Gjest GreenSky Skrevet 20. desember 2005 #1 Skrevet 20. desember 2005 Har alltid hatt en "drøm" om å tapetsere badet med tegneserier. Men hvordan lar dette seg gjennomføre i praksis på våtrom? Finnes det noe greier jeg kan overflatebehandle tegneseriene med, slik at de blir vanntette?
Gjest GreenSky Skrevet 20. desember 2005 #2 Skrevet 20. desember 2005 Ojsann, overskriften ble visst feil.
Leo Skrevet 20. desember 2005 #3 Skrevet 20. desember 2005 Jeg "tapetserte" med vinetiketter en gang. Da limte jeg etikettene på veggen med decoupagelim og deretter lakket jeg oppå med oljebasert lakk. Etter ca. 10 strøk lå lakken som et millimetertykt skikt over etikketene, så det tålte fint vann. På badet bør du vel imidlertid unngå våtsonene, d.v.s. over vasken, inne i dusjen osv.
Gjest GreenSky Skrevet 20. desember 2005 #4 Skrevet 20. desember 2005 Takk. Vil det være vanskelig å fjerne hvis jeg føler for en forandring?
Gjest vimse Skrevet 20. desember 2005 #5 Skrevet 20. desember 2005 Vil tro at hvis man bruker varmepistol og skrape, så vil det gå greit å få av.
Potetoline Skrevet 21. desember 2005 #6 Skrevet 21. desember 2005 Dette hørtes kult ut... Jeg og har lyst.. La meg få høre hvordan det gikk da.
Crazee Skrevet 21. desember 2005 #7 Skrevet 21. desember 2005 Du kan jo òg høyra på ein fargehandel eller annan stad der dei sel baderomstapet og sånt - kanskje dei veit om noko som er midt i blinken?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå