Gå til innhold

Har vært utro og vet ikke hvem jeg er gravid med!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært gift nå i 7 år og har tre barn fra før. Er nå gravid med fjerde barnet, men problemet er bare at jeg hadde en affære med en kollega og jeg er ikke helt sikker på hvem som er far til barnet. Vil tro det er litt 50/50. Hva skal jeg gjøre? Skal jeg fortelle noen av de involverte om dette? Jeg heller mot å aldri fortelle aldri noen om dette. De to ligner litt på hverandre, så det er nok ikke noe problem. Abort er ikke noe alternativ. 

Anonymkode: a54ad...ee6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta DNA test når ungen er her.

Bridget Jones Baby kan være til nytte for tips.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har vært gift nå i 7 år og har tre barn fra før. Er nå gravid med fjerde barnet, men problemet er bare at jeg hadde en affære med en kollega og jeg er ikke helt sikker på hvem som er far til barnet. Vil tro det er litt 50/50. Hva skal jeg gjøre? Skal jeg fortelle noen av de involverte om dette? Jeg heller mot å aldri fortelle aldri noen om dette. De to ligner litt på hverandre, så det er nok ikke noe problem. Abort er ikke noe alternativ. 

Vel, et barn har krav på å vite hvem opphavet er. Så er du smart , spiller du med åpne kort . Det sparer deg for mange ubehageligheter senere . Vet om ei som valgte å ikke si noe. Det ble sykt ubehagelig for henne når sannheten kom frem . Karma is a bitch 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Selvsagt må du fortelle det. Å la han potensielt oppdra et barn som ikke er hans er en så grusom handling at det burde vært ulovlig, Du fortjener å bli alenemor

Anonymkode: cf3b1...7ce

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg dro fram pikken i ungenes barnehage, skjøt hunden til naboen og satte fyr på huset.

Hva bør jeg gjøre nå for å slippe konsekvenser?

Nei, det kan du si…

Synes du virkelig at dette er riktig tidspunkt å (fortsatt) bare tenke på dine egne egoistiske behov?

• Liker 13
Skrevet

Fortell mannen din at du har vært utro med en kollega, at du nå er gravid og at ungen muligens er kollegaen sin.  Videre må du fortelle kollegaen at han muligens kanskje ska bli far.  Ganske enkelt. 

• Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet

Det her var trist å høre. Du står virkelig i en vanskelig situasjon. Jeg tenker at hvis barnet er mannen din sin ,og du forteller om utro kan det ødelegge veldig for barna og alle sammen. Håper at du angrer og at dette er noe du ikke kommer til å fortsette med. Kanskje snakke med kollega og ta en dna test. Er ungen hans , så må du fortelle til mannen din. Jeg sier ikke dette for at det skal være lett å skjule ditt utro skap , men jeg synes også det er egoistisk å fortelle. Ofte forteller man for å lette på samvittigheten sin ,men ødelegger livet til den andre. "Og du skriver hans historie." Blir det slutt , så må mannen din leve med dette ,og han kommer til å slite med å stole på andre. Sviket er for stort. Dette kommer til å prege ham resten av livet.  Derfor tenker jeg snakk med kollega først og ta en test. 

Anonymkode: 544f6...e8d

• Liker 5
Skrevet

Siden abort ikke er noe alternativ for deg så må du ordne DNA test. Du kan kanskje få fikset det fra mannen din uten å vekke mistanke ved å ta testen fra et glass han nettopp har drukket av eller om han sover med åpen munn.

Etisk sett bør du uansett fortelle om at du har vært utro men å ta DNA testen uten hans viten for å unngå drama er et alternativ som kanskje går. Da trenger du hvertfall ikke si det hvis han er faren. Om han ikke er faren må alle parter få vite det.

Anonymkode: 22e89...762

Skrevet

Vær ærlig og fortell det.

Jeg hadde aldri klart å leve med det på samvittigheten..

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Utroskap er et alternativ, men ikke abort.

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Er du en person med integritet, TS? Da sørger du for å finne ut hvem faren er, og at barnets far er klar over fakta. Jævla ubehagelig for deg - men er du en mor som setter ditt barns beste først, eller ditt eget? Tenk over hvilken person du vil være.

Anonymkode: 66cb4...6f7

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er du en person med integritet, TS? Da sørger du for å finne ut hvem faren er, og at barnets far er klar over fakta. Jævla ubehagelig for deg - men er du en mor som setter ditt barns beste først, eller ditt eget? Tenk over hvilken person du vil være.

Anonymkode: 66cb4...6f7

Skulle kanskje tenkt på de eksisterende barna sine aller først. 

Anonymkode: ca275...343

• Liker 3
Skrevet

Du får ikke tatt dna test før barnet er først uansett så vent til det. Da ser du fort hvem barnet ligner på. Barnet har krav på å vite hvem son biologiske far er, ikke være en ego dritt mor fordi du har gjort en feil. Det er ikke barnets feil at du er utro. Burde tenkt litt lenger og eventuelt beskyttet deg, mtp kjønnssykdommer og graviditet. Tenk om du hadde smittet mannen din med noe . Du virker litt kort tenkt 

Anonymkode: 61fd0...1d9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er oppriktig synd på deg som er i denne situasjonen, men det er synd på deg på grund av ditt eget svik og bedrag. Så nå er det dags å kompensere med å gjøre det rette. Er tre til som du ikke kan overse. Barnet i magen, mannen din, og han du var utro med.

Du bør fortelle mannen din så fort som mulig, slik at dere har best mulig tid å ordne opp i dette, med eller uten et inntakt ekteskap, innen fødselen.

Ikke tenk tanken på å sjanse på at dette ordner seg. Tenk om det om et par år kommer noe som gjør at det blir kjent at barnet ikke har din mann som far, tror du at det blir bedre da?

• Liker 1
Skrevet

Kjedelig trolleforsøk, ts.

Anonymkode: 4aeb1...d43

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Siden abort ikke er noe alternativ for deg så må du ordne DNA test. Du kan kanskje få fikset det fra mannen din uten å vekke mistanke ved å ta testen fra et glass han nettopp har drukket av eller om han sover med åpen munn.

Etisk sett bør du uansett fortelle om at du har vært utro men å ta DNA testen uten hans viten for å unngå drama er et alternativ som kanskje går. Da trenger du hvertfall ikke si det hvis han er faren. Om han ikke er faren må alle parter få vite det.

La mannen være med på fødsel og tro det er ungen hans til testen er tatt??  Det går jo ikke. 

Anonymkode: 5d8b3...d9f

• Liker 2
Skrevet

Du må være ærlig og fortelle begge mennene det!

Anonymkode: 2aea0...499

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

La mannen være med på fødsel og tro det er ungen hans til testen er tatt??  Det går jo ikke. 

Anonymkode: 5d8b3...d9f

Hva er alternativet? Invitere begge mennene med på fødsel?

• Hjerte 1
Skrevet

Få barnet og lat som ingenting.

Anonymkode: 72b17...b96

• Nyttig 1
Skrevet

Hvordan er mannen din, ville han taklet at du var utro og at der er risiko for at det ikke er hans barn? Uten å sette helvete i gang?

Har ikke erfaring m å være utro men jeg tror jeg hadde nok selv holdt tett inntil barnet var testet. Mannen din vil få et spark i trynet uansett.

Det blir for dumt å sparke både han og barna før du rett og slett må.

Jeg skjønner ikke at du kunne risikere barna dines familieliv for ett ligg. Så simpelt.

Anonymkode: 6df17...cd1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...