  

«Yes», svarer jeg med litt hes stemme. 

Jeg kremter og svarer på nytt igjen. Det var sikkert ikke nødvendig, men la gå. Massøren kommer inn og legger en håndduk over meg slik at det dekker hele kroppen. Deretter drar han ned håndduken til rompa og bretter den under trusekanten slik at bare føttene er dekket. Samtidig drar han trusa litt ned slik at rompesprekken så vidt synes. Han legger hendene på ryggen. Begynner med grove bevegelser, uten olje, på hele ryggen. Hendene hans er myke og varme. Etter et par minutter henter han olje som han stryker utover ryggen. Deretter legger han mer press på ryggen, først opp langs ryggraden og deretter opp og ned i en sommerfuglbevegelse. Han starter nederst i korsryggen. Beveger hendene opp langs musklene ved ryggraden og videre nedover med vide bevegelser langs sidene og inn mot midten igjen. Dette gjentar han et par ganger. Under hans bevegelser kjenner jeg hendene hans i nærheten av de mellomstore puppene mine. De synes relativt greit fra siden, så det er ikke uvanlig puppene blir litt berørt når jeg blir massert. Puppene er en av mine mest erogene soner, så det er liten tvil om at dette er pirrende. Mine erotiske tanker sier han gjør det fordi han er kåt – og det liker jeg, men sånn egentlig så gjør han det nok fordi det er slik det skal gjøres. 

Han fortsetter massasjen oppover langs korsryggen, hvorpå han legger litt mer press med tommelen helt inntil ryggraden for deretter å avslutte bevegelsen utover og ned langs siden. Det kiler litt når han avslutter med håndflaten på siden av magen. Kilingen går over i en mer pirrende følelse når han nærmer seg puppene. Han er akkurat lite nok borti puppene til at jeg tenker han er kåt på meg. Til tross for hans, forståelig nok, profesjonelle holdning blir jeg jo kåt av mine fantasier. Jeg presser underlivet ned i benken for å stimulerer jeg klitoris, og det frister til gjentakelse. Ofte! Jeg blir heller ikke mindre kåt av at han masserer musklene på hver side av underarmen. Armene ligger langs kroppen min, så nå er han jo virkelig i nærheten av puppene mine. Jeg presser klitoris ned mot benken. Jeg gjør det i litt sirkulære bevegelser. Åhh, det er ganske deilig. Lurer på om han merker noe.

«Are you OK?», spør han. Kanskje han tror jeg har vondt.

«Mhm, yes, I’m very OK», får jeg halvstønnet litt frem. Kanskje jeg var litt ivrig. Jeg stopper ikke, men roer bevegelsen litt ned. Etter han er ferdig med armene flytter han seg til hodet mitt. Han står over meg, med fremsiden mot meg. Jeg ser føttene hans i hodeåpningen i benken. Han har på seg noe som kan likne en lett og luftig bomullsbukse, er i barføtter, og har lite hår der og på leggene. Hvis jeg nå løfter hodet, så jeg ikke langt unna kuken hans. Tro om den er stor? Er han barbert? Er han kåt, mon tro? Han masserer nakke og skulderparti, så ikke lett å få en titt av hans erogene område. Han legger etter hvert press nedover ryggen, og da bøyer han seg over meg. Jeg kan kjenne magen hans lett på bakhodet mitt. Hvis jeg skal løfte hodet må jeg snart gjøre det. Det pirrer i kroppen min. Jeg er litt nervøs. Hvorfor er jeg det? Jeg skal jo bare løfte på hodet. Når han drar hendene tilbake etter å ha lent seg litt over meg løfter jeg på hodet. Det er helt klart en bul der, men vanskelig å si om han er vanlig størrelse eller ikke. Kanskje den er litt halvfet? Jeg har så lyst å ta tak i rompa hans og dytte han inntil meg. Jeg vil lukte og smake kuken hans. Mhmm, nå er jeg kåt, og jeg kan komme om jeg øker press og bevegelse mot klitoris! 

