AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #1 Skrevet 1. februar 2023 Alle vet jo at sykepleiere anses som sexy, men hva med barnehageansatte? Anonymkode: 6c748...c3a
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #2 Skrevet 1. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Alle vet jo at sykepleiere anses som sexy, men hva med barnehageansatte? Anonymkode: 6c748...c3a *turn on eller turn off Anonymkode: 6c748...c3a
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #3 Skrevet 1. februar 2023 Når jeg tenker på barnehage ansatte så tenker jeg energisk, glad i barn, tålmodig, sosial. Absolutt pluss i min bok. Anonymkode: 3d801...622
aksase Skrevet 1. februar 2023 #4 Skrevet 1. februar 2023 Damas yrke betyr over hodet ingenting for meg. Det er hvordan dama er på privaten som teller. 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #5 Skrevet 1. februar 2023 De aller fleste menn ville ikke ha brydd seg verken fra eller til. Anonymkode: 9cf30...9d4 3
Arild37 Skrevet 1. februar 2023 #6 Skrevet 1. februar 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Alle vet jo at sykepleiere anses som sexy, men hva med barnehageansatte? Anonymkode: 6c748...c3a Kjæresten er sykepleier, kan ikke si jeg kjenner meg igjen at det er så turn on at hun vasker underlivet til gamle folk. Og hva skal være turn on med at noen jobber med barn? Yrke betyr lite for menn, vi er nok litt mindre overfladiske der enn kvinner 8
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #7 Skrevet 1. februar 2023 Det viktigste er at du er ung, slank og hot. Bryr meg ikke om overfladiske ting som yrkesvalg. Anonymkode: 8dc2c...366 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #8 Skrevet 1. februar 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Det viktigste er at du er ung, slank og hot. Bryr meg ikke om overfladiske ting som yrkesvalg. Anonymkode: 8dc2c...366 Krav til "ung, slank og hot" høres ikke noe overfladisk ut, mener du? Anonymkode: a26db...d28 4
aksase Skrevet 1. februar 2023 #9 Skrevet 1. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det viktigste er at du er ung, slank og hot. Bryr meg ikke om overfladiske ting som yrkesvalg. Anonymkode: 8dc2c...366 "Ung, slank og hot" er fint, men det går over med tida. Men siden du ikke bryr deg om overfladiske ting, er det jo veldig merkelig at du bryr det om "ung, slank og hot", for det er jo noe av det mest overfladiske som finnes, eller? 🙂 1 1
Ytdhd Skrevet 1. februar 2023 #10 Skrevet 1. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Krav til "ung, slank og hot" høres ikke noe overfladisk ut, mener du? Anonymkode: a26db...d28 Det var nok sarkastisk ment 7
Resignert Skrevet 1. februar 2023 #11 Skrevet 1. februar 2023 Barnehageansatte er vel en blanding av "hot", "not" og "sikkert grei nok til hverdagsbruk". Akkurat som kvinner i de fleste yrker. Det kan jo tenkes at de har mindre "bitchfaktor" enn f.eks jurister og økonomer da. Uansett så er det vel kombinasjon av utseende, personlighet og interesser som avgjør "hot or not" Det er en god del barnehageansatte i perifer omgangskrets, og blant dem er det nok en god del flere i kategorien "not" enn i kategorien "hot"......Men de som er "hot", hadde jeg glatt slått til på.... 2
svartkatt Skrevet 1. februar 2023 #12 Skrevet 1. februar 2023 De fleste jeg har spurt om sykepleiere sier de ikke er turn on.. Vet ikke om det er noen yrker som gjør en kvinne sexy.. sånn generelt.. muligens kvinner i mer maskuline yrker med uniform..
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #13 Skrevet 1. februar 2023 Nå giftet jeg meg med en barnehageassistent, men hverken jobben hennes eller "hot or not" var avgjørende. I stedet var det at vi fant hverandre veldig som personer og hadde viktige felles verdisyn osv. som begge vi synes er viktigere enn mye annet. Vi bare likte hverandre med en gang, og det har vi alltid gjort. Vi er ikke karrieretyper noen av oss og det er også en veldig behagelig ting å ha felles. Vi har altid hatt et på alle måter utrolig godt forhold inkl. mye god sex hver eneste uke gjennom maange år. Men mindre overfladiske personer enn oss er det ikke så mange av. Jeg ser svært mange her inne prøver å forklare omtrent hele universets orden med graden av utseendemessig "attraktivitet", men har erfart at det eneste som virkelig betyr noe er at det er gjensidig tiltrekning mellom to personer. Som ikke engang behøver å handle mest om utseende. Anonymkode: a26db...d28 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #14 Skrevet 2. februar 2023 Nei kan ikkje så det har noe å si hva jobb hun har. Kanskje litt om hun er veldig pent kledd i jobben,som ein hus megler kanskje. Anonymkode: aad0b...88a 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #15 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det viktigste er at du er ung, slank og hot. Bryr meg ikke om overfladiske ting som yrkesvalg. Anonymkode: 8dc2c...366 enig. Ung, slank og hot gir god kjemi. Yrke spiller ingen rolle, kjemi betyr alt. Anonymkode: 332d2...8f5
Kompetent Skrevet 2. februar 2023 #16 Skrevet 2. februar 2023 For menn har yrke og inntekt ingenting å si. Utseende er alfa og omega, pluss at for lengre forhold er en ok personlighet å foretrekke.
Bombasi Skrevet 2. februar 2023 #17 Skrevet 2. februar 2023 En dames yrke eller inntektskilde betyr ingenting fra eller til for meg. Har heller ingen fantasier om kvinner i uniformer.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #18 Skrevet 2. februar 2023 Jeg si det er delt. Er hun flink og engasjert, så kan det være hot, eller i alle fall ikke turn-off. Men om det eneste hun snakker om er å lage dorullnisser og veldig passiv og tafatt, så er det not. Men det er det jo uansett yrke. Har høy utdannelse og liker at en kan utfordre hverandre. Anonymkode: cdec4...505
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #19 Skrevet 2. februar 2023 18 hours ago, AnonymBruker said: Alle vet jo at sykepleiere anses som sexy, men hva med barnehageansatte? Anonymkode: 6c748...c3a Det er nok også fordi det er større andel av pene jenter som er sykepleiere enn barnehageansatte. Som alltid er uans urelevant hva hun jobber med, driver med, liker å gjøre, osvosv så lenge hun er attraktiv nok. Anonymkode: 47fcb...2ba
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #20 Skrevet 2. februar 2023 12 minutter siden, AnonymBruker said: Det er nok også fordi det er større andel av pene jenter som er sykepleiere enn barnehageansatte. Tror jeg ikke. Pene folk er mer suksessfulle. Anonymkode: 6e364...54c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå