Gjest gjest Skrevet 20. desember 2005 #1 Skrevet 20. desember 2005 Kjørte på motorveien her om dagen, og det var en varebil som kom forbi meg i venstre fil og skulle legge seg mellom meg og bilen foran. Den byttet fil mens den var på høyde med meg, altså kjørte med sin bakdel ved siden av min frontdel i samme fil, før den sneiet inn foran meg. Et lite feiltrinn fra en av oss og jeg hadde vært skadet/død. Kjører en liten bil og er ganske sårbar på veien, og dette var altså en ganske stor varebil. Fikk hjertet i halsen! Var i 80-100km/t men den kjørte som man gjør i oslo i rushen liksom... Blir sint, for ved et smell hadde jo den kommet bra utav det med det kunne vært fatalt for meg... (som om han i bilen ikke brydde seg siden han ville klare seg selv) Husker bilnummeret og har litt lyst til å ta en telefon og være "overhyggelig" og spørre om han har tenkt på følgene av å kjøre så offensivt. Går det an å finne eier av en bil uten å måtte oppgi grunn?
Leo Skrevet 20. desember 2005 #2 Skrevet 20. desember 2005 Ja, det er offentlig informasjon. Bare å ringe Trafikkstasjonen!
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2005 #3 Skrevet 20. desember 2005 Takk! Men er dette kanskje litt å overreagere? Blir bare så irritert på dem som kjører slik!
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2005 #7 Skrevet 21. desember 2005 Synes du burde ringe opp føreren av bilen. Kanskje du avverger en annen fremtidig katastrofe ved å gjøre ham/hun klar over vurderingsevnen sin..
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 21. desember 2005 #8 Skrevet 21. desember 2005 Ja var det jeg tenkte litt på, det kan jo skje en ulykke en annen gang! Men nå er jeg ikke så irritert lenger, og kjenner jeg meg selv rett blir det med tanken.
Gjest Bhsiltsk Skrevet 21. desember 2005 #9 Skrevet 21. desember 2005 (endret) Ikke ring på et eventuelt mobilnummer, dah, i tilfelle galningen er i ferd med å gjøre det samme mot en annen stakkar akkurat når du velger å slå på tråden for å kjefte på personen... Hvorfor ikke sende et brev? Endret 21. desember 2005 av Leyla
Gjest gjest Skrevet 22. desember 2005 #10 Skrevet 22. desember 2005 kunne jo vært litt morsomt å sende et julekort...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå