Tuttå99 Skrevet 1. februar 2023 #1 Skrevet 1. februar 2023 Hei damer! Jeg sliter med å finne en push up bh som er pluss size. Da snakker jeg om en EKTE push up. Noe rundt størrelse 90I. Har dere butikk/nettside å anbefale?
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #2 Skrevet 2. februar 2023 Blir det ikke veldig tungt for rygg/skuldre å pushe opp så store bryster? Anonymkode: 71345...4bc 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #3 Skrevet 2. februar 2023 Det er jeg og ut etter! 90 -95 E/F Det er nesten umulig å finne og er det eneste som fungerer optimalt til mine bryst. Til og med de dyrere spesialbutikkene er enige i at det er det jeg burde ha. Anonymkode: e2952...c5e 1
Tuttå99 Skrevet 2. februar 2023 Forfatter #4 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Blir det ikke veldig tungt for rygg/skuldre å pushe opp så store bryster? Anonymkode: 71345...4bc Nei, det blir bedre! Jeg får støtte så lenge det er rett størrelse. 1 1
Tuttå99 Skrevet 2. februar 2023 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det er jeg og ut etter! 90 -95 E/F Det er nesten umulig å finne og er det eneste som fungerer optimalt til mine bryst. Til og med de dyrere spesialbutikkene er enige i at det er det jeg burde ha. Anonymkode: e2952...c5e Jeg forstår ikke at det skal være så vanskelig å finne. Har letet og letet og finner nada...
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #6 Skrevet 3. februar 2023 Enig, det er vanskelig å finne push up i store størrelser. Jeg er ca 80I. Har tidligere kjøpt et par sånne på She i Trondheim, men aner ikke hva de har nå. Den ene var Freya. Anonymkode: f1314...8a1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #7 Skrevet 3. februar 2023 Tuttå99 skrev (På 2.2.2023 den 19.53): Jeg forstår ikke at det skal være så vanskelig å finne. Har letet og letet og finner nada... Rett og slett fordi det ikke er etterspørsel. De færreste l cup ønsker større bryster. Det kan umulig sitte godt heller. Har aldri sett en push up bh i 90 i hos noen leverandør i de årene jeg har jobbet i undertløysbutikker. Anonymkode: a5686...4eb
svartkatt Skrevet 3. februar 2023 #8 Skrevet 3. februar 2023 Hm.. fant en på Zalando, tror jeg.. den er ikke direkte pushup, men formpressede skåler uten puter. Så brystene holdes tettere mot brystet og mer på plass.. men jeg aner ikke navn og sånn.. hm.. 🤔
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #9 Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Rett og slett fordi det ikke er etterspørsel. De færreste l cup ønsker større bryster. Det kan umulig sitte godt heller. Har aldri sett en push up bh i 90 i hos noen leverandør i de årene jeg har jobbet i undertløysbutikker. Anonymkode: a5686...4eb Tror ikke det stemmer at det ikke er etterspørsel. Hver gang kappahl/lindex har noen i større størrelser blir de utsolgt med en gang. Tror vel heller at grunnen til at det ikke er etterspørsel er at vi har gitt opp og forholder oss til at det er sjeldent å oppdrive. Anonymkode: e2952...c5e 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #10 Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 4.2.2023 den 0.21): Tror ikke det stemmer at det ikke er etterspørsel. Hver gang kappahl/lindex har noen i større størrelser blir de utsolgt med en gang. Tror vel heller at grunnen til at det ikke er etterspørsel er at vi har gitt opp og forholder oss til at det er sjeldent å oppdrive. Anonymkode: e2952...c5e Hvis de har push up i I cup på KappAhl/ Lindex så kan jo ts kjøpe der? Det stemmer i hvertfall med min erfaring at når en kommer opp i f- g cup vil de fleste ha mindre, så selv om vi har så selges det ikke. Det vil jo aldri sitte fint heller. Anonymkode: a5686...4eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå