Gå til innhold

Han har aldri gitt meg ett kompliment

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har data en fyr i snart 3 mnd. Han har ila disse mnd aldri gitt meg ett kompliment, ikke kalt meg pen eller fin eller noe. På nyttårsaften sa han kjolen min var fin... Jeg har gitt han flere komplimenter.

Er dette rart? Overreagerer jeg når jeg tenker på det nå?

Anonymkode: 63f4f...d00

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh.. vet ikke.. personlig går jeg ikke rundt og venter på komplimenter. Det blir heller en hyggelig overraskelse de gangene det skjer.

• Liker 1
Skrevet

Jeg både får og gir, men jeg hadde en periode med nåværende date der jeg var usikker på hva han tenkte og redd for at han skulle forsvinne, i den perioden merket jeg at jeg nesten ikke sa noe fint til ham. Vet ikke helt hvorfor, tror det bare var fordi jeg var nervøs og fokusert på andre ting når vi møttes, og det føltes skummelt å skulle kommentere hvor fin han så ut eller hvor grei han var osv når jeg var redd for at vi skulle slutte å ha kontakt.

Jeg liker også best komplimenter som går på egenskaper og personlighet. Vi har vært gode på å fremsnakke hverandre. Jeg vet veldig mye om hva min liker ved meg, og han vet veldig mye om hva jeg liker ved ham. Kanskje har dere gjort noe liknende, bare at det ikke føles som et kompliment?

Anonymkode: de085...1aa

Skrevet

Ja det er rart! 

Hvor gammel er han? 

Anonymkode: 751a1...950

• Liker 2
Skrevet

Tyder uansett på lav sosial intelligens 😉 Lav forståelse på dating, og hva kvinner ønsker for å føle seg bra. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Gjest DreamWorks
Skrevet (endret)

Men gir han deg komplimenter i form av blikkene, og hvordan han ellers reagerer på deg? 

Jeg liker komplimenter gitt med øynene best. Det blikket altså 🤩

Endret av DreamWorks
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Tyder uansett på lav sosial intelligens 😉 Lav forståelse på dating, og hva kvinner ønsker for å føle seg bra. 

Eller han er en fyr som ikke gidder å slenge komplimenter i hytt og pine bare for at kvinner skal føle seg vel.  

Anonymkode: 93eb0...4f2

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Eller han er en fyr som ikke gidder å slenge komplimenter i hytt og pine bare for at kvinner skal føle seg vel.  

Ikke «kvinner» i hytt og pine, men kjæresten. 

Anonymkode: c3c10...623

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Veldig rart synes jeg, jeg sier alltid noe fint til kjæresten hver eneste dag, og slik mener jeg det bør være. Hvis man synes kjæresten er veldig fin, så er det merkelig å aldri gi utrykk for det 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da kan han jo bare fortsette å være singel! En som ikke klarer å være hyggelig i form av ett eneste kompliment mot den han dater - er ikke noe å samle på. Høres jo drit- traust ut. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Enda en "han gjør ikke akkurat det jeg tenker at han skal gjøre, selv om jeg gjør det for han..." tråd. 

Enkelte er ikke så verbale av seg. Akkurat som at enkelte ikke gir blomster. Enkelte ikke tar bilder. Enkelte er elendig på gaver. 

Hvordan oppfører han seg? Hvordan viser han at han kanskje begynner å bry seg litt ekstra om deg? Er det uanstrengt og fint når dere er sammen? 

Anonymkode: 17413...25b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Har data en fyr i snart 3 mnd. Han har ila disse mnd aldri gitt meg ett kompliment, ikke kalt meg pen eller fin eller noe. På nyttårsaften sa han kjolen min var fin... Jeg har gitt han flere komplimenter.

Er dette rart? Overreagerer jeg når jeg tenker på det nå?

Anonymkode: 63f4f...d00

Ikke godt å si. Jeg har vært i lag med samboer i tett opp under 20 år. Hun er ikke den som har ut av seg med komplimenter for å si det mildt. Er jeg heldig får jeg en håndfull komplimenter i løpet av året.  I starten av forholdet synes jeg også det var rart så jeg tok det opp med henne. 

Hennes svar var at hun har det i hodet men det kommer ikke ut. Og før hun aner ordet av det så tenker hun ikke mer over det. 

Det handler ikke bare om meg, slik er hun ovenfor alle andre også. 

Men en gang i blant glimter hun til, som på søndag.  Etter en hard treningsøkt på ski hoppet jeg i dusjen, i det jeg står å tørker meg på badet kom hun innom for å hente noe. I samme moment sa hun noe sånt som, "hei kjekken, så deilig du er". Jeg ble helt målløs 😂

Anonymkode: 9e7d5...604

Skrevet

Hvis man ikke greier klemme ut av seg et kompliment på 3mnd er man gjerne ikke noen særlig hyggelig person..

Anonymkode: 22410...c64

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Dere har forskjellige kjærlighetsspråk.

Anonymkode: 843dd...bae

Skrevet

Viser han deg oppmerksomhet på annen måte? 

Skrevet

jeg er stikk motsatt, jeg syns det er klein når fyren hele tiden sier "du er fin ass" eller "så flink du er" osv osv osv.. de ekte kommer fra handling mer enn ord tenker jeg.. 

Anonymkode: 3a348...468

Skrevet

De jeg kjenner som ikke sier fine ting til daten eller kjæresten, er de de som er med noen de egentlig ikke syns er fine...

Anonymkode: 24ef0...953

Skrevet

Det er ikke alle som har det som sitt kjærlighet språk og det må man bare godta. Framprovoserte komplimenter er uansett ikke verdt noe. Se mer på hvordan han behandler deg, hva han gjør for deg , hva har hjelper deg med. 

Anonymkode: 9cd23...31d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...