Han legger en håndduk over ryggen min og tar av håndduken fra min høyre fot. Nå er hele høyre side naken helt opp til nedre del av ryggen. Han begynner helt nederst og beveger seg rolig oppover foten. Hvis jeg vil noe skal skje, må jeg nesten ta litt initiativ. Jeg sprer beina litt samtidig som jeg fortsetter å legge press på klitoris. Nå hadde jeg kunne trengt en finger i fitta mi. Åh, så lyst jeg har å ta på meg selv! Han legger press på baksiden og utsiden av låret, og avslutter med press på rompeballen. Dette gjentar han noen ganger før han stiller seg på siden av meg for å massere innsiden av låret. Jeg sprer beina enda litt. Lurer på om kan se fitta mi? Jeg er ganske våt, så stringen må jo være synlig våt! Kanskje det er et hint til ham? Jeg gir fra meg et ufrivillig stønn i det han er nærmest fitta mi. 

«Oh, sorry!», kom det ut av meg i ren refleks. 

Du kan tydelig høre at jeg er våt når han knar på lårene. Kjønnsleppene beveger seg frem og tilbake og gir samtidig fra seg en smattende lyd. Jeg vet Andreas blir tent av lyden, for da vet han at jeg er tent. Nå er jeg så kåt at jeg kan komme når som helst, men jeg vet ikke helt hva som skjer om jeg gjør det. Massøren vil garantert legge merke til det. Reaksjonen blir enten positiv eller negativ. Den første orgasmen er ikke alltid så sterk som de neste, så jeg skal klare å styre meg til en viss grad. 

Han avslutter massasjen på høyre fot, og flytter seg til venstre. I det han flytter håndduken, kjenner jeg han stryke hånden sin over rompa mi. Ikke helt sikker på om det var intensjon hans eller ikke. Som høyre fot, starter han nederst. På tur oppover mot rumpeballen virker det som han er litt mer nærgående. Det er definitivt en utrolig spennende følelse! Hadde vært veldig deilig om Andreas hadde sett meg nå. Kanskje han hadde ronket mens han nøt synet av at en annen mann tok på meg. Etter hvert hadde jeg bedt om å få suge han. Nå kjenner jeg at fantasiene løper litt løpsk. Massøren starter med massasje på innsiden av låret, og han er helt klart nærmere kjønnsleppene nå enn på høyre fot. Jeg kan nesten kjenne lillefingeren hans mot de ytre kjønnsleppene. Når han nærmer seg igjen, presser jeg meg litt nedover. Ikke bare legger det ekstra deilig press på klitoris, men jeg kjenner helt klart lillefingeren hans mot kjønnsleppene. Jeg tipper han har skjønt hintene mine. Han stiller seg i fotenden og legger nå håndflaten på innsiden av låret med fingrene pekende oppover. Han flytter hånden oppover mens han legger press mot musklene. Jeg kjenner utsiden av hånden hans oppover langs de ytre kjønnsleppene og videre opp langs rompesprekken, uten å berøre anus. Han gjentar bevegelsen, og denne gangen er han rett på de ytre kjønnsleppene. Han gjentar bevegelsen en tredje gang. Den ytre delen av hånden hans stryker nå så vidt over de indre kjønnsleppene. Jeg er definitivt våt. Han drar hånden opp langs rompesprekken – og denne gangen berører han anus lett. Pirrende! Jeg har aldri hatt noen fantasier om analsex, men akkurat dette var litt deilig. Jeg sprer bena litt mer. Jeg merker det prikker i kroppen. Jeg puster tyngre, og det må han jo legge merke til. Lurer på om han er kåt. Tipper den bulen på buksen hans er litt større enn sist jeg så den. 

