Gå til innhold

Datteren min på 1,5 år gråter mye ved overlevering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Far har datteren annenhver helg. Ved hver overlevering gråter hun og er helt fra seg. Hun strekker armene mot og vil være hos meg. Far har heller ikke mulighet for å se datteren oftere. Hva gjør jeg her? Unner far samvær, men vondt for mammahjerte.

Anonymkode: b7ca4...d0f

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan er hun resten av helgen da?

Anonymkode: 04c38...e4a

Skrevet

Så hun er hos pappaen sin hele helgen annenhver helg, men ser ikke pappaen ellers? Det høres for mye og for lite ut på en gang for en som er så liten. Jeg ville bedt helsestasjonen om råd, og sjekket litt opp i anbefalingene for så små. Det er ikke sikkert at hun skal være der annenhver helg, men at dere heller finner ut hvordan de kan få vært mest mulig sammen den helgen uten å være såpass lenge alene sammen med far, hvis det stemmer at han absolutt ikke har sjans til å treffe henne oftere. 

At hun gråter ved overlevering i seg selv er ikke så rart, så det spørs jo også på hvordan hun trives resten av helgen og om hun virker trygg når hun kommer tilbake.

Anonymkode: 96087...75a

• Liker 2
Skrevet

Stebarnet mitt da gun var 1,5år.  Gråt hun også når mor leverte.  Men slutta så fort ytterdøra var lukket. Men hun rakk liksom ikke helt å finne sin plass i huset , før hjemkomsten på søndag.  Så ting ble bedre når vi byttet onsdag besøk til torsdag sammen med Helge samværet.  Jeg vet ikke helt hvorfor, men å levere og hente i bh på fredag, ga liksom mer husro hos oss.  Og onsdag  besøk de ukene vi ikke hadde helg, gled litt over i overnatting, der vi leverte i bh og mor hentet på torsdag.  Vi skulle levere kl 19. Men ungen var ofte trøtt og sovnet før det. Så å holde på med vekking ol, når ungen sovnet var ikke god situasjon for barnet. Så der hadde vi dialog om at hun sov. Etterhvert ble det bare fast, at vi tok overnatting på onsdag.  Det ga jo også mor en hel frikveld. 

Anonymkode: a48b7...b1b

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...