AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #1 Skrevet 1. februar 2023 Hei, vet det ikke er leger her men spør for at jeg redd og slett ikke vet råd. Kanskje har noen av dere god erfaring. Har slitt med mage i flere år! Dessverre er den blitt værre for tiden. Etter måltider er det en skarp sterk smerte(snakk om minutter etter å ha spist.) Må legge meg/sette meg. Få luft ut hjelper. Kommer mye luft i halsen også, slim klump i halsen konstant og luktet avføring av ånden i perioder. Spiser veldig sunt. Skjekka meg for alt! Har ikke gluten intoleranse/laktose. Spiser alikevell minst mulig av dette siden det muligens er ibs jeg har. Men det hjeloer ikke, uansett hva jeg spiser. Mega dårlig 😕 Vært hos lege mye de finner ikke ut noe. Tatt blodprøver og avf prøver. Anonymkode: fde05...912
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #2 Skrevet 1. februar 2023 Prøvd på melkefritt? Du gjør lurt i å kutte gluten, burde vært «pålagt» alle med mageproblemer. Jeg har ingen glutenallergi men spiste glutenfritt i noen mnd og jeg har aldri følt meg så bra. Anonymkode: 4a0a7...f50
evisvoss Skrevet 1. februar 2023 #3 Skrevet 1. februar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Prøvd på melkefritt? Du gjør lurt i å kutte gluten, burde vært «pålagt» alle med mageproblemer. Jeg har ingen glutenallergi men spiste glutenfritt i noen mnd og jeg har aldri følt meg så bra. Anonymkode: 4a0a7...f50 😀 Endret 1. februar 2023 av evisvoss slett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå