AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #1 Skrevet 2. februar 2023 Jeg sliter så med tørre øyne så jeg har innsett at jeg må kutte skjermtiden betraktelig. Jobber med data også, men det er vel mobil og pc hjemme som er verst, spesielt mobilen. Hva har hjulpet dere? Har noen noe gode tips? Er redd jeg kommer til å kjede meg veldig, fort at mobilen kommer frem når det ikke er annet å gjøre. Anonymkode: 79a53...ff3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #2 Skrevet 2. februar 2023 Det problemet hadde jeg og, tror det tok et par uker med mindre skjerm før det ble bedre. Hørte/hører mye på podcast, bruker tid på hobby og går mye turer. Nå er det mer en irritasjonsfaktor at mobilen må frem for diverse ting 😅 Anonymkode: cea1e...0bb
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #3 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det problemet hadde jeg og, tror det tok et par uker med mindre skjerm før det ble bedre. Hørte/hører mye på podcast, bruker tid på hobby og går mye turer. Nå er det mer en irritasjonsfaktor at mobilen må frem for diverse ting 😅 Anonymkode: cea1e...0bb Godt å vite at det er håp 😅 Tusen takk for svar 🤗 Anonymkode: 79a53...ff3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #4 Skrevet 2. februar 2023 Du må rett å slett få det ut av symstemet en stund. Har prøvd selv og ikke bare være på ipad og mobil på fritiden og når jeg skal slappe av. Det ødelegger det å sette pris på det ekte livet, rett å slett for mye dopamin. Det tok over en uke før abstinenesene sluttet hoss meg! Jeg hadde mer abstinenser ved å slutte med mye sosiale medier enn når jeg ssluttet å røyke!🤯 nå har jeg mer disiplin, får mer gjort, får prossesert tanker og følelser mye bedre, og nyter og får dopamin av di små tingene i livet som å lage god mat, gå tur å høre fugler, bruke fantasien, fantasere, lese en god bok fordi fantasien har kommet tilbake endeligl gjøre det fint i hjemmet, fikse og lage noe osv. Høres cheesy ut men er ikke det!😜 er ung i 20 årene og vil ikke kaste bort mNgen dager av livet mitt på å se på sosiale medier og ikke få med meg det som betyr noe nå har jeg en baby også vil nyte hvert sekund med han!🥰 dagene går for fort når jeg ser på en skjerml nå går tiden saktere og det setter jeg pris på! Anonymkode: c49f8...c22
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #5 Skrevet 2. februar 2023 Denne tråden var ikke særlig populær nei🤭 sikkert mangen mobilavhengige her inne som ikke vil snakke om det🤣 Anonymkode: c49f8...c22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå