Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har enda ikke fått skattekort for 2006. Bør jeg etterlyse det, eller er det flere som ikke har fått det ennå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt kom i posten i går så det sendes vel ut i disse dager. :tommelsmil:

Skrevet

Skattekortet kommer som regel i løpet av de 2 siste ukene i desember. Hvis du ikke har fått det i begynnelsen av januar bør du be om nytt.

Skrevet

Fikk mitt i går. Å du hvor feil det var blitt. Må nokk be om et nytt likevel.

Skrevet

Mitt kom i dag, så det er nok like før du får det.

Skrevet

Mitt bruker vanligvis å dukke opp i romjula. Har ikke sett noe til det enda, men jeg stresser det ikke.

Skrevet

Mitt kom også i går.

Det kommer nok snart. Har det ikke dukket opp innen nyttår er det på tide å etterlyse det.

Gjest lilletroll
Skrevet

Fikk mitt for et par dager siden, og har allerede levert til arbeidsgivere. Er jeg effektiv eller er jeg effektiv :-D

Skrevet

Kom for et par dager siden. Er jeg heldig så husker jeg å levere det før årsskiftet.... :forvirret:

Skrevet

Fikk mitt for et par dager siden. Leverte det i går. Om jeg ikke gjør det med en gang blir det ikke gjort...

Gjest Lilleulv
Skrevet
Jeg har enda ikke fått skattekort for 2006. Bør jeg etterlyse det, eller er det flere som ikke har fått det ennå?

i dag.

Skrevet

Ikke fått noe her heller. (I fjor glemte jeg at jeg måtte be om å få det tilsendt ettersom jeg hadde hatt frikort før, så gjett hvem som ble trukket 50 % i januar... Det skal ikke skje igjen, i hvert fall.)

Skrevet

Fikk før jul, jeg også.

Stemte greit overens med virkeligheten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...