Lurer på om Andreas er ferdig. Lurer på om det har skjedd noe eller skjer noe der inne. Hadde vært litt deilig å se han få en happy ending. Hadde også vært deilig om han så på meg nå. Massøren min legger håndflaten på innsiden av kneet. Han legger press og forflytter hånden sin oppover. Han streifer over de ytre kjønnsleppene og over anus, og så tilbake over anus og delvis fitta mi. «Åhhh», du slette tid! 

«Did you like it?», spurte han. 

«Ehm, mhmm, yes», var det eneste jeg klarte å få ut. Jeg ble så overrasket. Og det var så himmelsk godt! Det er jo dette jeg har ventet på. 

Nå fokuserer massøren på rompa mi. Først på utsiden før en beveger seg mer innover. Det er forbausende deilig å få rompemassasje! Nå er jeg i tillegg ganske kåt, så det forsterker nok følelsen ganske masse. Han drar pekefingrene ned langs rompesprekken, og berører kjønnsleppene i noe grad før han gjentar bevegelsen noen ganger. Dette er så pirrende! Jeg vil at han skal ta på fitta mi. Nå! 

Han stiller seg i hodeenden, bøyer seg over meg og masserer rompa mi. Jeg kan kjenne kuken hans mot hodet mitt. Jeg ser opp. Der er det en tydelig bul. Han er kåt, det må han være. Kanskje han vil at jeg skal ta av han buksa? Det tør jeg ikke. Han masserer rompa i sirkulære bevegelser, og for hver sirkel nærmer han seg fitta mer og mer. Og der, der drar han hånden over fitta mi. Han gjentar, og for hver gjentakelse presser han en finger lenger og lengre inn i fitta mi. Han møter ikke motstand, så håper han tar mer initiativ, for jeg er ikke helt der. Plutselig stopper han opp. Hvor ble han av? Han kommer tilbake. Buksa hans er av! Jeg ser opp, og han har dratt boxeren litt ned. Jeg kan se skafte til kuken. Jeg har så lyst til å kjenne på rompa hans, men jeg får meg ikke til å gjøre det. Nok en gang bøyer han seg over meg for å massere rompa mi. Nå drar han fingrene over fitta mi, og stikker to fingre inn. I ren refleks tar jeg tak i rompa hans. Han tar tak i boxeren og drar den av seg. Kuken hans spretter ut. Han er glattbarbert. Jeg kysser den og slikker den øverste delen, før jeg etter hvert tar hele kuken hans i munnen. Den er stor, og jeg vil bli knullet. Jeg suger han mens han fingrer meg. Han treffer til stadighet G-punktet, og det er like før jeg kommer. Rett før jeg kommer stopper han opp. Han reiser seg opp og går bak meg. Han drar meg litt til siden samtidig som han løfter opp rompa mi. Jeg kjenner kuken hans mot fitta mi. Opp og ned mellom rompeballene, langs fitta, på klitoris og opp igjen mellom rompeballene. Dette gjør han flere ganger. Nå må han knulle meg! Akkurat i det jeg tenker det, kjenner jeg kuken hans inni meg. Bare litt. Han terger meg. Det er både deilig og frustrerende. Plutselig presser han seg helt inni meg. Jeg stønner høyt. Det er så utrolig deilig og spennende. Kanskje noen hørte meg? Kanskje Andreas hørte meg. Enn om han blir kåt mens han blir massert? Får han en happy ending da? Blir han kastet ut? Det er så mange tanker nå, og det er i tillegg vanskelig å tenke klart. Jeg kommer, og stønner jeg!! Den er lang og god. Det er fantastisk! Han fortsetter å knulle meg. I tillegg til å være deilig har jeg en kriblende og brusende følelse i kroppen. Tenk hvor deilig det hadde vært å ha kuken til Andreas i munnen min nå. Jeg kommer enda en gang til, og denne gangen rister jeg. Massøren knuller med hardere før han trekker seg ut og spruter på ryggen min. For en opplevelse! Massøren tørker ryggen min. Jeg snur meg og får se massøren naken, i helfigur. Han er flott. 

