AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #1 Del Skrevet 1. februar 2023 Jeg har holdt på i 2 timer nå men jeg skjønner ingenting. Trodde det skulle være enkelt jeg. Noen som har fått det til? Hvor mange timer tok det? Anonymkode: b960b...5ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miewyn77 Skrevet 1. februar 2023 #2 Del Skrevet 1. februar 2023 30 min kanskje. Sjekk youtube! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #3 Del Skrevet 1. februar 2023 Det er jo enkelt. Jeg er ikke ingeniør. Anonymkode: 2ef7a...53f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miewyn77 Skrevet 1. februar 2023 #4 Del Skrevet 1. februar 2023 Litt nysgjerrig på om du får til å skru sammen Ikea møbler? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #5 Del Skrevet 1. februar 2023 Kan jo ikke vaske kjøkkeninnredningen ordentlig engang uten at lakken blir bleika. Kjøpte et brukt kjøkken istedet, hetland eller noe, fra 90 tallet eller det var faktisk gratis. Hadde ikke hatt ikea kjøkken om jeg hadde fått det gratis. Anonymkode: 33b96...198 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #6 Del Skrevet 1. februar 2023 Det tok da ikke lang tid, var gjort på et øyeblikk. Anonymkode: 193a0...8af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #7 Del Skrevet 2. februar 2023 Hva eksakt er det du sliter med? Anonymkode: 8805a...267 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #8 Del Skrevet 2. februar 2023 Den er dritenkel, hva sliter du med..? Anonymkode: 143a0...2b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #9 Del Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg har holdt på i 2 timer nå men jeg skjønner ingenting. Trodde det skulle være enkelt jeg. Noen som har fått det til? Hvor mange timer tok det? Anonymkode: b960b...5ec Jeg brukte sikkert 4-5 timer tilsammens, tegnet flere ganger og justerte. AnonymBruker skrev (12 timer siden): Kan jo ikke vaske kjøkkeninnredningen ordentlig engang uten at lakken blir bleika. Kjøpte et brukt kjøkken istedet, hetland eller noe, fra 90 tallet eller det var faktisk gratis. Hadde ikke hatt ikea kjøkken om jeg hadde fått det gratis. Anonymkode: 33b96...198 Litt forskjell på å tegne og vaske ett kjøkken da... Men siden du drar inn vasking i en tegnetråd: jeg har IKEA kjøkken, og vasket det mange ganger, uten at det er blitt bleket... Anonymkode: ad7d9...e22 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miewyn77 Skrevet 3. februar 2023 #10 Del Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 2.2.2023 den 11.49): Jeg brukte sikkert 4-5 timer tilsammens, tegnet flere ganger og justerte. Litt forskjell på å tegne og vaske ett kjøkken da... Men siden du drar inn vasking i en tegnetråd: jeg har IKEA kjøkken, og vasket det mange ganger, uten at det er blitt bleket... Anonymkode: ad7d9...e22 Kanskje hun vasket med klor? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #11 Del Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 1.2.2023 den 22.38): Jeg har holdt på i 2 timer nå men jeg skjønner ingenting. Trodde det skulle være enkelt jeg. Noen som har fått det til? Hvor mange timer tok det? Anonymkode: b960b...5ec det er ganske vanskelig hvis kjøkkenet ditt ikke har nøyaktig samme mål som ikeas standardmål. Jeg har en meget oppegående mann, som er nesten ingeniør 😂, men det endte med at vi bestilte en time med veiledning. Det var bare ikke verd tiden å knote med det selv. Når vi hadde hatt et møte på ikea, var det mye lettere å mekke selv etterpå Anonymkode: 5b155...287 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #12 Del Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): det er ganske vanskelig hvis kjøkkenet ditt ikke har nøyaktig samme mål som ikeas standardmål. Jeg har en meget oppegående mann, som er nesten ingeniør 😂, men det endte med at vi bestilte en time med veiledning. Det var bare ikke verd tiden å knote med det selv. Når vi hadde hatt et møte på ikea, var det mye lettere å mekke selv etterpå Anonymkode: 5b155...287 tilføyer: Ikeas kundeveileder brukte fem minutter på å finne frem i jungelen av innredning og skruer og hengsler og foringer og what not, som vi ville brukte timesvis på om vi ikke hadde fått hjelp. Anonymkode: 5b155...287 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #13 Del Skrevet 3. februar 2023 Den nye var ikke så enkel nei. Savner den gamle kjøkkenplanleggeren! Anonymkode: edc47...e18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #14 Del Skrevet 3. februar 2023 Dersom man er normalt oppegående ja. Anonymkode: d5d02...f0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuneR Skrevet 3. februar 2023 #15 Del Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dersom man er normalt oppegående ja. Anonymkode: d5d02...f0d Så unødvendig å svare så nedlatende. Men sikkert lett når man sitter på sin høye hest og gjemmer seg bak anonymknappen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #16 Del Skrevet 3. februar 2023 de som får til ikeas kjøkkenplanlegger, er folk som ikke har noe bedre å ta seg til. Det er min hypotese. Anonymkode: 5b155...287 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #17 Del Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): de som får til ikeas kjøkkenplanlegger, er folk som ikke har noe bedre å ta seg til. Det er min hypotese. Anonymkode: 5b155...287 Det er for så vidt sant. Da jeg bestemte meg for å planlegge utseendet og layouten til mitt nye kjøkken, hadde jeg ikke noe bedre å ta meg til. Så jeg fikk det til, selv om jeg er tannlege og ikke ingeniør. Anonymkode: 8805a...267 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #18 Del Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 2.2.2023 den 5.34): Hva eksakt er det du sliter med? Anonymkode: 8805a...267 Får det bare ikke til. Kom til første del der jeg skulle legge inn mål på vegger, det fikk jeg til. Men kommer jo ikke videre. Kommer til mål av gulv men skjønner ikke hva jeg skal gjøre der?! Uansett så har jeg bestilt en time med Ikea på varehuset, så blir det riktig Anonymkode: b960b...5ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #19 Del Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dersom man er normalt oppegående ja. Anonymkode: d5d02...f0d Ellers har du det bra? Sliter du med noe, så kan du ta det med en psykolog og ikke slenge dritt på KG. Bare et lite tips Normale mennesker snakker ikke sånn til andre skjønner du. Anonymkode: b960b...5ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #20 Del Skrevet 3. februar 2023 Kan ikke huske at det var spesielt vanskelig å tegne kjøkken i den. Men da jeg tok en time med konsulent på varehuset og gikk gjennom tegningene, hadde de et par innspill jeg ikke hadde tenkt på/forstått ut fra hvordan de ulike delene fremstod. Gjorde noen justeringer i samråd med dem som var store nok til at det nok hadde irritert meg om jeg bare bestilte kjøkkenet basert på egne tegninger. Anonymkode: 381f2...ebf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå