Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en kollega som jeg har fått følelser for. Klarer ikke tolke signalene hans. Vi har flørtet litt på meldinger og har en nokså flørtende tone på jobb. Men er usikker på om dette bare er en tulletone. Jeg er i et forhold, og han er en del yngre enn meg. Nå har det kjølnet litt på meldingsfronten, men når vi er i samme rom så har vi skikkelig god tone. Men jeg blir nervøs rundt han.  Men svært ofte, så har vi øyekontakt nokså lenge. Det hender ofte når det er flere andre i rommet og når andre snakker med hverandre og vi sitter på hver vår kant. Jeg ser bort på han og han ser på meg. Blikkene våre møtes og vi holder blikket flere sekunder. Jeg må ofte se bort fordi det blir for intenst. Kan det bety noe? 

Anonymkode: 54789...66b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være hobbyen hans, å se om han greier å vippe opptatte kvinner over til feil pinne. Han har greid det, skjønner jeg. 

Anonymkode: 552c8...75b

• Liker 4
Gjest DreamWorks
Skrevet

Litt flørting gjør dagen kjekkere. Trenger ikke å bety mer enn det. Nyt blikkene, ta de med deg hjem til din partner og bruk gleden der. 

Skrevet

Betyr det noe da, eller har du tenk å være så motbydelig at du er utro? Eier du ingen selvrespekt`?

Anonymkode: 0000f...d53

• Liker 1
Skrevet

Må det bety noe? Kanskje han gjør det med mange andre også. Hadde du likt om kjæresten din gjorde dette på jobb med en annen? 🤨

Anonymkode: 471c4...fdd

• Liker 1
Skrevet

Når han er så mye yngre og du er i forhold dreier nok dette seg først og fremst om spenning og ikke noe dyp forelskelse og seriøst.

Men i og med at du håper at det kan bety noe er det kanskje på tide å slå opp med han du er sammen med nå

Skrevet

Syntes du gir en fin beskrivelse av de øyeblikkene. Hvordan det er å kunne se hverandre, dele et øyeblikk sammen blandt mange. Det lureste er nok som du sier, å se vekk når det blir for intenst. For du vet aldri om han bare leke med deg. Kanskje han bare kjører litt karusell. 

Anonymkode: afee1...af8

Skrevet

Den betyr: Jeg vil ligge med deg.

Anonymkode: b0078...23a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...