«Was it good?», spør han. 

«It was fantastic, and maybe next time, my boyfriend can watch?», spør jeg. 

«Oh, so you like this?», spør han smilende. 

«We do», svarer jeg med et glimt i øyet. 

Han ser på meg, drar meg til han, legger seg litt over meg og gir meg et kyss. Han presser seg mot meg og kuken glir inn i fitta mi igjen. Han knuller meg igjen mens han ser meg i øyene og tar på brystene mine. Lik etter kommer jeg. Han knuller meg til orgasmen nesten gir seg, så trekker han seg ut og spruter på meg på magen. 

«Oh, that was very good! Impressive!», utbryter jeg. 

Jeg tar meg en rask dusj, kler på meg og går ut og møter Andreas. Jeg forteller kort at jeg har noe å fortelle han på hotellrommet. Samtidig spør jeg om det ble noe på han.

«Kanskje», svarer han med et glimt i øyet. 

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tydelig at du er mann.

Anonymkode: cfe01...8ed

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tydelig at du er mann.

Og så?

Skrevet

👏🏻

Jeg ble kåt 🥵

K33

Anonymkode: 14b07...589

• Hjerte 3
Skrevet

Åh….💦

Anonymkode: 1b965...218

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

👏🏻

Jeg ble kåt 🥵

K33

Jeg ble også kåt. mi kuk ble steinhard. Begge ble jo tilfredsstilt og da er ekstremt deilig for viktig å gi også

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

👏🏻

Jeg ble kåt 🥵

K33

Jeg også

• Hjerte 2
Skrevet
feliek54 skrev (1 time siden):

Jeg ble også kåt. mi kuk ble steinhard. Begge ble jo tilfredsstilt og da er ekstremt deilig for viktig å gi også

Dritkåt-klissvåt fitte

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Tråden er ryddet for kontaktannonse. Elaine Marley, mod. 

• Liker 1
Skrevet

Det var smart av deg å ikke skrive selv denne gangen. Dette var bra, i motsetning til den forrige 😂

Anonymkode: d1c8b...b4a

• Hjerte 1
Skrevet
rock&republic skrev (1 time siden):

Dritkåt-klissvåt fitte

Jeg og 💦

Anonymkode: c177b...a19

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det var smart av deg å ikke skrive selv denne gangen. Dette var bra, i motsetning til den forrige 😂

Anonymkode: d1c8b...b4a

Hehe, morsom du. Den første jeg skrev, var den absolutt første jeg skrev. Og den skrev jeg på et par timer. Innså i ettertid at hastverk sjelden er bra. 

Skrevet

:ler: Etter første avsnitt, forstod jeg at dette kom fra en dårlig Tor Milde kopi :knegg: ("Mikkel" fra Topp, i gamle dager). 

Anonymkode: 90c71...ecd

Skrevet
Novella skrev (På 2.2.2023 den 8.31):

Og så?

Ble altfor urealistisk fremstilling av klitoris og underliv for meg.

• Liker 3
Skrevet

Denne var topp. Takk for digg orgasme. 

K41

Anonymkode: 62d3e...51d

• Hjerte 2
Skrevet

Hvordan stimulerer man klitoris mot underlaget ved å ligge på magen oppå en benk? De fleste har vel klitoris mellom beina og ikke på forsiden??

Anonymkode: bacec...9d0

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvordan stimulerer man klitoris mot underlaget ved å ligge på magen oppå en benk? De fleste har vel klitoris mellom beina og ikke på forsiden??

Anonymkode: bacec...9d0

Mange får stimuli av å gnu venusberget mot noe. Det er ikke klitoris som har kontakt med underlaget, nei.

Anonymkode: d8069...952

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger. Elaine Marley, mod. 

Skrevet

Jeg ble litt redd for urinveisinfeksjon ved å gå fra rompa til fitta flere ganger, og det dempet det litt, men ellers litt pirrende også 

Anonymkode: 1f737...882

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...