AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #1 Del Skrevet 2. februar 2023 Hei, de siste månedene har jeg hatt skikkelig vondt nederst ved negleroten på stortåa, jeg ser også at huden rundt roten er hoven og rød. Lurer på om det kan være neglerotbetennelse men jeg er ikke sikker. Jeg skjønner ikke hva det har kommet av og det forsvinner heller aldri. Jeg bruker gode sko til vanlig så det er ikke pga det hvert fall. Er dette noe jeg bør gå til fastlegen med? Noen andre som har hatt dette? Hva gjorde dere? Anonymkode: 93c1e...c3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 2. februar 2023 #2 Del Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei, de siste månedene har jeg hatt skikkelig vondt nederst ved negleroten på stortåa, jeg ser også at huden rundt roten er hoven og rød. Lurer på om det kan være neglerotbetennelse men jeg er ikke sikker. Jeg skjønner ikke hva det har kommet av og det forsvinner heller aldri. Jeg bruker gode sko til vanlig så det er ikke pga det hvert fall. Er dette noe jeg bør gå til fastlegen med? Noen andre som har hatt dette? Hva gjorde dere? Anonymkode: 93c1e...c3d Slik har jeg hatt det,når jeg har hatt inngrodd negl.. Gikk til legen, og måtte operere. Har ikke hatt det siden. Er nøye når jeg klipper neglene, klipper de rett over og heller filer kantene. Hvis jeg klipper de rundere,er det fortere å få inngrodd negl igjen. Lykke til❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #3 Del Skrevet 2. februar 2023 Hadde neglerotbetennelse flere ganger når jeg var ung, på stortå. Det var rødt og ømt noen dager, så ble det hovent og etterhvert gulaktig fordi det var mye puss. Og sko var ikke noe tema, da jeg var 10 år måtte jeg bruke mamma sine sko, for det var så vondt. Fra jeg begynte få litt vondt, til jeg ikke fikk på meg skoene tok det sjeldent mer enn en liten uke. Det som hjalp for meg var fotbad med grønnsåpe, og etterhvert presse ut pusset. Anonymkode: 081fd...c97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå