Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å begynne å date igjen. 
Men, hvilken datingside skal jeg gå for?🤷🏼‍♀️

Har ikke snøring på disse sidene.

Noen som har tanker rundt det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fant kjæresten på tinder. Mange sier det er en knulleapp, men jeg er uenig, den er hva man gjør det til selv, enten man ser etter sex eller mer, og etter min erfaring er det veldig mange der som ser etter kjærlighet. Skriv i profilen hva du ser etter, for å sile ut de som kun ønsker sex, mer vanlig enn ikke at det står i profiler at de søker noe seriøst. 

Lykke til 

Anonymkode: 4c5e4...122

• Liker 1
Skrevet

Er du en attraktiv kvinne, så kan du plukke og  velge på de fleste antar jeg. Men vær forsiktig, etter hva jeg har forstått, så er de kjekkeste playerne  kun ute etter sex. Så prøv å ikke la deg sjarmere slik at du blir ghostet og lager en klage tråd her etterpå😁

Anonymkode: f8738...aad

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Er du en attraktiv kvinne, så kan du plukke og  velge på de fleste antar jeg. Men vær forsiktig, etter hva jeg har forstått, så er de kjekkeste playerne  kun ute etter sex. Så prøv å ikke la deg sjarmere slik at du blir ghostet og lager en klage tråd her etterpå😁

Anonymkode: f8738...aad

😄👌🏻

Da får jeg være oppmerksom på de kjekkeste playerne 😉

Så jeg slipper å bli ghostet.

Skrevet

Møteplassen har ihvertfall mange god sorteringsfunksjoner i søket. Greit viss man har krav til barn/ikke barn. Ønsker om barn og slike ting. Kan potensielt spare veldig mye tid pga. det avhengig av hvilke krav/preferanser du har.

Synes nettsiden ser hakket bedre ut enn sukker som er mye av det samme. På møteplassen kan man også se litt mer av profilen før man eventuelt blir betalende medlem. Appen er helt ok. Mengden brukere er begrenset. Aner ikke hvor det er mest folk av møteplassen/sukker/match.

Tinder blir for lite personlig for meg.

Anonymkode: 270fc...fe7

Skrevet

Ååå en ferskings naivitet er så forfriskende....

Om 2 måneder er du tilbake her og lurer på hvorfor han ikke svarer på meldingene dine mer😁

Anonymkode: ecc9e...082

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Ååå en ferskings naivitet er så forfriskende....

Om 2 måneder er du tilbake her og lurer på hvorfor han ikke svarer på meldingene dine mer😁

Anonymkode: ecc9e...082

Hehe, tiden får vise om du får rett der 😂

Fortsettelse følger!? 😜

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

så er de kjekkeste playerne  kun ute etter sex

Vel, hvilken player er ikke ute etter sex? Ts får gå for de kjekkeste av den andre typen. 

Anonymkode: 78fcd...bb1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...