AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #1 Skrevet 2. februar 2023 Har blitt hacket, personen som har hacket meg har avlyttet mine private samtaler, har også tilgang på bilder av meg i undertøy , truer meg med at han skal sende disse videre. Jeg har anmeldt , hva kan jeg forvente ? Hva er prosessen framover nå og hvor fort vil det gå? Jeg får hverken sove eller spist. Anonymkode: aac41...ad0
Rødstrupa Skrevet 2. februar 2023 #2 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har blitt hacket, personen som har hacket meg har avlyttet mine private samtaler, har også tilgang på bilder av meg i undertøy , truer meg med at han skal sende disse videre. Jeg har anmeldt , hva kan jeg forvente ? Hva er prosessen framover nå og hvor fort vil det gå? Jeg får hverken sove eller spist. Anonymkode: aac41...ad0 Hvis du har anmeldt så har du vel blitt gjort oppmerksom på hva du kan forvente? 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #3 Skrevet 2. februar 2023 Det er bare svindel. Anonymkode: b14a5...64e 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #4 Skrevet 2. februar 2023 Hvordan har du fått vite dette? Har du fått sett bildene av deg? Hørt lydopptakene? Jeg tipper at det bare er svindel. Anonymkode: 664c7...1c3 10
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #5 Skrevet 2. februar 2023 Hvorfor har du lettkledde bilder av deg selv? De forsvinner aldri i dagens digitale samfunn. Anonymkode: cde06...6a0 2
Silva Pluvialis Skrevet 2. februar 2023 #6 Skrevet 2. februar 2023 Har du fått Mail om dette? I så fall tenker jeg at det er svindel. Da er du verken hacket eller avlyttet. 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #7 Skrevet 2. februar 2023 Nei det er ikke svindel , jeg vet hvem han er , og han har sendt meg bilder jeg har på tlf , han har også sendt meg skjermbilde av sms jeg har sendt andre ( mamma venner jobb etc ) han er annmeldt nylig , men har ikke fått noe svar fra politiet enda. Anonymkode: aac41...ad0
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #8 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): han har sendt meg bilder jeg har på tlf , han har også sendt meg skjermbilde av sms jeg har sendt andre Anonymkode: aac41...ad0 For Guds skyld ta vare på dette og eventuelle trusler han har sendt deg, og sørg for at politiet for tilgang til dette. Anonymkode: 0bf69...ddc 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #9 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For Guds skyld ta vare på dette og eventuelle trusler han har sendt deg, og sørg for at politiet for tilgang til dette. Anonymkode: 0bf69...ddc Ja det har jeg gjort. Bare syntes det er rart at jeg ikke har fått noe update , hva kan være grunnen til det ? For lite ressurser ? Eller bare latskap fra politiet? Anonymkode: aac41...ad0
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #10 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja det har jeg gjort. Bare syntes det er rart at jeg ikke har fått noe update , hva kan være grunnen til det ? For lite ressurser ? Eller bare latskap fra politiet? Anonymkode: aac41...ad0 Ring og hør da vel😊 Anonymkode: 8ab8b...ce3 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #11 Skrevet 2. februar 2023 Her må du gjøre det du kan for å sikre bevis i hvert fall, selv om politiet sikkert henlegger saken pga. kapasitet (som vanlig, særlig etter at politiet ble så nære og tilgjengelige under Solberg). Det gjør du mulig best ved å skru av telefonen inntil videre. Jeg ville også sendt en henvendelse til Telenor eller den levereandøren du bruker, for å forhøre meg om råd. De kan også muligens sikre bevis. Det som kan være problematisk i slike situasjoner, er at logger overskrives etter så og så lang tid, desto mer du gjør på telefonen i ettertid, desto mer vil du legge "over" i loggene, for å si det forenklet. Leverandørene har mye av samme funksjonaliteten i standardpakker (med mindre du har betalt for noe ekstra). Anonymkode: b4c93...68e 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #12 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Nei det er ikke svindel , jeg vet hvem han er , og han har sendt meg bilder jeg har på tlf , han har også sendt meg skjermbilde av sms jeg har sendt andre ( mamma venner jobb etc ) han er annmeldt nylig , men har ikke fått noe svar fra politiet enda. Anonymkode: aac41...ad0 Bytt til iPhone så slipper du slike ubehageligheter i fremtiden Anonymkode: 07fbc...8d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå