Gå til innhold

Krem eller pudder foundation/concealer når man er 54 år?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har nesten ikke brukt foundation tidligere, og lurer på hva som ser best ut når man har litt fuktfattig hud med litt rynker og volumetap?

Anonymkode: 7637b...976

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har nesten ikke brukt foundation tidligere, og lurer på hva som ser best ut når man har litt fuktfattig hud med litt rynker og volumetap?

Flytende concealer og/eller foundation gir mest fuktighet til fuktfattig hud med linjer🤗

Gir masse glød og plumper huden.

Mary kay har en fantastisk cc cream, jeg er 42 år og har linjer/rynker. Den sitter godt igjennom hele dagen, den gir mye fukt,glød,pleie,har solfaktor,jevner ut hudtonen og pigmentflekker,sprengte blodkar,den er lett å legge på huden med både fingre,kost,svamp.

Makeup mekka har et billigere alternativ, bb cream. Den ligner veldig på mary kay sin cc cream. Gjør det samme som denne. Men jeg holder en knapp på mary kay.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

helt klart flytende.

Jeg elsker Nars sin Sheer Glow Foundation og Bobbie Brown Skin Foundation - lette og fine til tørr og voksen hud.

Anonymkode: b84aa...f4e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte Max Factor pudder i alle år. Nå er jeg 56, og har gått over til flytende foundation. Liker å bytte på mellom flere. Ut fra hvordan dekkevne jeg vil ha osv. Mange gode, bare du finner riktig farge. Setter den ofte med pudder fra Makeup Mekka. (Børster på et tynt lag).

Anonymkode: b25cb...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...