AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #1 Skrevet 1. februar 2023 Til dere som har sluttet på p-pille etter flere års bruk; hvor lang tid tok det før dere evt fikk tilbake mensen? Her har det gått 5mnd og jeg har ikke hatt noen skikkelig menstruasjon. Har hatt kanskje noe spotting her og der, og i tillegg smerter i magen + migrene 2-3 dager før ventet mens, men uten å få den. Begynner å bli litt urolig. Jeg sluttet jo fordi jeg ville la kroppen få hvile, få en pause og se om sexlyst kom tilbake - og det har den jammen gjort også. Nesten eneste/nærmeste indikasjon for meg på at jeg har hatt eggløsning (uten at jeg faktisk vet helt sikkert at jeg har hatt det). Bare kjenner at jeg begynner å stresse en del nå, når vi går over i måned 6 uten mens.. Anonymkode: d5848...ef1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #2 Skrevet 2. februar 2023 Gikk rett tilbake inn i normal syklus. Anonymkode: da1dd...d6e
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #3 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Gikk rett tilbake inn i normal syklus. Anonymkode: da1dd...d6e Ååå lucky da 😄 Hvor lenge gikk du på p-piller? Anonymkode: d5848...ef1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå