Gå til innhold

Er du fortsatt nysgjerrig på din partner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er jo gjerne det i starten av relasjonen. Vi spør og graver, alt for å bli kjent med dette fantastisk spennende mennesket.

Men så... går tiden, vi slutter kanskje å spørre like mye? Men mange mennesker utvikler seg jo, lærer nye ting, endrer mening om ulike ting. 

Eller lurer du fortsatt ofte på hva din partner tenker og mener om noe? Samtaletema dere ikke har vært innom enda, selv om dere har vært sammen lenge.

Anonymkode: a698b...609

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vi er fortsatt nysgjerrige på hverandre og hva den andre mener og tenker. Kjeder meg aldri med ham.

Anonymkode: 24ed3...672

Gjest DreamWorks
Skrevet

Samtidig som jeg i perioder er nysgjerrig og vi har veldig gode samtaler syntes jeg jo også det er koselig de gangene jeg venter på at han skal kommentere noe og han sier det eksakt slik jeg visste han kom til å gjøre. For noen er det sikkert kjedelig og forutsigbart men jeg syntes det er veldig koselig! 

Jeg tror det å ha nye opplevelser både hver for seg og sammen gir grobunn for nye samtaler. 

Skrevet

Ja, vi er helt klart fortsatt nysgjerrig på hverandre! Hvis man sitter fast litt og lurer på hvilke spørsmål man kan stille, så finnes det mange spørreleker og slikt på nett - bare et tips. :) 

Vi har vinkveld, bare vi to - en gang i blant. Da bruker vi noen kort vi har kjøpt, funker fabelaktig! Det øker spenningen ovenfor hverandre også. 

Anonymkode: 7a2c9...bc5

• Liker 1
Skrevet
DreamWorks skrev (12 timer siden):

Samtidig som jeg i perioder er nysgjerrig og vi har veldig gode samtaler syntes jeg jo også det er koselig de gangene jeg venter på at han skal kommentere noe og han sier det eksakt slik jeg visste han kom til å gjøre. For noen er det sikkert kjedelig og forutsigbart men jeg syntes det er veldig koselig! 

Jeg tror det å ha nye opplevelser både hver for seg og sammen gir grobunn for nye samtaler. 

Litt både og, altså :) Den følelsen av at "jeg vet hvem du er, jeg kjenner deg og kan tenke meg hva du ville sagt" kan være god.

Anonymkode: a698b...609

• Hjerte 1
Skrevet

Vi kan sitte og snakke lenge over god mat/vin, og også på tur. Om alt mulig av temaer. Om det går i kategorien nysgjerrig, så ja. Men etter 20 år vet vi jo likevel det meste om den andre, så veldig mye spørring blir det jo ikke. 

Anonymkode: bad24...8ae

Skrevet

Ja det er jeg. Min mann har levd et veldig spennende liv, på godt og vondt, og selv om jeg tror jeg har hørt det meste dukker det stadig opp nye historier. Det er likevel mye tanker og refleksjoner angående erfaringer vi stadig kan snakke mye om, og selv våre erfaringer, refleksjoner og utvikling i vårt samliv gir oss mye å prate om. Vi har vært sammen 20 år nå, og det er mye vi opplevde sammen som vi likevel erfarte på ulike måter. Min familie tok for eksempel ikke godt mot ham da vi ble par, og det er noe vi har opplevd svært ulikt, selv om det var vanskelig for oss begge. Etter 20 år sammen har vi også begge modnet mye på flere områder, og det er ikke slik at vi engang ble kjent med hverandre engang for alltid. Mannen jeg nå prater med er en helt annen mann enn den mye yngre mannen jeg falt for på mange måter. Jeg har nok også endret meg mye. Ja det er fremdeles mye å prate om, og forstå hverandre bedre angående. 

Anonymkode: 1b031...cd4

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...