AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #1 Skrevet 1. februar 2023 Så jeg har hosta ekstremt med slim i 2 uker nå, og har gått til innkjøp av bronkyl, brukt det i to dager nå, og jeg føler noe bedring. Er det slik og forstå at jo fortere jeg får ut mer slim fra halsen, jo fortere vil hosten gå over? Og den avsluttende fasen er tørrhoste? Anonymkode: da42d...f8a
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #2 Skrevet 1. februar 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Så jeg har hosta ekstremt med slim i 2 uker nå, og har gått til innkjøp av bronkyl, brukt det i to dager nå, og jeg føler noe bedring. Er det slik og forstå at jo fortere jeg får ut mer slim fra halsen, jo fortere vil hosten gå over? Og den avsluttende fasen er tørrhoste? Anonymkode: da42d...f8a Nei det trenger det ikke å være Anonymkode: a1182...36a
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #3 Skrevet 1. februar 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nei det trenger det ikke å være Anonymkode: a1182...36a Rart. Hostet i to uker, og nå har jeg fått feber og. Lurer på hva det kan bety. Anonymkode: da42d...f8a
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #4 Skrevet 1. februar 2023 7 minutter siden, AnonymBruker said: Rart. Hostet i to uker, og nå har jeg fått feber og. Lurer på hva det kan bety. Anonymkode: da42d...f8a Et virus eller en bakterie Anonymkode: a1182...36a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå